Gå til innhold

MIA - ekte?

Gjest

Anbefalte innlegg

Tok en for laget. Fikk adresse på  bislet/Pilestredet . Damen i døra var ikke hun på bildene. Jeg spurte om hvor dama var og hun sa «busy baby». Jeg sendte en sms igjen senere fra et annet nr og fikk en adresse på frogner denne gangen. Trolig styrt av agent, jeg møtte ikke opp. Et av bilden er også gjenbrukt på andre annonser, den med jenta i balkongen. Jeg tror jenta muligens er ekte men sjansen for å møte hun er liten siden man får tilfeldige jenter. Om noen får møtt hun, si gjerne ifra. Kosta meg 450kr i taxi regning 🐷

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
1 time siden, Apeesel skrev:

Tok en for laget. Fikk adresse på  bislet/Pilestredet . Damen i døra var ikke hun på bildene. Jeg spurte om hvor dama var og hun sa «busy baby». Jeg sendte en sms igjen senere fra et annet nr og fikk en adresse på frogner denne gangen. Trolig styrt av agent, jeg møtte ikke opp. Et av bilden er også gjenbrukt på andre annonser, den med jenta i balkongen. Jeg tror jenta muligens er ekte men sjansen for å møte hun er liten siden man får tilfeldige jenter. Om noen får møtt hun, si gjerne ifra. Kosta meg 450kr i taxi regning 🐷

Takk.  Har hatt noen lignende opplevelser med polske jenter i Oslo gjennom årene: Bildene stemmer ikke, hun du treffer aner ikke hva som er avtalt.  Typisk operatørstyrt.  Så treffer jeg en jente som likevel er bra.  Vil treffe henne igjen, så hun gir meg et annet nummer for videre kontakt. Dagen etter var hun flyttet til en annen adresse i en annen bydel. Hun fortalte at de kun var få dager på samme sted.  Men annonsene forble de samme.  Så litt bingo hvem som er hvor når. 

Lenke til kommentar