Mia Olsen Skrevet Februar 2, 2024 Share Skrevet Februar 2, 2024 Navnet er Mia, kommer fra og bor i Trøndelag, 37 år, fyldig; mye og ta i, mye og være glad i, er det ikke det det heter 😉😋 Langt rødt hår, grønne øyne, rullestolbruker på heltid, 155 cm på sokkelesten 😘 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 5, 2024 Share Skrevet Februar 5, 2024 Hei mia Vi kan jo bli kjent på snap: attilajan Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Februar 5, 2024 Share Skrevet Februar 5, 2024 1 time siden, Hore bukk skrev: Hei mia Vi kan jo bli kjent på snap: attilajan Mia driver kun med BJ. Du finner henne på EJ. https://eskortejenter.net/trondelag/girl-profile/mia-olsen-27203.html Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 8, 2024 Share Skrevet Februar 8, 2024 På 5.2.2024 den 13.58, Idaws skrev: Mia driver kun med BJ. Du finner henne på EJ. https://eskortejenter.net/trondelag/girl-profile/mia-olsen-27203.html Ok. Nå skjønner jeg. Rullestol bruker Siter Lenke til kommentar
Mia Olsen Skrevet Februar 8, 2024 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2024 På 5.2.2024 den 14.58, Idaws skrev: Mia driver kun med BJ. Du finner henne på EJ. https://eskortejenter.net/trondelag/girl-profile/mia-olsen-27203.html Mener du med, kun med BJ? Er det negativt at jeg utfører tjenester ut i fra hva situasjonen min tillater også nå? 🙈 Og nei, jeg driver ikke bare med det nei! 😅 1 Siter Lenke til kommentar
Mia Olsen Skrevet Februar 8, 2024 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2024 6 timer siden, Hore bukk skrev: Ok. Nå skjønner jeg. Rullestol bruker Ja jeg sitter i rullestol, men er det noe jeg kan så er det å tilfredsstille 😉😋 3 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Februar 9, 2024 Share Skrevet Februar 9, 2024 (endret) 3 timer siden, Mia Olsen skrev: Mener du med, kun med BJ? Er det negativt at jeg utfører tjenester ut i fra hva situasjonen min tillater også nå? 🙈 Og nei, jeg driver ikke bare med det nei! 😅 Jeg har bare opplyste om hva du tilbyr. Har overhodet ikke uttalt meg hverken negativ eller positivt. Og jeg har heller ingen problemer med hva du tilbyr eller ikke tilbyr. Jeg tolker annonsen din som om at du ikke tilbyr noe annet en BJ. Det er mulig du tilbyr andre ting. Men i så fall opplyser du ikke om dette i annonsen. "‼️Tilbyr IKKE samleie/knulling‼️Ingen vits i å spørre om det" "Mia, din personlige nytelse og BJ-Dronning" Endret Februar 9, 2024 av Idaws Siter Lenke til kommentar
Mia Olsen Skrevet Februar 9, 2024 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2024 11 timer siden, Idaws skrev: Jeg har bare opplyste om hva du tilbyr. Har overhodet ikke uttalt meg hverken negativ eller positivt. Og jeg har heller ingen problemer med hva du tilbyr eller ikke tilbyr. Jeg tolker annonsen din som om at du ikke tilbyr noe annet en BJ. Det er mulig du tilbyr andre ting. Men i så fall opplyser du ikke om dette i annonsen. "‼️Tilbyr IKKE samleie/knulling‼️Ingen vits i å spørre om det" "Mia, din personlige nytelse og BJ-Dronning" Hadde jeg sku skrevet alt inne på siden min hadde den siden blitt alt for lang, derfor har jeg valgt å i alle fall presisere hva jeg ikke tilbyr, også gjelder det å lese hele teksten min og ikke bare deler av den 😉 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg