Gå til innhold

Karstens Reviews

Gjest

Anbefalte innlegg

1 time siden, ShamanDureX skrev:

Har @Karsten sluttet?
Det blir et stort tap for forumet.
Håper på oppdatering snarest.

Han lever.. nylig uttrykte han frustrasjon ovenfor @Revenger eller mr riddler som jeg kaller han. 

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 10.2.2024 den 15.12, xzrhg skrev:

Mocky er vennlig, relativt ung i sinnet. er vel rundt 45 år. massasjen er ok. ikke noe overflødig oljebruk. ansiktspen. kan snakke brukbar blanding av norsk og engelsk, så man kan prate om ting og tang.

fine bryster, helt generelt. det meste av kroppen er bra. kan nok regnes som småtjukk, det er ikke spesielt synlig inntil hun kler av seg. jeg er personlig ufornøyd med at hun har blitt tjukkere rundt midjen, og at det ser løst ut; det er, som det aller meste, smak og behag. liker du at kvinnene virkelig gir uttrykk underveis så bare følg med på ansiktet hennes.

lett å avtale med. kan stort sett forvente konsistent service. skal du ha 60 min FP så holder det med 2000. både kyss og owo kan ha varierende tilgjengelighet.

Vet du hva prisen er for bare HJ hos henne? Regner med at det lønner seg å ta bare 30 min massasje i så fall. (Ikke så interessert i det egentlig) 

• Confused 1
Lenke til kommentar
På 3.3.2024 den 20.36, ShamanDureX skrev:

Har @Karsten sluttet?
Det blir et stort tap for forumet.
Håper på oppdatering snarest.

Cash-10 var ålreit, synd om han la inn årene. Særlig nå som vi blir spammet ihjel av alle schizo-personene som bor i hodet til alpdlp

Lenke til kommentar
2 timer siden, alpdlp skrev:

@Burt_Reynolds  jeg kan gi deg en god blowjob, bare spør @Tototre han kalte meg en skitten liten tøs.

ja, jeg husker det. han ville egentlig ikke. du tokk ikke et nei for et nei.

hvorfor ikke ta det på pm, så kan du fortelle mer der.

Endret av tototi
Lenke til kommentar
På 10.2.2024 den 15.12, xzrhg skrev:

lett å avtale med. kan stort sett forvente konsistent service.

Helt ålreit sted, synes jeg. Vennlig dame, positive og serviceminded - og hun er langt over snittet flink til å massere. Ble en rar kombo av hyggelig småprat og erotisk teasing, men det funket. Synes heller ikke hun gjorde seg bort ved lettelser i antrekk. Middels+ B2B. Kunne vært mye verre til å være thai. Praktisk beliggenhet.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 5.2.2024 den 19.37, Karsten skrev:

Femme Fatale / Karolina

Har vært der nå og har en annen erfaring. Hun virket uinspirert og selv om det var en god del mer B2B enn i de verste tilfellene, var det ikke så ... erotisk. Jeg booket 60 min, ba henne ta lead og sa jeg ønsket max fun within her limits. Det ble noen streif med hånden mellom bena underveis, en tidlig utløsning nummer én (da løp hun ut på badet for å vaske hendene før hun fortsatte), deretter snuing og den samme puppegniingen på ryggen uten mye fantasi. Jeg håpet at det ville heve seg da jeg kjente noen negler, litt pust i øret og antydning til en tann, men lynfort og aldri igjen. Og da den siste litt frenetiske draingen begynte, for å få meg til å komme igjen, sa jeg at det fikk holde. Jo, jeg fikk en klem, men da jeg gikk tenkte jeg at det var bortkastede penger.

Jeg synes erotisk massasje er blitt dårligere og dårligere, ofte litt usexy. Jeg savner litt naughty rampethet, i hvert fall litt interesse eller sjarm. Kanskje jeg har blitt for blasert. Kanskje det var mer spennende da jeg ikke var så vant til det. For det kan da ikke være at jeg er en klient som avspises lettere nå? At 55 år og ikke 45 noe som gir dårligere service? Selv om trent kropp, flatt mage, barberte baller, business-klær og høflig dannelse fortsatt er på plass.

Hvor er den spicy massasjen nå til dags?

Endret av Griffelen
Lenke til kommentar
7 timer siden, Griffelen skrev:

Ref. hjertesukket over:

Hvor i Oslo holder Monique til? Bydel/område?

Ikke langt fra Radisson på Holbergs plass.

Lenke til kommentar
39 minutter siden, Karsten skrev:

Ikke langt fra Radisson på Holbergs plass.

Takk. Grei beliggenhet. Tror jeg gir opp tsjekkerne for en stund. Flere middelmådige opplevelser på rad nå. 

Lenke til kommentar
På 4.6.2024 den 23.06, Plogen skrev:

Kan bekrefte at mer kommer dersom man blir fast kunde. Varierer sikkert, noen blir sikkert tilbyder mer tidligere enn meg. For min del var det fjerde besøk som ga uttelling, og da også etter litt hyggelige meldinger frem og tilbake før besøket ble avlagt. Forøvrig samme pris for alt som for b2b, for min del.

Hadde en feeling på det selv men er ikke så ofte i Grenland ! Owo og?

• Like 1
Lenke til kommentar