Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Er det noen flere som vil være med på telleregistreringen. Da må du sende en emoji eller noe annet i et innlegg i løpet av de neste 5 min. Slik teller jeg om vi kommer til å få flere her framover. Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Anonymbruker har gitt meg mange gode tips i sine reviews. Takker og bukker for det. Legg inn et takk på dette innlegget som en gest til Anonymbruker! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Vel, hadde det vært noen spørsmål nå så hadde vi fått det ut av verden. Og strippingen gikk vi glipp av i kveld. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Nå legger jeg ut resten av teksten til @Kaxda her om et par min. (klipp og lim og oppdatering) https://www.noresk.com/forum/emne/9957-hfh-den-digitale-horekunden-tilbudene-del03ep06-i-håndbok-for-horekunder/ Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 (endret) Ok, da fyrer vi løs et spørsmål: ved thaimassasje, er det like greit å bestille ekstra moro med en gang eller vente til spørsmålet kommer? Endret Januar 29, 2024 av Påsan Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Mer spenning ved å vente. Jeg vil helst ha FP. Får det ikke hver gang, nei Ved vanlig eskorte, selvsagt Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 7 minutter siden, Tototre skrev: @Kaxda det blir 2-300 treff første uka, Det er bra. I løpet av et år kommer det opp i 4-5k Usikker på om det er godt eller skremmende. Men gleder meg veldig til å kunne bestille hele håndboka i trykkt format, det blir en «novelty» i bokyhylla. Litt som den gamle «råd for husmødre» som staten publiserte en gang i tiden. Eller et spennede bidrag i nekrologen. Hvem vet. Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 12 minutter siden, Tototre skrev: @anonymbruker du er ikke av den stille typen. fortell litt mer haha, jeg lager middag 😆 ferdig snart Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Denne håndboka ender vel som en abonnementløsning ala leksikon i gamle dager. Annenhver måned kommer postmannen med en ny gullinnbundet utgave med nye historier og tips. Det gledes. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 @Kaxda jeg likte spørmålene og svaralternativene. nå har jeg oxo svart noe usannsylig Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Akkurat nå, Påsan skrev: Denne håndboka ender vel som en abonnementløsning ala leksikon i gamle dager. Annenhver måned kommer postmannen med en ny gullinnbundet utgave med nye historier og tips. Det gledes. Og du vet hvem som kommer til å gni se i hendene? Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 5 minutter siden, Påsan skrev: Ok, da fyrer vi løs et spørsmål: ved thaimassasje, er det like greit å bestille ekstra moro med en gang eller vente til spørsmålet kommer? jeg syntes det er mer spennende og vente, men får alltid tilbud om full pakke. di pleier jo og dra fingrene gjennom rumpe sprekken og ta litt på tissen før extra, det liker jeg 1 Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Akkurat nå, Tototre skrev: Og du vet hvem som kommer til å gni se i hendene? Posten??? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 nei, tenkte på Hot Katy, Elizabeth og Brianna som kommer til å ha pikken min mellom hendene oftere fordi jeg har mer penger som jeg tjener på at du betaler for å få noe i postkassa. Nyt det som er gratis Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 2 minutter siden, anonymbruker skrev: jeg syntes det er mer spennende og vente, men får alltid tilbud om full pakke. di pleier jo og dra fingrene gjennom rumpe sprekken og ta litt på tissen før extra, det liker jeg Den fingerdragingen er jo en sikker vinner Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Akkurat nå, Tototre skrev: nei, tenkte på Hot Katy, Elizabeth og Brianna som kommer til å ha pikken min mellom hendene oftere fordi jeg har mer penger som jeg tjener på at du betaler for å få noe i postkassa. Nyt det som er gratis Skal jeg stå i kø etter deg der da.? Hmmm Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Vel, alle ting har en ende. Skal ikke påstå at dette var en god ting, men det er i alle falle en snodig ting, ikke sant @Tukleren? Tråden er fortsatt åpen for de som vil. Jeg trekker meg tilbake. Takk. Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Litt mere action kunne vi fått til. Men kan ikke kjøre på igjen om en stund? Kan bare bli bedre. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Skal jobbe med å få med politimasteren til 1. april Dette blir å regne som treningsrunde Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 29, 2024 Share Skrevet Januar 29, 2024 Ble litt fraværende jeg men det får prøves igjen en annen gang.. Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Januar 31, 2024 Share Skrevet Januar 31, 2024 Ingen som minte meg på dette, ikke jeg selv heller.., noen som fant ut hvor mange som var på? hadde ikke vært hjemme på en stund, så det har gått i ett for meg.. 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Januar 31, 2024 Share Skrevet Januar 31, 2024 På 29.1.2024 den 21.05, Tototre skrev: Jeg fikk en eskorte til å si fra til henne fra meg. Så @Tid for Nytelse aner ikke hvem jeg er. Venter på at forfatteren skal komme. Har dere andre svart på spørmålene i den nye episoden? Jeg fikk ingen beskjed.. jeg skrev med denne eskorter WhatsApp, og den har jeg blitt kastet ut fra… Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 31, 2024 Share Skrevet Januar 31, 2024 6 timer siden, Tid for Nytelse skrev: Ingen som minte meg på dette, ikke jeg selv heller.., noen som fant ut hvor mange som var på? hadde ikke vært hjemme på en stund, så det har gått i ett for meg.. Ja, her har du forumet i et nøtteskall. Det er akkurat sånn som @anonymbruker sa i en annen tråd når han postet et bildet av et rom som var kræsjet: Her er det hjemmealenefest! Tall, som jeg vanligvis er ganske flink med, viste denne kvelden omtrent ti som var innom på en kortere eller lenger visitt. Ikke mange, men nå er det et utgangspunkt som kan bli dårligere eller bedre ved en seinere anledning. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg