Gå til innhold

Hokksund

Buhga

Anbefalte innlegg

Det er vel vanligvis et par thai steder der? Aldri prøvd men sett det på RE.

Mener jeg har sett en øst-europeisk annonse der noen ganger også.

Er vel uansett for nærme Drammen til at det kan bli det helt store market der? Vet ikke hvor mange som bor der men sikkert ikke spesielt mange...

• Like 2
Lenke til kommentar

Lite der akkurat nå.  Det rare er at dette lille stedet stedet er en stasjonsby, og tog er noe som mange av de reisende eskortene ser ut til å like.  Opp gjennom årene har jeg vært noen besøk akkurat til Hokksund.  For å møte jenter igjen.  Truffet andre steder tidligere.  Og i Hokksund har de vært i forskjellige leiligheter hver gang, de latinske, de spanske, thaiene (nei, det er jo massasjesalongen) og de østeuropeiske som har holdt til i en enebolig.

• Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Buhga skrev:

Noen anbefalinger i Hokksund nå? 

Begynner å bli litt sent, så en drop inn på thai sjappa ved rema 1000 der er vel beste sjansen om du ikke finner på RE. De har annonsert mye før har jeg sett. 

Endret av Kaxda
Skrivefeil
  • Like 3
Lenke til kommentar
På 27.1.2024 den 20.16, Kaxda skrev:

Begynner å bli litt sent, så en drop inn på thai sjappa ved rema 1000 der er vel beste sjansen om du ikke finner på RE. De har annonsert mye før har jeg sett. 

Rimer bra: dropin ved rema1000 - betal 1000 for halvtime med handjob!  (jeg burde kanskje begynne med reklame også som en sånn underkonsulenttjenesteleverandør?)

• Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Det ligger en Thai-salong ved Rema1000 i Hokksund som jeg ikke har prøvd, men er det noen som har forsøkt seg i den som ligger på neste hjørne ved solsenteret? Ligget der lenge, men aldri hørt noen omtale.

Endret av Thermos
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
12 timer siden, LongJohn skrev:

Hun ser interessant ut, men er det noen som ahr noen erfaring med henne?

Det er kanskje vanskelig å søke henne opp fordi hun har brukt litt forskjellige nick og har jobbet på salonger flere plasser i landet.

Men det er ei fyldig dame på vel 60, egentlig ok massasje timen ut, og hun tilbyr nok mer intime tjenester også hvis det frister for deg.

Du finner noe om henne i denne træåden:

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 months later...
39 minutter siden, Johann skrev:

Bump

Hva er det du egentlig søker informasjon om?

Jeg så i en annen tråd som du også "Bumper" hvor det ikke har vært skrevet noe siden i 2016, annonsør har ingen aktiv annonse mm.

Hvis det er Ammi69 du her søker info om, så har hun annonse i perioder på RE, det kan bety at hun er ute av landet eller ikke aktiv, da får du evt. legge inn en forespørsel på Facebook.

Lenke til kommentar
17 minutter siden, nelson2 skrev:

Hva er det du egentlig søker informasjon om?

Jeg så i en annen tråd som du også "Bumper" hvor det ikke har vært skrevet noe siden i 2016, annonsør har ingen aktiv annonse mm.

Hvis det er Ammi69 du her søker info om, så har hun annonse i perioder på RE, det kan bety at hun er ute av landet eller ikke aktiv, da får du evt. legge inn en forespørsel på Facebook.

Jeg bumpet noen tilfeldige gamle tråder for å hentet frem igjen Buskerud-forumet etter spam-angrepet fra Homser.

https://www.noresk.com/forum/emne/12521-nytt-forum/?&page=7#comments

Trodde det var en god gjerning jeg 😎

Endret av Johann
  • Like 5
Lenke til kommentar
55 minutter siden, Johann skrev:

Jeg bumpet noen tilfeldige gamle tråder for å hentet frem igjen Buskerud-forumet etter spam-angrepet fra Homser.

Ok, sorry. Skjønnte egentlig sammenhengen når jeg så flere av "bumpene" dine. 😉

Endret av nelson2
Lenke til kommentar