Gå til innhold

Best bang for your buck

Engelsk86

Anbefalte innlegg

Så jul var som vanlig ekstremt dyrt og det tar litt tid å kommer tilbake til det jeg må økonomisk sett. 
men hvem tror dere er det beste som er billig?

Masse som sier de er fra Moldova og alle (egentlig bare 3 av de, men med 10-15 annonser på forskjellig navn bilder) bor opp ved Carl berners et sted. 
men hvem er verdt turen uten å angre det i lommebok etterpå

Endret av Engelsk86
  • Like 1
Lenke til kommentar

Ut å kjøpe sex i helgen?

Ja, det kan være et vanskelig valg.  Min erfaring i Oslo med jentene som annonserer at de skal ha 800 kr/30 min, eller 1k /45 min er todelt.  For et år siden møtte jeg en kvinne med ekte bilder og god service til den prisen på Grunerløkka.  Hun har vært unntaket, og jobber ikke her lenger.  Har forsøkt et par andre, men det har alltid vært mye styr: mange jenter på samme sted, vakter og hjelpere utenfor, mye trafikk og avtalte tjenester på forhånd har ikke blitt utført.

Tror kanskje heller jeg ville gått for en thaimassasje med happy ending i Trondheimsveien et sted :-)  (for å spare penger)

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Burde neste ikke skrive dette, men Moldovia - eneste RE - branding som er værre nå er kineserne som har brukt motorsag på den grenen de sitter på - og jeg som elsker øst-asiatiske kvinner!

• Like 3
Lenke til kommentar