Gå til innhold

Gina i Knarvik.

Idaws

Anbefalte innlegg

Ei dame som kaller seg Gina la meg til på Snapchat og sa hei. 
Hun selger treff, bilder, cam osv. 

Ingen krav om forhåndsbetaling eller kjøp av bilder før treff. 
2500 for treff med bj og puling. 
3000 for treff med bj og puling uten kondom. 
6000 for treff med anal. Så dette liker hun tydeligvis ikke. 
1500 for bare bj. 
Hun skriver veldig bra norsk, men ikke 100%, og sier hun er melanin, som jeg regner med betyr mørkere i huden enn bleike bergensere. 
Noen som har vært borti henne? 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Idaws skrev:

1500 for bare bj. 
Hun skriver veldig bra norsk, men ikke 100%, og sier hun er melanin, som jeg regner med betyr mørkere i huden enn bleike bergensere. 

Ikke samme Gina som RE?

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Idaws skrev:

1500 for bare bj. 

Er det hun som heter asiahm95? Tror hun er nevnt i denne SD tråden

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært i kontakt med henne og har svart @Idaws på PM for at det skal være litt eksklusivt, sånn som i et lukket forum.  Dere andre som lurer får heller kontakte henne selv, eller sende en PM til meg, så skal jeg vurdere om jeg har nok tillit til å stole på deg til å kunne gi deg et svar.  I det lukkede PM-systemet 🤣🤣😂

Lenke til kommentar

@Påsan jeg vet jo litt om hvor nysgjerrig du er, så her er det jeg hadde å si til han andre på det hemmlige PM-systemet: 

ja, snappet med henne i november.  samme pristilbud som du nevner.  virker semipro, men har ikke møtt henne.  Grei å chatte med, så kunne vurdert et treff, der, ja.

Fikk oxo bilder og video,  Ser jo bra ut.  Så lenge du ikke betaler noe på forhånd eller går i en felle av et eller annet slag, men det gjør jo ikke du!

Du vet, det koster å annonsere på RE.  Noen jenter er bare på x

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

@Påsan jeg vet jo litt om hvor nysgjerrig du er, så her er det jeg hadde å si til han andre på det hemmlige PM-systemet: 

ja, snappet med henne i november.  samme pristilbud som du nevner.  virker semipro, men har ikke møtt henne.  Grei å chatte med, så kunne vurdert et treff, der, ja.

Fikk oxo bilder og video,  Ser jo bra ut.  Så lenge du ikke betaler noe på forhånd eller går i en felle av et eller annet slag, men det gjør jo ikke du!

Du vet, det koster å annonsere på RE.  Noen jenter er bare på x

Jo takk for det. Er ikke sånn supernysgjerrig på Knarvik så jeg hadde nok overlevd greit

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Så da er det kanskje ikke behov for de lukkede rom likevel?

Knarvik, 6000 innbyggere, 3 mil fra Bergen, rimelig trangt nåløye for å avgjøre slike viktige saker?

• Like 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Tukleren skrev:

Knarvik, 6000 innbyggere, 3 mil fra Bergen, rimelig trangt nåløye for å avgjøre slike viktige saker?

Tror ikke vi skal legge for stor vekt på geografien her.  Hun holder til i Bergen.  Hvorfor hun har blitt Gina fra Knarvik aner jeg ikke.  @Idaws ???

Kanskje fordi mulatter i Knarvik er mer sjeldne og derfor kan ta høyere pris?

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Tror ikke vi skal legge for stor vekt på geografien her.  Hun holder til i Bergen.  Hvorfor hun har blitt Gina fra Knarvik aner jeg ikke.  @Idaws ???

Kanskje fordi mulatter i Knarvik er mer sjeldne og derfor kan ta høyere pris?

Hun sa at hun bodde i Knarvik. Som ligger i Alver kommune i Vestland. 
Bergen kommune og Alver kommune er ikke samme kommune. 

Endret av Idaws
  • Like 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Idaws skrev:

Hun sa at hun bodde i Knarvik. Som ligger i Alver kommune i Vestland. 
Bergen kommune og Alver kommune er ikke samme kommune. 

Javel?  Kanskje vi ikke snakker om den samme kvinnen lenger likevel?  Hun fra snap.  Som sitter på en stol med stolryggen foran puppene?  Ganske store, deilige lepper, som ser naturlige ut, for jeg liker ikke ducklips.  Og så har hun sort, kort og kruset hår.  Før pre-woke da dette ordet på et bestemt produkt ble forbudt å bruke, ville vi kanskje kalt håret for negerkrøller.  Leser at Trollull som produserte disse også har slitt litt i Midtøsten.  Der har de kalt stålulla for "slaveskrubben".  Vel, når sant skal sies så gjorde jeg aldri noen avtale med Gina, men planen min var å møte henne i Bergen i jula sist år.  Det ble forpurret av familiefeiring.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Du verden! Trans! 
Hun er veltrent. Hvis du har sett nakenbildene til Nora Mørk, så er det samme kroppstype. Lite hofter. 
Hun har små typiske afrikapupper som henger litt.
Stygg! Der er jeg ikke enig. Hun ser ikke ut som Beyonce, men definitvt ikke stygg. 

• Like 2
Lenke til kommentar