Telemarkmann1 Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 Noen som har fått noe ekstra her ? 1 Siter Lenke til kommentar
Kleppe76 Skrevet Januar 25 Share Skrevet Januar 25 Avla Thai Montra et lite besøk. Fikk HJ + B2B for 1500,- (45 min). Hørte om hun hadde noe mer på menyen, men det var dessverre ikke mer. Ellers var massasjen grei nok. To store frontpartier som jeg fikk knadd litt på 🤪 3 Siter Lenke til kommentar
Gutten_91 Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 Samme erfaring som jeg sitter igjen med etter noen besøk her. Flott dame som jeg gjerne skulle gjort mere med.. Ser hun har fått «Tantra» på menyen, noen her som har prøvd det hos henne? 2 Siter Lenke til kommentar
Telemarkmann1 Skrevet Januar 28 Forfatter Share Skrevet Januar 28 Ny dame hos Thai Montra 2 Siter Lenke til kommentar
Gutten_91 Skrevet Januar 28 Share Skrevet Januar 28 Pen jente det der, ble en B2B hos ho i fjor høst.. Nydelig kropp, synd det ikke var mer å få. 😊 1 Siter Lenke til kommentar
Legend Skrevet Mai 29 Share Skrevet Mai 29 Alltid innom Montra på jobbtur. Flotte pupper og en søt dame. Mulig det kommer mer på menyen om en blir fast? 1 Siter Lenke til kommentar
Plogen Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 Kan bekrefte at mer kommer dersom man blir fast kunde. Varierer sikkert, noen blir sikkert tilbyder mer tidligere enn meg. For min del var det fjerde besøk som ga uttelling, og da også etter litt hyggelige meldinger frem og tilbake før besøket ble avlagt. Forøvrig samme pris for alt som for b2b, for min del. 1 Siter Lenke til kommentar
Legend Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 På 4.6.2024 den 23.06, Plogen skrev: Kan bekrefte at mer kommer dersom man blir fast kunde. Varierer sikkert, noen blir sikkert tilbyder mer tidligere enn meg. For min del var det fjerde besøk som ga uttelling, og da også etter litt hyggelige meldinger frem og tilbake før besøket ble avlagt. Forøvrig samme pris for alt som for b2b, for min del. Hadde en feeling på det sist ! Owo og Fp? Siter Lenke til kommentar
Plogen Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 7 minutter siden, Legend skrev: Hadde en feeling på det sist ! Owo og Fp? Det var en b2b som bare gikk over i fp, ja. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Hmm1 Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 Veldig god b2b. Ikke fått tilbud om mer enda. 1 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet Juli 25 Share Skrevet Juli 25 På 6.6.2024 den 19.02, Legend skrev: Hadde en feeling på det sist ! Owo og Fp? Nei ikke OWO hun er ikke så glad i det. Kun CIM med fast kjæreste. 2 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Oktober 4 Share Skrevet Oktober 4 På 21.1.2024 den 17.07, Telemarkmann1 skrev: Noen som har fått noe ekstra her ? I fra å være hovedattraksjonen i salongen på Ski gikk hun i koster. Fått seg kjæreste sies det. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg