dumdidum Skrevet Januar 21, 2024 Share Skrevet Januar 21, 2024 (endret) Noen som husker Frasis og vet hvor hun ble av? Norsk/colombiansk jente som holdt på for et par år tilbake (under Pandemien) i oslo/akershus området. Endret Januar 21, 2024 av dumdidum Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Januar 21, 2024 Share Skrevet Januar 21, 2024 Husker henne, veldig flott kropp! Vet heller ikke hvor hun er. 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Januar 22, 2024 Share Skrevet Januar 22, 2024 Hadde en hyggelig tur der. Hun hadde også en venninne som jeg traff første gangen jeg skulle besøke Frasis. Jeg spurte hvorfor hun ikke var så mørk som på bildene. Da fikk jeg vite at Frasis var ute en tur. Husker ikke hva hun kalte seg, men hun var faktisk mye bedre enn Frasis som jeg møtte en senere dag. 1 Siter Lenke til kommentar
dumdidum Skrevet Januar 22, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2024 10 timer siden, LoveOWO skrev: Hadde en hyggelig tur der. Hun hadde også en venninne som jeg traff første gangen jeg skulle besøke Frasis. Jeg spurte hvorfor hun ikke var så mørk som på bildene. Da fikk jeg vite at Frasis var ute en tur. Husker ikke hva hun kalte seg, men hun var faktisk mye bedre enn Frasis som jeg møtte en senere dag. Spennende! Venninnen har jeg ikke møtt. Du har ikke tilfeldigvis noe kontakt info på en av dem? Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Januar 22, 2024 Share Skrevet Januar 22, 2024 Hei. Nei dessverre. Det er lenge siden jeg har sett de annonserer. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg