Gå til innhold

The It - lady

Revenger

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, guest77 skrev:

Interessant tanke det. Men hvilke holdepunkter har vi for at hun er en ladyboy, bortsett fra store hender etc.? Er det noen andre som har besøkt henne som kan bekrefte?

Har ikke besøkt henne.  Men ser at både @Revenger og @Burt_Reynolds er begeistret for henne.  Sistnevnte har oxo hatt henne i doggy iflg. anmeldelse på RE.  Han hevnlystne fyren har god peil på post op transer, så enten har han en greie for disse (kan være - kan være, o la la....) eller så vet han i alle fall når det ikke er det.  Jeg heller mot det siste i vårt omtalte case.  Du finner mer i denne tråden: https://www.noresk.com/forum/emne/9808-tvil-og-det-er-jente-eller-transe/

Lenke til kommentar

Jeg besøkte henne når hun var her med en vennine som het jeniffer. Jeg betalte ikke noe ekstra for verken owo eller slikking, litt merkelig hun har justert prisene så kraftig nå. Stram og pen dame, tror jeg aldri har slikka en så velsmakende fitte før. God ph balanse hos hu der. 

Lenke til kommentar