Gå til innhold

Kjente adresser


Tototre

Kjente adresser hvor sexarbeidere jobber  

52 stemmer

  1. 1. Syns du det er OK å fortelle andre på forumet her hvor en gledespike jobber?

    • ja
      14
    • ja, gate og nummer
      7
    • nei, overhodet ikke
      15
    • nei, ikke offentlig, men i PM
      10
    • vet ikke
      6


Anbefalte innlegg

/// Innholdet i denne posten er flettet inn i posten over om straffeprosessloven ///

Endret av SolanGundersen
Lenke til kommentar
20 minutter siden, hedexp skrev:

Hvordan funker det i praksis? Må jeg betale med en gang - ta det vipps/cash?

Straffeprosessloven § 256.

Forelegget skal være undertegnet og datert og inneholde:

1. siktedes navn og bopel,
2. opplysning om hvilket straffebud som er anvendt, med gjengivelse av innholdet så langt det er av betydning i saken,
3. en kort, men så vidt mulig nøyaktig beskrivelse av det forhold forelegget gjelder, med opplysning om tid og sted,
4. fastsetting av den bot som kreves, og den fengselsstraff som inntrer om boten ikke blir betalt, og i tilfelle den inndragning og det rettighetstap eller reaksjon som nevnt i § 2 nr. 3,
5. oppfordring til siktede om innen en fastsatt frist å erklære om han vedtar forelegget. Fristen fastsettes slik at han får en betenkningstid som i alminnelighet bør være fra 3 til 10 dager.
Endret av SolanGundersen
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Fint å vite litt om loven, takk for deling. Sånne ting er litt vanskelig å finne. Er dere på plass før avtalt tidspunkt for å se om der er noen mistenkelige personer som observerer leiligheten? Eller er det helt meningsløs når politiet er uten uniform? 
Jeg kjører forbi noen steder hvor jeg har kjøpt sex før noen ganger bare for å se om der er noen som kan være politi som avdekker stedet. Men aldri sett noe mistenkelig. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Sørlandet skrev:

Fint å vite litt om loven, takk for deling. Sånne ting er litt vanskelig å finne. Er dere på plass før avtalt tidspunkt for å se om der er noen mistenkelige personer som observerer leiligheten? Eller er det helt meningsløs når politiet er uten uniform? 
Jeg kjører forbi noen steder hvor jeg har kjøpt sex før noen ganger bare for å se om der er noen som kan være politi som avdekker stedet. Men aldri sett noe mistenkelig. 

Utfra antall saker som er ført til doms her i landet vil jeg tro at politiet stort sett bruker tiden sin til andre ting enn å spane på leiligheter hvor salg av seksuelle tjenester forekommer.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det virker om der er veldig lite politi og i Norge. Sammenlignet med andre lander. Jeg ser den ikke så ofte iallfall 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det kan være problematisk å få sikkerhetsklarering eller innreise til andre land hvis man har fått et forelegg, har ikke sjekket dette så nøye selv men må vurderes. Må tenke meg nøye om om jeg skal godta det hvis den tiden kommer, og ihvertfall si minst mulig som inkriminerer meg selv og godta ingenting hvis jeg blir konfrontert av onkel.

Få dem på avstand og ring advokat. Ikke si «No understand, bye» med rumensk aksent (lol), men opptre naturlig.
Kanskje verdt å prøve seg ved å si man har det travelt og så prøve å gå fra situasjonen for å se om de tillater det. Andre tips?

Ikke ta med noe i lommene bortsett fra mobiltelefon og avtalt «gave». Bruk egen telefon, du får kjøpt en billig Android på Clas Ohlsson for en tusenlapp. Parker langt unna eller ta kollektivt (best).

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
27 minutter siden, jegern skrev:

Det kan være problematisk å få sikkerhetsklarering eller innreise til andre land hvis man har fått et forelegg, har ikke sjekket dette så nøye selv men må vurderes. Må tenke meg nøye om om jeg skal godta det hvis den tiden kommer, og ihvertfall si minst mulig som inkriminerer meg selv og godta ingenting hvis jeg blir konfrontert av onkel.

Få dem på avstand og ring advokat. Ikke si «No understand, bye» med rumensk aksent (lol), men opptre naturlig.
Kanskje verdt å prøve seg ved å si man har det travelt og så prøve å gå fra situasjonen for å se om de tillater det. Andre tips?

Ikke ta med noe i lommene bortsett fra mobiltelefon og avtalt «gave». Bruk egen telefon, du får kjøpt en billig Android på Clas Ohlsson for en tusenlapp. Parker langt unna eller ta kollektivt (best).

Ta en titt på denne her (klikk).

Selv om den er utarbeidet for demonstrasjoner er den gjeldene i andre sammenhenger også.

Kortversjon:

1. Ikke snakk med politiet, ikke uttal deg, gi ingen kommentar.

2. Det eneste du må gi politiet er (1) navn, (2) fødselsdato, (3) adresse og (4) yrke, eller du kan vise legitimasjon. Ingenting annet.

3. Hvis du verken er anholdt eller arrestert, så har du rett til å gå vekk.

4. Hvis du er anholdt kan de innbringe deg til arresten for maksimum 4 timer.

5. Hvis du er pågrepet (arrestert) må du være mistenkt for konkret lovbrudd og kan holdes i arrest i maksimum 48 timer.

6. Du har rett til å ringe advokaten din om du er arrestert, og du kan be om at pårørende varsles.

7. Hvis du er arrestert: husk å be om (1) mat, (2) toalettpapir, (3) drikkebeger, (4) lesestoff og (5) flere tepper.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Sørlandet skrev:

Hvorfor må du gi yrken din til politi?

Det holder med at du sier hvem du er. Det enkleste er å vise legitimasjon. Da spør de ikke om noe mer.

Det med yrke har du i domstolen også. Er du tiltalt i en sak ber de om navn og nåværende yrke i starten av rettsaken.

Lenke til kommentar
40 minutter siden, SolanGundersen skrev:

7. Hvis du er arrestert: husk å be om (1) mat, (2) toalettpapir, (3) drikkebeger, (4) lesestoff og (5) flere tepper.

(6) kondom.

  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Langbein skrev:

(6) kondom.

Du er ikke knallhard sexkjøper før du spør henne som sitter i arrestmottaket hva hun tar for en time,

og hva hun eventuelt tar ekstra for bruk av uniform og håndjern.

Her er det kun INCALL som gjelder. Outcall er ikke på menyen.

 

Utfordringen er herved gitt...

Melder fra så fort jeg får tilbake mobilen om jeg er første mann...

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
37 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Du er ikke knallhard sexkjøper før du spør henne som sitter i arrestmottaket hva hun tar for en time,

og hva hun eventuelt tar ekstra for bruk av uniform og håndjern.

Her er det kun INCALL som gjelder. Outcall er ikke på menyen.

 

Utfordringen er herved gitt...

Melder fra så fort jeg får tilbake mobilen om jeg er første mann...

Sukk - ingen av dere må gå på den - holdt stand i et tidligere liv når en "sykepleier" skulle være "snill". Bare å bite det i seg.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, hedexp skrev:

Hvordan funker det i praksis? Må jeg betale med en gang - ta det vipps/cash?

Nei, det vil gå lang tid.  Lenge nok til at du kan ordne pengene om du ikke har dem der og da.  Bare å selge litt sex på si.  Du får et brev i posten, og det er det.  Vel og merke etter at du har godtatt å betale.  De fleste godtar dette utenfor døra til eskorten fordi de ikke har snudd i døra i tide. 

Om du nekter å godta forelegget av onkel der og da, så må en politijurist vurdere bevisene og bestemme seg for om de vil opprette en straffesak mot deg.   @SolanGundersen siterer over at du vanligvis har fra 3-10 dager på å godta forelegget.

Det er nå de kan starte med å sjekke alt på mobilen din, data hjemme og på jobb, snakke med eventuelle vitner, m.m.  Hvis de velger å forfølge deg.  Alt dette kan de gjøre om du ikke har vedtatt forelegget da du ble stoppet.  Sånn kan onkel holde på i mange måneder om de vil, men det har de ikke penger til.  Jeg kjenner ingen konkrete saker hvor dette har skjedd.  Andre?

Uansett er en god advokat en smart investering som vil lønne seg fra første stund.  Slik at du ikke snakker deg inn i din egen sak, som mange synes å gjøre.  Den dagen du blir tatt er det lite sannsynlig at onkel starter videre etterforskning av deg, siden de ennå holder på å trekke inn garnet for å fange flest mulig av oss.  Og hvis de opplever at mange nok godtar forelegget der og da, så slipper du kanskje unna garnmaskene om du har nektet.  Men, advokaten ordner saken for deg slik at du ikke blir trakassert i hjem og på arbeid.  Her kan du ikke stole på ordene fra en tilfeldig politibetjent.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Hørte akkurat på radioen at to karer ble tatt med eskorte på et hotell i Norge et sted. De godtok forenklet forelegg på 25k. Politiet mottok vist et tips fra publikum. Mulig noen har link til saken. 
 

hva er oddsen for at det er noen herfra?

  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Jadapåsan skrev:

hva er oddsen for at det er noen herfra?

Jeg vil anta den er ganske høy.

  • Haha 3
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Jadapåsan skrev:

hva er oddsen for at det er noen herfra?

1:1500

Om jeg har forstått dette med odds, da?  Ca 3000 horekunder i dag, og av disse er det to som har blitt tatt.  Har nok ikke doktorgrad i matematikk, som kanskje @Revenger og @Langbein.  Dere får regne ut oddsen med bakgrunnstallene over.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
42 minutter siden, Tototre skrev:

Det er nå de kan starte med å sjekke alt på mobilen din, data hjemme og på jobb, snakke med eventuelle vitner, m.m.  Hvis de velger å forfølge deg.  Alt dette kan de gjøre om du ikke har vedtatt forelegget da du ble stoppet.  Sånn kan onkel holde på i mange måneder om de vil, men det har de ikke penger til.  Jeg kjenner ingen konkrete saker hvor dette har skjedd.

Selv om de sjekker telefonen din eller datamaskinen din og finner sms-loggen eller tilsvarende så er det vanskelig å bevise at kjøp av seksuelle tjenester faktisk har funnet sted. Du kan ha et ønske om, en intensjon om kjøp av sex, men har det funnet sted? Kom angeren i siste liten eller snudde du i døra som @Tototre av og til gjør? Det er politiet som skal bevise din skyld. Ikke du som må bevise din uskyld.

Og skulle nå politiet klare å få tak i den dama som faktisk skjuler seg bak bildene i annonsen (noe jeg selv nesten aldri har klart :-), så regner jeg med at jeg har gjort så lite inntrykk at hun ikke kjenner meg igjen:-)

SÅ, om du skulle bli stoppet av politiet i forbindelse med et besøk. Oppgi hvem du er, men utover det trenger du ikke si noe.

Husk at det ikke er uvanlig å bli nervøs når man stoppes av politi, slik at nervøsitet er ikke i seg selv mistenkelig.

Endret av SolanGundersen
  • Like 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

1:1500

Om jeg har forstått dette med odds, da?  Ca 3000 horekunder i dag, og av disse er det to som har blitt tatt.  Har nok ikke doktorgrad i matematikk, som kanskje @Revenger og @Langbein.  Dere får regne ut oddsen med bakgrunnstallene over.

@Jadapåsan her er det ikke tatt høyde for et vesentlig moment: Var dette en trekant?  Altså to menn som var sammen om å ha sex med den samme eskorten samtidig?

Det setter oddsen i et helt annet lys:

Hvis dette er to menn som har gjort dette flere ganger før i Norge, så synker oddsen til 1:15.000 --> så uvanlig vil det være å bli tatt.  Men her er det garantert uforsiktighet og rusmilder med i bildet som har gjort at noen har lagt merke til uvanlig oppførsel.  Jeg oppfører meg helt som vanlig når jeg har sex 😂

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Langbein skrev:

Det skulle stemme ganske så bra @Tototre.

 

Får jeg nå en doktorgrad i matte?  Fra Nord universitet 😅

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Får jeg nå en doktorgrad i matte?  Fra Nord universitet 😅

Ikke fra Nord universitetet,  men kanskje fra UiT - Norges arktiske universitetet 😀

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Langbein skrev:

Ikke fra Nord universitetet,  men kanskje fra UiT - Norges arktiske universitetet 😀

Reinsdyruniversitetet?

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...