Gå til innhold

YourDelight SD - noen med erfaring?

Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har møtt denne skjønnheten og vet om hun er for real? Signerer med Aleksandra, skriver greit engelsk. Avtalte treff ganske fort, men kjipt å ta bomtur og måtte finne nødløsninger i siste liten. gfe outcall hotell i Oslo søndag.

Om du vil dele noen andre SD tips så send gjerne en pm😊 litt skeptisk til om denne er legit.

Lenke til kommentar

Ja har møtt henne flere ganger, sprutet henne i fitta hver gang. Liker ikke å suge noe særlig, litt kjedelig i senga (ingen CIM, anal osv). Men er ganske digg, bare irriterende mye prat om alle suksessrike personene hun kjenner.

• Like 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, TommyB skrev:
24 minutter siden, TommyB skrev:

Søt dame, og seriøs. Hun stiller opp og blir det noe krøll så sier hun ifra i god tid. Har truffet henne x antall ganger.

Er verdt et besøk. Trang polsk dame:)

Søt dame, og seriøs. Hun stiller opp og blir det noe krøll så sier hun ifra i god tid. Har truffet henne x antall ganger.

Er verdt et besøk. Trang polsk dame:)

Takker her :) og bildene stemmer  vil du si  `ekte bilder ? ser jo kjempe bra ut :)

Og bildene stemmer  , ser jo kjempe bra ut ? :)  ekte bilder ? :)  Takker :)

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Oslogutt27 skrev:

Hei :) ser veldig bra ut på bildene , bildene stemmer ? :)  sorry ble " dobbel " melding ser jeg nå ...... Takker for svar :)

Hun ser akkurat ut som på bildene. 

• Like 1
Lenke til kommentar
På 16.1.2024 den 20.31, Kaxda skrev:

Noen som har møtt denne skjønnheten og vet om hun er for real? Signerer med Aleksandra, skriver greit engelsk. Avtalte treff ganske fort, men kjipt å ta bomtur og måtte finne nødløsninger i siste liten. gfe outcall hotell i Oslo søndag.

Om du vil dele noen andre SD tips så send gjerne en pm😊 litt skeptisk til om denne er legit.

IMG_0160.png

Finner henne ikke på SD. Blitt for stor pågang etter reklamen her kanskje. 😅 Litt håpløs den siden, vanskelig å søke. Men god uttelling! 2 hyggelig besøk, for litt mat og vin, på en uke. Føltes egentlig ganske likt som Tinder, bare at forventningene var klarere på forhånd. 👍🏻

Lenke til kommentar
26 minutter siden, Kaxda skrev:

Jeg har bedt admin fjerne bildet her etter hennes ønske. Glad du har fått gode opplevelser👍🏽

Lurt! Hele tråden bør kanskje slettes? 

Endret av Saitolaito
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 25.1.2024 den 16.18, Kaxda skrev:

Jeg har bedt admin fjerne bildet her etter hennes ønske. Glad du har fått gode opplevelser👍🏽

Men ingenting skjedde? Det er dårlig stil å legge inn SD bilder... Link er en annen ting.

Lenke til kommentar
8 timer siden, Karsten skrev:

Men ingenting skjedde? Det er dårlig stil å legge inn SD bilder... Link er en annen ting.

Ikke så langt. Men har skrevet både @Admin-RE og @Administrator og utnevnt moderator.  Det var ikke ment som dårlig stil, jeg hadde bare ikke fått til å kopiere lenke. Av ukjent grunn må man på iphone bruke merk alt og «kopier» på selve nettadressen i stedet for «kopier lenke knappen» for at man skal kunne lime den inn i innlegg her. Hadde ikke funnet ut av dette og var fersk på forumet. Da ble det en uheldig screenshot av profilen. Sa unnskyld og har forsøkt å rette opp i det, og purret på alt av admin i ettertid.

Ble litt trusler og diskusjon rundt dette fra hennes side, også om kommentarer fra andre i posten her som ikke var sanne fra andre brukere osv.

Hun viste til venner på forumet her som tipset henne. Så vil bare understreke for de det måtte være at jeg har gjort det jeg kan for å rette opp i dette så langt og holder i det videre.

Ellers er jeg helt enig med deg @Karsten at vi bør ha etikken med oss og behandle jentene pent og riktig. Får be om at du og de andre losjebrødrene ser med nåde på nybegynner feil man forsøker å gjøre opp for, ellers blir det vrient å by på både tips og erfaringer og spørsmål her inne ⚔️

Endret av Kaxda
Tagget flere
Lenke til kommentar

@Kaxda og @Karsten (som pleier sin rennende nese, såre hals og hoster utemmet over en kjele med rødvin som står på komfyren med et håndkle over hodet - det er bildet jeg ser for meg!)

Bildebruk på forumet og andre steder er ofte et dilemma.  Av erfaring vet vi at admin./mod. ikke er til stede her, så ikkeno blir gjort av det som burde gjøres.  Vi får feste i fred til onkel p (sikkert en nyutdannet p.jurist som skal vise seg fram) kommer og banker på og sier at vi må roe ned festen.  Ja, og så kommer sånne som @Nayla og forstyrrer festen av og til.  @Zezeh derimot er med på festen, og har tatt med egen alkohol som hun deler med oss andre.  Bilder av eskorter som annonserer at de er eskorter og som selger seksuelle tjenester som eskorte, de er det greit å poste bilde av her.  Uansett er de fotoene på nett for all evighet.  Noen av dem burde kanskje tenke seg litt mer om før de viser ansiktet.  Forstår godt de som ikke gjør det.

Når det gjelder bilder av alle mulige andre folk som ikke er offentlige personer av allmenn interesse, så tenker jeg det er best å la være å publisere dem her.  Men det er bare min mening.  Ingen arresterer deg om du mener og gjør noe annet, om du da ikke blir tatt med den rykende pistolen i hånden! 

Lenke til kommentar
På 13.2.2024 den 10.00, Karsten skrev:

Mener hvis man må betale så får man se bildene er jeg ikke helt enig i at det er dårlig stil å dele dem gratis her, en annen ting ville vært hvis du fikk noe privat som person har delt med deg og ikke til alle som er villige å betale

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hva er snappen hennes?

48 minutter siden, Joshua skrev:

YourDelight er fortsatt aktiv. Kan få treffe henne på hotellrommet i kveld for 1K + middag. Så da blir det jo fort 3.5K totalt for hotellrom, middag, vin og 1K.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 14.2.2024 den 17.00, Pwhite skrev:

Hva er snappen hennes?

Jeg tenker at dersom hun selger eskortetjenester så er hun andre steder enn SD. Så om du vil ha snappen hennes så får du betale for abonnement på sd og kontakte henne der selv istedet for å tro at folk legger ut kontaktinfo til privatpersoner her.

• Like 3
Lenke til kommentar
11 timer siden, just4play skrev:

Jeg tenker at dersom hun selger eskortetjenester så er hun andre steder enn SD. Så om du vil ha snappen hennes så får du betale for abonnement på sd og kontakte henne der selv istedet for å tro at folk legger ut kontaktinfo til privatpersoner her.

Det er nok bare delvis riktig.. Der er etterhvert flere som både finnes på SD og RE - og Tinder også for den saks skyld. Spre markedsføringen for å treffe flest mulig kunder... 😊

Lenke til kommentar
17 timer siden, just4play skrev:

Da tenker at man også skal holde sine erfaringer med alle disse jentene som tilbyr å bruke tid med noen enten det er fra SD eller RE mot ett tillegg for seg selv også, så får folk finne ut av det selv. Så kan vi bare legge ned hele forumet her🤣 Det gir like mye mening som om at hvis folk vil finne noe ut om noen fra SD så må man betale den siden for å finne ut av det. Da får folk betale alle fra RE selv for å finne ut om dem.

• Like 1
Lenke til kommentar