Gå til innhold

Norges vakreste eskorte

Revenger

Anbefalte innlegg

Helt enig, men ville satt Freja øverst. Objektivt sett kanskje ikke den peneste av disse fire, men hvis man legger til personlighet… (Hvem er den første forresten? 🤩)

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 12.1.2024 den 9.28, Saitolaito skrev:

Kandidat; MUI. Litt usikker på om hun fortsatt er aktiv, men reiseprofilen kan tyde på at hun har slått om med typen, og gått tilbake i gamle mønster;

https://www.instagram.com/nicha_official_?

https://onlyfans.com/nicha_official (Tror ikke jeg hadde brukt penger på den kontoen om ikke veldig interessert.)

IMG_2200.jpeg

IMG_2201.jpeg

IMG_2202.jpeg

Jeg venter SÅ på Mui .... Hun er bare altfor vakker.

Lenke til kommentar

dette er en av mine favorriter, lucia fra venezuela, traff henne første gang på st.lucia dagen.
og hun ble min saint, beskytter oss hore kunder med god owo, vakkert ansikt, og en kropp som tar deg til himmelen.
skal tenne et lys for at hun snart kommer tilbake

139453_lucia_d0f9c16_95f6af85.jpg

• Like 2
Lenke til kommentar
19 timer siden, GoodLife skrev:

Jeg venter SÅ på Mui .... Hun er bare altfor vakker.

Er litt bekymret for at hun har gitt seg.. En tragedie i så fall! Tror fort jeg hadde tatt en tur til Thailand bare for å se henne igjen.

Lenke til kommentar
19 timer siden, anonymbruker skrev:

dette er en av mine favorriter, lucia fra venezuela, traff henne første gang på st.lucia dagen.
og hun ble min saint, beskytter oss hore kunder med god owo, vakkert ansikt, og en kropp som tar deg til himmelen.
skal tenne et lys for at hun snart kommer tilbake

139453_lucia_d0f9c16_95f6af85.jpg

Mente jeg så henne med ny annonse her om dagen. Eller drømte jeg bare kanskje!?

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
9 minutter siden, brucew skrev:

Hun er tilbake i Oslo

Ser det - hun er svært vakker (bildene er av henne), sympatisk og god i engelsk. Ikke helt GFE el. OWO, men verdt et besøk. Hvorfor hun ikke slanger seg på en yacht et sted forstår jeg ikke.

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 30.4.2024 den 12.02, Revenger skrev:

Ser det - hun er svært vakker (bildene er av henne), sympatisk og god i engelsk. Ikke helt GFE el. OWO, men verdt et besøk. Hvorfor hun ikke slanger seg på en yacht et sted forstår jeg ikke.

How old would you say Izabelaa is? She is visiting Copenhagen this week. She says she is 27 but I suspect she is older

• Like 1
Lenke til kommentar