TommyB Skrevet Januar 9, 2024 Share Skrevet Januar 9, 2024 For en tid tilbake var det ei som kalte seg Kitty på RE. Super strøken dame som naboen under meg hadde mange hyggelige stunder med. Noen som har sett eller hørt noe fra henne i det siste? Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Januar 9, 2024 Share Skrevet Januar 9, 2024 Du må smi mens jernet er varmt... Siter Lenke til kommentar
TommyB Skrevet Januar 9, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2024 Har gjort det hver gang hun var her… Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Januar 9, 2024 Share Skrevet Januar 9, 2024 Bra😊 Mitt problem i slike tilfeller er pacing, mye vil ha mer, men får mindre. Uansett, grip dagen! Ikke i natt sa døgnfluen, memento mori and all that. Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Januar 12, 2024 Share Skrevet Januar 12, 2024 På 9.1.2024 den 19.14, TommyB skrev: For en tid tilbake var det ei som kalte seg Kitty på RE. Super strøken dame som naboen under meg hadde mange hyggelige stunder med. Noen som har sett eller hørt noe fra henne i det siste? Har ikke sett henne på ett par år, men for ei knalldame, møter henne gjerne igjen, for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg