Revenger Skrevet Januar 8, 2024 Share Skrevet Januar 8, 2024 Vi har såvidt startet på det nye året. Det er alltid spennende i starten å se om noe ferskt tilbys på markedet, kanskje særlig noe kortreist... Cecilie skapte litt spenning i romjulen, men nå? Erre noen ny damer? Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Januar 9, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2024 Enig, ser dystert ut. Kanskje neste uke🙏🏻 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 hehehe ... var det lite svar å få? Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 Når de som har mest kontroll på nye damer spør må det jo være tørke der ute 😄 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 Har kommet flere bra damer siste dager som har vært her tidligere. Er såpass mange at det er frustrerende da man ikke rekker alle og må velge Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 Akkurat nå, Gaggball skrev: Har kommet flere bra damer siste dager som har vært her tidligere. Er såpass mange at det er frustrerende da man ikke rekker alle og må velge Og penger til alle en har lyst til å treffe. Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 Har 7 konkrete på lista. Og kan gjerne plusse på noen til... Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 Snakk om luksus, velge og vrake. 1 Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 (endret) 9 minutter siden, Påsan skrev: Snakk om luksus, velge og vrake. Lysten sier velge, lommeboka sier vrake. svarer mitt eget innlegg, på tide å køye??? Endret Januar 11, 2024 av Påsan Feil ordbruk 2 Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 3 minutter siden, Påsan skrev: Lysten sier velge, lommeboka sier vrake. svarer mitt eget innlegg, på tide å køye??? Så lenge jeg ikke diskuterer med meg selv og er veldig uenig får det være. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 1 time siden, LoveOWO skrev: Og penger til alle en har lyst til å treffe. Det vi driver med er ulovlig. Det er bare å finne noe annet ulovlig som gir penger i pungen når sæden går ut! Pass bare på at du velger noe som har høy profitt og lave strafferammer om du skulle bli tatt og dømt. Ja, du blir forresten bare dømt om du ikke har god nok advokat. Kanskje det t.o.m. fins likesinnede her som du kan danne en bande med? (obs, der ble innlegget flagget av en eller annen hemmelig tjeneste i et eller annet NATO-land som overvåker alt det som alle skriver på sine digitale enheter. Husk å svare via VPN og Tor!) Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 7 minutter siden, Tototre skrev: Det vi driver med er ulovlig. Det er bare å finne noe annet ulovlig som gir penger i pungen når sæden går ut! Pass bare på at du velger noe som har høy profitt og lave strafferammer om du skulle bli tatt og dømt. Ja, du blir forresten bare dømt om du ikke har god nok advokat. Kanskje det t.o.m. fins likesinnede her som du kan danne en bande med? (obs, der ble innlegget flagget av en eller annen hemmelig tjeneste i et eller annet NATO-land som overvåker alt det som alle skriver på sine digitale enheter. Husk å svare via VPN og Tor!) Kanskje vi skulle begynne med prostitusjon, det er visst lukrativt. Lovlig til og med. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 (endret) 6 minutter siden, Påsan skrev: Kanskje vi skulle begynne med prostitusjon, det er visst lukrativt. Lovlig til og med. Have been there, done that! Altfor mye jobb for en mann om du ikke vil betjene menn. Og menn som egentlig ikke vil, men som runker mens de snakker med deg på tlf. Jeg forstår at sexarbeiderne vi besøker kan ha en ganske tøff og slitsom jobb. Jeg tenkte vel mer på å smugle sigaretter* fra Baltikum eller noe sånt. Kombinere business and pleasure? * har erfaring med dette fra Ukraina til Polen med rutebuss. Alle i bussen smugla og fikk sin andel av overskuddet. Liten risiko, og tilstrekkelig gevinst for en student: en månedslønn Endret Januar 11, 2024 av Tototre * Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 3 minutter siden, Tototre skrev: Have been there, done that! Altfor mye jobb for en mann om du ikke vil betjene menn. Og menn som egentlig ikke vil, men som runker mens de snakker med deg på tlf. Jeg forstår at sexarbeiderne vi besøker kan ha en ganske tøff og slitsom jobb. Jeg tenkte vel mer på å smugle sigaretter fra Baltikum eller noe sånt. Kombinere business and pleasure?Om du mener å smugle sigaretter er å kombinere business og pleasure mer enn prostitusjon, deg om det 😀 Når det er sagt har jeg full forståelse for jentene som må ta i mot all verdens av merkelige menn. Tross alt tror jeg vi er ganske ok og fornuftige, men er nok mye annet rart der ute. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 11, 2024 Share Skrevet Januar 11, 2024 Business and pleasure i Baltikum. Kjøpe sigaretter og smugle (foretrukket av mange kriminelle framfor sprit og narkotika, fordi straffene er lavere) er jobben. Pleasure handler om tilgangen til gledespiker på turen. Både i Baltikum og på reisen hjem. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg