Gå til innhold

Sexy, Naughty,Bitchy

acdisi

Anbefalte innlegg

anbefaler sterkt at du finner noen andre istedenfor, hvis du skal ha noe som helst ekstra. hadde svært negativ erfaring selv, og det finnes andre som er langt mer villige enn hun var.

finnes også en tråd om thaimassasje generelt.

Endret av xzrhg
Lenke til kommentar

Har vært hos henne. Massasjen var så som så, men en god del pirring. Deretter OWO, slikking og knull (med kondom som jeg måtte spørre om selv, hun var klar uten).

Ikke topp 3, men helt greit i et stille marked.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, nappe nappe skrev:

Hun er vel kjent for å tilby det meste ja, men hvor representative er bildene hennes nå? Hun har brukt de samme i flere år. 

Jeg ble litt skuffet, absolutt ikke så stram og fin som hun ser ut på bildene.

Lenke til kommentar

Hadde for min del en meget bra opplevelse med hun. Lang og god massasje uten for mye pirring før mot slutten. Leverte varene etterpå så det holdt. Bildene er nok av eldre årgang og stemmer lite selv og om dama var søt og hyggelig. Hun er idag 49 år og hadde en greit spenstig kropp men ikke som på bildene

Endret av thorm
Lenke til kommentar