Gå til innhold

Thaimassasje Bergen 2024


dyret

Anbefalte innlegg

Hei! 

Har nok besøkt de aller fleste som holder til i Bergen tror jeg.  Ståa per i dag er nokså skuffende by å få både god massasje og hyggelige extra's.  Det er stor rotasjon på damer som jobber på stedene, noen er med på det meste, andre tar typisk 500 for HJ og 1500 for B/B, opp fra normale 1000,.  For 1500,- og opp forventer jeg full pakke.

Den på Nestun rett ved Esso er ikke alltid åpen, veldig flotte Svenske Thaier som har vært der, men unormalt dyrt.  Lite massasje om man betaler for en time, men hun ene var meget pen og egentlig med på det meste, bare man ville bla opp

Det er kommet to nye i år i Bergen som jeg vet om; den i Øvregaten er bra, men med nokså tett rotasjon på hvem som jobber der, to som jobber der vanligvis, en eldre og en yngre.  Hun som er der nå i følge RE (Nadia) gir bra service, også hun unge med regulering er bra dame.  Greie priser for ekstratjenester, som en av få, enda bedre om man tør spørre før timen..  Også den nye på andre siden av veien i Mikael Krons veg er grei, hun har hatt annonse på RE, men så ikke noen i dag.  Bra dame på ca 35-40, men kun hun som er der.  Standardpriser.   

Av de etablerte er det samme voksne damer nede ved TV2, de i enden.  Greit nok..  Lucy er vel allerede omtalt, hun har to reserver som kan kalles inn på bestilling.  Hun rett ovenfor Askøybåtkaien er mye tull og lureri med.  Var kanskje bra for 10 år siden, men kundeservicen nå er shait, såfremt ikke å ligge over 4 mobiler som skal besvares, plasthansker under vanlig massasje og ca 5 min før man blir bedt å snu om man kjøpte en time..  Hun er også en av de som annonserer mest på RE, med bilder fra ca 2010.  Tidvis sammen med andre, men ofte alene i salongen oppe i trappen.   Charm Massasje er bare en rip-off, intet spesielt og tilbyr extra for 2500,- (HJ + halvnaken)..  Smile er den som er nært MediaCity, støtt på noen burugler der, men også en flott frøken jeg likte der.  Ser de har nye i følge annonsering, men ikke sjekket om kart og terreng stemmer overens.  Den som er nærmest bystasjonen i gågaten er der jeg ikke går tilbake, samme greie med 5-10 min før man skal snu..  Den som er i Kong Oscars gate er også mildt sagt varierende, sjefen sjøl gir bra massasje uten noe videre lureri, også hun med rasta er grei nok.  Har hatt noen som har vært veldig bra der, men også noen veldig dårlige.   Den rett ovenfor Laksevåg senter er gjenåpnet for n'te gang; fortsatt intet å oppsøke spør du meg.    Det er de jeg har besøkt i 2024, ingen av de har gitt noen særlig "vil-tilbake-i-morgen" etter besøket.  

Liker dårlig at mange nå tar 800,- for en time og i noen tilfeller bare gir 20-25 min.  Ikke noe som frister til gjenbesøk når man følger seg lurt etterpå. 

  • Like 3
  • Thanks 7
Lenke til kommentar

Paradis Thai Massage i Statminister Michelsens Veg er en med samme eier i mange år.  Grei nok massasje.  700,- for en time bra massasje er en god pris.  Massasjen er også bra synes jeg.  Extra er 700,- - kun HJ.  Ser flere oppgir både rim og mere, det kan umulig være med hun som driver der, hun har på lørdager venninner så de er to/tre der, men mitt ene forsøk på det var ikke noe særlig.  Minus for kun gardiner og lytt lokale.

Smile Massage i Nygårdsgaten har en fin som gir bra massasje. 800,-/t.  Aldri spurt om mer enn HJ av henne. Også en godt voksen dame der; hun gir god massasje, sikkert FP og alt i mellom for de som vil, men ikke noe for meg.  Pluss for egne lukkede rom å ta massasjen i.  Gir høy grad av privat business. Har en annonse med riktig bilde og ett med juksebilder, det med forskjellige damer. 

Nang Fa i Jon Smørs gate var nok det meste mulig mot et lite gebyr.  750 el. 800,-/t for vanlig massasje. Ytterligere ca 2k for FP.  Hun som er fast der gir også god massasje uten lureri på tid eller ytelse.  En stund siden sist jeg tok time, men fortsatt samme som driver. Kort stengt der nå, hun har ferie og ikke fremleid denne gangen. Ingen annonse på RE på lenge.

Har noe endret seg? Ser at flere nå vil ha 700,- for HJ, 1500,- for B2B med trusen på!!  Det har normalt kostet 500 for HJ og 1000,- for B2B, naken.  De mister kunder om de er for grådige. Jeg gidder ikke gå tilbake om jeg føler meg snytt.  

Virkelig hat er når de ikke oppgir pris men spør om hvor mye jeg har i cash.. Da er stemingen ikke lengre så spenstig.  Har lært at pruting bare medfører dritt service, de vil ha penga, men for minst mulig jobb.  Da er det best å bare avrunde massasjen når timen er nådd.  Ingen grunn til å påtvinge noen noe de ikke vil være med på. Dårlig HE er bare sløsing av både tid og nytelse

 


 

 
 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 21.5.2024 den 16.11, Larsen1960b skrev:

Hun rett ovenfor Askøybåtkaien er mye tull og lureri med.  Var kanskje bra for 10 år siden, men kundeservicen nå er shait, såfremt ikke å ligge over 4 mobiler som skal besvares, plasthansker under vanlig massasje og ca 5 min før man blir bedt å snu om man kjøpte en time..  Hun er også en av de som annonserer mest på RE, med bilder fra ca 2010.  Tidvis sammen med andre, men ofte alene i salongen oppe i trappen.

Dette var både godr og trist å vite på samme tid; besøkte vedkommende for 3 år siden i en sidegate til Øvregaten. 
Jeg ankom fresh og nydusjet og barbert overalt. Ble 'behandlet' med håndhansker som om jeg var en som skulle dissekteres på et laboratorium. 
Aldri før eller siden har jeg opplevd mer kald/klinisk massasje.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Ærede Larsen196b: Tusen takk for en fin oppsummering Den tilfalles!
Håper det er greit at jeg siterer dine innlegg i blant i denne tråden. 
Tanken er den samme som din: veiledning.
 

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 21.5.2024 den 16.11, Larsen1960b skrev:

Charm Massasje er bare en rip-off, intet spesielt og tilbyr extra for 2500,- (HJ + halvnaken).

Møtt Charm Massasje kun én gang. Hun er normalt pen som på bilder. Jobbet da litt utenfor sentrum.
Helt grei/likegyldig massasje før hun går ut av rommet fire ganger pga mobilen ringte, og hun ble borte 3-5 mins hver gang.
Hvis det var noe personlig som trengte umiddelbar respons, så er det helt forståelig. 
Men uten å kommunisere litt med gjesten så blir det bare vas.
Aldri aktuelt å sjekke om flere tjenester.
 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, Tempelbardsson skrev:

Helt grei/likegyldig massasje før hun går ut av rommet fire ganger pga mobilen ringte, og hun ble borte 3-5 mins hver gang.

Samme erfaring, tok stadige pauser ut av det blå.  Du sparte deg for en kule der ved å ikke ta ekstra.  Hun er en av få som ikke leverte etter å tatt 2500 ekstra, ville ha 3.. kanskje jeg ville fått noe bra om jeg hadde bladd opp?  Misnøyen ble tatt ut i slakk service.  Ble med det ene besøket dit

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 24.5.2024 den 3.08, Tempelbardsson skrev:

Møtt Charm Massasje kun én gang. Hun er normalt pen som på bilder. Jobbet da litt utenfor sentrum.
Helt grei/likegyldig massasje før hun går ut av rommet fire ganger pga mobilen ringte, og hun ble borte 3-5 mins hver gang.
Hvis det var noe personlig som trengte umiddelbar respons, så er det helt forståelig. 
Men uten å kommunisere litt med gjesten så blir det bare vas.
Aldri aktuelt å sjekke om flere tjenester.
 

Var hos Charm en gang i 2023, da var hun opptatt, men ei eldre Thai ville veldig gjerne behandle meg. Rundt 50, nokså tight dame tross alder, sendte meg i dusjen og var klar bak et forheng. Hun tente åpenbart på en halvfeit reddik, og løp å henta en kondom. Ble ingen massasje, rett på museslikk og knull. Hun kom to ganger og var kåt som et uvær. Egentlig ikke så værst opplevelse, 2k totalt er innafor gitt det jeg hadde forventet. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 25.5.2024 den 19.44, Asian skrev:

Noen erfaringer med Sam ytterst på Kringsjå? 

Ja, bra sjappe, alt er lov

  • Like 4
Lenke til kommentar
22 timer siden, Malvin skrev:

Ja, bra sjappe, alt er lov

Alt, hva betaler du for full pakke? Suger hun? 

  • Like 3
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Asian skrev:

Alt, hva betaler du for full pakke? Suger hun? 

spørsmålet er vel heller, hvor mye er du villig til å betale? no money no honey

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 29.5.2024 den 21.01, Malvin skrev:

Noen som har vært på hagerups vei? Tenkte meg der neste uke

Det var hvert fall en nokså ung dame som jobbet i Trøndelag tidligere som har pleid å være der. Med svær tatovering på et av lårene. Nice girl som tillater det meste..  Men tar seg godt betalt for ektratjenester.  
 

Hun som driver sjappa er nok også med på det meste - mot et lite gebyr selvsagt..  

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 11.5.2024 den 20.32, Bygutt90 skrev:

Har testat en god del thai massage i bergen under åren. Men en en klar favorit som varit helt okej under åren det är Paradis Thai massaje 

En av dom som jobbar där ger både rimjob, å mera. Klart värt priset 

På grunn av ovennevnte omtale oppsøkte jeg Paradis for et par uker siden. Var kun én dame der. Godt voksen, middels pen. Snakket brukbart norsk. Sa hun var den som har drevet stedet de siste 8 årene, og at det bare var hun som jobbet der.

Massasjen var hard og bra. Men det var lite pirring underveis. Fikk og en HJ for en billig penge, men mer "avanserte" tjenester var helt uaktuelt. Ikke en gang en finger i rompen eller BJ var mulig. Da forstod jeg at det var fånyttes å spørre om rimming. Jeg ble derfor skuffet, da jeg hadde håpet på noe mer enn en vanlig HJ.

Min opplevelse stemmer derfor dessverre godt med erfaringen som @Larsen1960b fortalte om i denne tråden 22.05.24.

  • Like 3
Lenke til kommentar
23 timer siden, Janers skrev:

På grunn av ovennevnte omtale oppsøkte jeg Paradis for et par uker siden. Var kun én dame der. Godt voksen, middels pen. Snakket brukbart norsk. Sa hun var den som har drevet stedet de siste 8 årene, og at det bare var hun som jobbet der.

Massasjen var hard og bra. Men det var lite pirring underveis. Fikk og en HJ for en billig penge, men mer "avanserte" tjenester var helt uaktuelt. Ikke en gang en finger i rompen eller BJ var mulig. Da forstod jeg at det var fånyttes å spørre om rimming. Jeg ble derfor skuffet, da jeg hadde håpet på noe mer enn en vanlig HJ.

Min opplevelse stemmer derfor dessverre godt med erfaringen som @Larsen1960b fortalte om i denne tråden 22.05.24.

Jeg ramlet innom der en mørk høstkveld jeg var strandet i nærheten, og det høres ut som samme dama som håndterte meg. Hu sa hun jobbet alene, men jeg tror ikke på det, for jeg var på en liten rekognoseringsrunde i byen tidligere på kvelden, og da så jeg helt tydelig to unge thaijenter som satt der. Dessverre var de ikke hverken å se eller høre når jeg svingte innom med junior klar til innsats. Eneste grunnen til at jeg havnet der var forøvrig at jeg ikke fant noe ledige hender de andre stedene jeg sjekket. Det nærmeste jeg kom var en utgammel(65+) desperat og overvektig dame som dumpet prisen til 400 for en time. Hun så ut som hun ville spise meg med hud og hår, og trippet rundt på gulvet. Hun så kåt og villig ut, tror ikke hun var helt edru heller. Angrer nesten litt på at jeg ikke slo til der, det kunne blitt en artig historie.

  • Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
På 3.6.2024 den 0.05, Janers skrev:

På grunn av ovennevnte omtale oppsøkte jeg Paradis for et par uker siden. Var kun én dame der. Godt voksen, middels pen. Snakket brukbart norsk. Sa hun var den som har drevet stedet de siste 8 årene, og at det bare var hun som jobbet der.

Massasjen var hard og bra. Men det var lite pirring underveis. Fikk og en HJ for en billig penge, men mer "avanserte" tjenester var helt uaktuelt. Ikke en gang en finger i rompen eller BJ var mulig. Da forstod jeg at det var fånyttes å spørre om rimming. Jeg ble derfor skuffet, da jeg hadde håpet på noe mer enn en vanlig HJ.

Min opplevelse stemmer derfor dessverre godt med erfaringen som @Larsen1960b fortalte om i denne tråden 22.05.24.

Vet vem du menar. Men väldigt konstigt, jag va där förra veckan och då var det inte hon som driver salongen som gjorde massagen. Utan en annan lite äldre. De va synd att du inte fick den upplevelsen du tänkte dig där. 

 

Beklagar min rekommendation.... 

  • Like 4
Lenke til kommentar
7 timer siden, Bygutt90 skrev:

Vet vem du menar. Men väldigt konstigt, jag va där förra veckan och då var det inte hon som driver salongen som gjorde massagen. Utan en annan lite äldre. De va synd att du inte fick den upplevelsen du tänkte dig där.

Så da gjelder det å fine ut når de "villige" damene er der. Faste dager? Spesielle tider? 
Jeg kan jo gå dit, og så snu i døren dersom det er hun samme "sjefen" som er der, men det vil være litt kleint det og.
Håper noen her har kjennskap til vaktplanen / turnuslisten, og kan dele den her.
Men så sa jo hun sjefen til meg at det nå kun var hun som jobbet der da...

Hvilken ukedag og tid var du der sist gang da @Bygutt90? Og fikk du mer enn HJ?  

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 5.6.2024 den 0.17, Janers skrev:

Så da gjelder det å fine ut når de "villige" damene er der. Faste dager? Spesielle tider? 
Jeg kan jo gå dit, og så snu i døren dersom det er hun samme "sjefen" som er der, men det vil være litt kleint det og.
Håper noen her har kjennskap til vaktplanen / turnuslisten, og kan dele den her.
Men så sa jo hun sjefen til meg at det nå kun var hun som jobbet der da...

Hvilken ukedag og tid var du der sist gang da @Bygutt90? Og fikk du mer enn HJ?  

Kan ju vara att den eldre (lite större damen) inte har någon fast jobb der, utan jobber kanske kun när hun sjefen inte kan?. 

Men den eldre va fast der förr, 

 

Jag va der en söndag runt 12 tiden. Då fick jag hj,  massage /prostata.

 

Ska prova og ta en tur i helgen og sjekka om de er kun sjefen som skall jobbe i framtiden, alene. Då må man prova finna ut en annan salong. 

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 6.6.2024 den 10.48, Bygutt90 skrev:

Ska prova og ta en tur i helgen og sjekka om de er kun sjefen som skall jobbe i framtiden, alene. Då må man prova finna ut en annan salong. 

Bra at du tar en for laget @Bygutt90!
Og jeg er veldig spent på hva du finner ut. :-)

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...