Gå til innhold

Thaimassasje Bergen 2024

dyret

Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd at massøren blir sur og nesten sint fordi en sier nei til noe ekstra, og sier timen er over så fort du har sagt du ikke trenger noe ekstra. Blir nok ikke flere turer i Kringsjåveien ved taxiholdeplassen. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, Asian skrev:

Noen andre som har opplevd at massøren blir sur og nesten sint fordi en sier nei til noe ekstra, og sier timen er over så fort du har sagt du ikke trenger noe ekstra. Blir nok ikke flere turer i Kringsjåveien ved taxiholdeplassen. 

Ikke helt unormalt det nei, det er vel det som er inntekta deres. Massasje honoraret er som regel til salongen(eieren) og resten må de ordne selv med extra.

• Like 4
Lenke til kommentar

På besøk i Bergen (fra Oslo). Her var det ikke så mye info lengre! 🤷‍♂️ Pga. jobb er kroppen stiv og støl! Trenger god massasje!  Er Reya i by’n fortsatt? (Kringsjåvn?) Lucy med de rampete tatoveringene? Hvor? Kjørte gjennom Damsgårdveien og der var det 3 steder på rad og rekke!!! Er noe av disse bra? Takker!🙏

• Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, James78 skrev:

På besøk i Bergen (fra Oslo). Her var det ikke så mye info lengre! 🤷‍♂️ Pga. jobb er kroppen stiv og støl! Trenger god massasje!  Er Reya i by’n fortsatt? (Kringsjåvn?) Lucy med de rampete tatoveringene? Hvor? Kjørte gjennom Damsgårdveien og der var det 3 steder på rad og rekke!!! Er noe av disse bra? Takker!🙏

Reya/samruay holder hus ytterst i Kringsjåveien sams massasje. Lucy i Nøstegaten 45

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg trenger litt tips. Har aldri gått for massasje tidligere, har kun handlet hos vanlige sexarbeidere. Men nå kunne jeg tenke meg en massasje med litt ekstra. Jeg aner ikke hvor vanlig det er med ekstratjenester og jeg er usikker på hvor prisnivået ligger. Hva er normal pris for en HJ, OWO, FP osv? Er det noen tips om thaidamer i området som er verdt å bruke penger på for tiden?

Lenke til kommentar