Gå til innhold

Erotisk massage anbefalinger

benny49

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, benny49 skrev:

Som de gjorde på sunrise som jeg husker med Vesna

Og hun sagde if you want to come is ok.. you have 10 min 

Men syntes ikke der var b2b

Vesna gir vel mest massasje hvor man er passiv, sånn som de fleste massasjer på Sunrise/Art of touch/Tantra of the Gold/Seventh Heaven/Xanadu? Mitt inntrykk er at de massasjene er mer «proper Tantra» med fokus på pusteteknikk og sexual therapy og mindfullness og litt mindre på mutual touch. Hva var dine erfaringer med Vesna?

Lenke til kommentar
21 timer siden, PepperOni skrev:

Jeg er litt fascinert av denne tråden. Her er det en liten pustepause for oss som liker sensualitet, tsjekkisk rett-fram-het og en litten HJ på slutten av ballet, sånn for å feire en bra session med en bra massøse. Jeg kan sette pris på det. Det er fint, rent, gir et velfortjent pust i hverdagen. Hvis du har vært hos Angels får du en 

Kan det passe du lige har oprettet en profil?

Og aldrig har skrevet før dette?

Lenke til kommentar
2 minutter siden, benny49 skrev:

Jeg opprettet profil i går ja.

Lenke til kommentar
11 minutter siden, PepperOni skrev:

Vesna gir vel mest massasje hvor man er passiv, sånn som de fleste massasjer på Sunrise/Art of touch/Tantra of the Gold/Seventh Heaven/Xanadu? Mitt inntrykk er at de massasjene er mer «proper Tantra» med fokus på pusteteknikk og sexual therapy og mindfullness og litt mindre på mutual touch. Hva var dine erfaringer med Vesna?

Ja det er korrekt det er mere tantra

• Thanks 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, benny49 skrev:

Ah - en mistenksom dansk sjarmør :-)  Det er nok sunt å være litt paranoid her inne siden mange av oss skriver om fantasier som kan være straffbare om noe skulle tro at vi virkelig gjorde alt det vi sier at vi gjør.  @benny49 du er jo ikke så mange dager gammel som bruker her du heller?

Jeg vet at noe av forklaringen til at @PepperOni deler så mye erfaringskunnskap (som han kan ha lest andre steder, om den stemmer) er at han har vært bruker her på forumet i lang tid uten å ha hatt en registrert bruker slik at han kunne skrive og svare på innlegg.

Det er det fine med medlemsvervingen nå: Mange registrerer seg og kan bidra med områder som ikke har vært så godt dekket tidligere.  For de har ikke skrevet om det før.  Velkommen begge to :-)

Og selvfølgelig vil det være noen brukere her inne som vil utgi seg for å være andre enn de egentlig er.  Kanskje det er et helt team av statsansatte som skriver her i embeds medfør?  Se for dere et terrorteam på Lutvann (Forsvaret) som følger med på hva vi gjør her..hehehe.  Sendes vel rett til CIA og USA så jeg blir stoppet i grensekontrollen der neste gang: Mr 223!

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Ah - en mistenksom dansk sjarmør :-)  Det er nok sunt å være litt paranoid her inne siden mange av oss skriver om fantasier som kan være straffbare om noe skulle tro at vi virkelig gjorde alt det vi sier at vi gjør.  @benny49 du er jo ikke så mange dager gammel som bruker her du heller?

Jeg vet at noe av forklaringen til at @PepperOni deler så mye erfaringskunnskap (som han kan ha lest andre steder, om den stemmer) er at han har vært bruker her på forumet i lang tid uten å ha hatt en registrert bruker slik at han kunne skrive og svare på innlegg.

Det er det fine med medlemsvervingen nå: Mange registrerer seg og kan bidra med områder som ikke har vært så godt dekket tidligere.  For de har ikke skrevet om det før.  Velkommen begge to :-)

Og selvfølgelig vil det være noen brukere her inne som vil utgi seg for å være andre enn de egentlig er.  Kanskje det er et helt team av statsansatte som skriver her i embeds medfør?  Se for dere et terrorteam på Lutvann (Forsvaret) som følger med på hva vi gjør her..hehehe.  Sendes vel rett til CIA og USA så jeg blir stoppet i grensekontrollen der neste gang: Mr 223!

Mistænkelig er sundt..  

Men om jeg fatter det er forbudt.. 

Mon ikke politikerne også gør det?

• Haha 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Jeg har fulgt med på forumet en liten stund uten å ha bruker ja. Jeg er stort sett bare interessert i Tantra/erotisk massasje (NS) ikke thai. så det er litt opp og ned hvor ofte det diskuteres. Derfor har jeg ikke lagd bruker før nå. Jeg har noen anmeldelser på RE med det samme nicket.

• Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, PepperOni skrev:

Jeg har fulgt med på forumet en liten stund uten å ha bruker ja. Jeg er stort sett bare interessert i Tantra/erotisk massasje (NS) ikke thai. så det er litt opp og ned hvor ofte det diskuteres. Derfor har jeg ikke lagd bruker før nå. Jeg har noen anmeldelser på RE med det samme nicket.

Perfekt jeg fik bare en mistænkelig følelse.. jeg bruger også kun tantra NS

Jeg kan lige følelsen af en kvinde der er nogen og gnider sig op af mig.. sex for jeg hjemme gratis

• Like 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, benny49 skrev:

Mistænkelig er sundt..  

Men om jeg fatter det er forbudt.. 

Mon ikke politikerne også gør det?

Jeg tror ikke politikerne helt vet hva de skal mene jeg. De har jo en del distanse til temaet, og de som ikke har distanse til det vil for all del ikke bli avslørt i det…🤣

Lenke til kommentar
1 minutt siden, benny49 skrev:

Jeg kan lige følelsen af en kvinde der er nogen og gnider sig op af mig.. sex for jeg hjemme gratis

Tror for mig det er fantasien og syntet af den smukke kvinde. Og føle på dem uden at der bliver en meetoo sag ud af det 

Og have en lækker jente gnubbende på min krop...

Og tanken om hvad hvis den pludselig gled ind.. 

Men det er nok bare mig 

Men en dyr hobby er det..

Lenke til kommentar
Akkurat nå, benny49 skrev:

Tror for mig det er fantasien og syntet af den smukke kvinde. Og føle på dem uden at der bliver en meetoo sag ud af det 

Og have en lækker jente gnubbende på min krop...

Og tanken om hvad hvis den pludselig gled ind.. 

Men det er nok bare mig 

Men en dyr hobby er det..

Ja det er ikke akkurat gratis nei…

Lenke til kommentar
8 minutter siden, benny49 skrev:

Nydelig at to menn finner hverandre i samme interesser over landegrensene.

Jeg er allerede foreslått til Nobels fredspris av en annen forumbruker, men jeg trenger mer praktisk erfaring.  Noen som trenger hjelp i Gaza?

• Haha 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

Nydelig at to menn finner hverandre i samme interesser over landegrensene.

Jeg er allerede foreslått til Nobels fredspris av en annen forumbruker, men jeg trenger mer praktisk erfaring.  Noen som trenger hjelp i Gaza?

Ja vi 3 burde drikke en øl sammen

Og diskutere verdensfreden

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, benny49 skrev:

Ja vi 3 burde drikke en øl sammen

Og diskutere verdensfreden

Det er kun min kone der ikke deler mig passion.. men hun siger hele tiden " få dig en hobby"

• Haha 2
Lenke til kommentar
På 6.1.2024 den 16.07, Bamse95 skrev:

Hei!

Har testa både angels og femme
Personlig kommer det litt ann på massøren.. Angels er litt billigere, mens femme fatale har litt bedre "deals"

Har nylig vært hos "Chloe" på Angles, og det var villt bra! Hos femme har jeg vært hos leila som var bra, men ikke like bra.

Liten tilbakemelding iaf

Hvad var forskellen på chloe og leila?

Lenke til kommentar

Noe av det mest frustrerende med erotisk massage er hvordan de stripper ned basisen til noe nesten ubegripelig, og så lar de alt mulig være tilleggsmeny.

First Class Tantra har en timepris på 1800 kroner, men har til og med B2B som ekstra (de oppgir ikke noen prisliste). Det samme gjelder lang intimmassasje. Da lurer jeg på hva som skjer i løpet av timen dersom man bare bestiller en time for 1800 kroner. Hvordan fylle tiden hvis B2B ikke er booket og lingam er de siste fem minuttene?

Xanadu Tantra krever 1500 kroner for en time, og har også alt annet som ekstra. B2B koster 500 kroner som tilleggstjeneste, mens andre ting også er dyrt. Det gunstige her er kanskje double lingam for 200 kroner.

Diamond Massage skal ha 1500 kroner for en time. B2B koster bare 200 kroner, men kun på ryggen. De lover at deres "waving" intimmassasje er "vibrating", men skal ha 400 kroner for den.

Angels krever 1600 kroner for en time, som inkluderer både langvarig og dobbel lingam. Men B2B (begge sider) er 300 kroner i tillegg.

Tantra of the Golden Heart ønsker 1800 kroner for en time, pluss 500 kroner for B2B.

Greit - markedet styrer prisen og hvis mange nok er villig til å betale prisen det koster for en spicy velværemassasje i lekre omgivelser, er et fint for meg. Det jeg reagerer på er at de lar helt ordinære bestanddeler i en erotisk massasje være add-ons. 

Når man bestiller en slik massasje skal en erotisk B2B være en del av basistjenesten. Det er en vesentlig del av poenget. Man kan rett og slett ikke markedsføre en slik tjeneste og tilby 30 minutter massasje av baksiden av leggen, fordi tilleggene ikke er bestilt på riktig måte.

Ulempen er at de fleste av disse ikke har kommentarfeltene på RE åpne, slik at dette kan kommuniseres. Tilleggsulempen er at det ikke er så mange andre i dette markedet, som kan gi konkurranse.

Femme Fatale tilbyr 1600 kroner og inkluderer alle disse tingene jeg nevner over, og det er fint. de har også kommentarfeltet åpent. Men ulempen med FF er at de i to av de tre gangene jeg har besøkt dem ikke har tilbudt det de lover - "...care about you during all the session, not only in the end."  Men ellers er de i tet. 

Generelt: Alt annet er likt. Samme opplegg, samme lokaler - og noen ganger samme massøser. Hos FF er nå "Amanda", en som ofte har vært hos Angels. Det som er forskjellen er prisene og hva som inkluderes.

Endret av Blyanten
Lenke til kommentar

Dette er det samme jeg har erfart, det som burde inngå er nå ekstra og en 90 minutters seanse kommer fort på 3.000,- selv om det starter på 2.000,-. Jeg forstår at må tjene penger, men poenget er at servicen øker ikke med mer penger, de gjør det samme uansett er min erfaring (unntatt hvis en ber om feks BDSM men der er de ganske enkle, ett fåtall av de har den legningen). En kan kanksje si at bransjen har utviklet seg, den er blitt forutsigbar og standardisert. Det er vel som @Blyanten skrev i ett annet innlegg at en får flytte seg til en annen del av markedet.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 27.1.2024 den 21.46, PepperOni skrev:

Jeg har stort sett alltid kjørt B2B. Jeg prøvde nuru en gang, men syns det var ganske likt vanlig B2B med unntak av at det ikke var Ritual først. Ritualet er at man står oppreist og at hun gjør en del stryking forfra bakfra og tar av deg sarongen før du legger deg ned.

Basert på anmeldelser på RE ser jeg du har prøvd Barbora (tantra of the golden sun). Vil du anbefale det?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Plamen123 skrev:

Basert på anmeldelser på RE ser jeg du har prøvd Barbora (tantra of the golden sun). Vil du anbefale det?

Ja helt klart, hun var nydelig og flink, MEN husk på at hun har en litt kortere liste med ting hun gjør enn en del av de andre. Ingen B2B, dusjing sammen eller lignende. Hun startet direkte med å spørre meg hvordan dagen min hadde vært, og hadde veldig fokus på terapidelen, men hun var veldig søt og behagelig, og spør du meg, ganske insane pen…det hjelper jo litt.

• Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, PepperOni skrev:

Ja helt klart, hun var nydelig og flink, MEN husk på at hun har en litt kortere liste med ting hun gjør enn en del av de andre. Ingen B2B, dusjing sammen eller lignende. Hun startet direkte med å spørre meg hvordan dagen min hadde vært, og hadde veldig fokus på terapidelen, men hun var veldig søt og behagelig, og spør du meg, ganske insane pen…det hjelper jo litt.

Også har hun vel ikke vært i Oslo siden begynnelsen av desember, så usikker når hun kommer neste gang. De fleste av de massøren fra det nettverket der kan du følge med på kalenderen til Sunrise for å se når de kommer neste gang, men Barbora er av en eller annen grunn ikke på den kalenderen.

• Thanks 2
Lenke til kommentar

takk for nyttig info @PepperOni Blir spennende å se om Barbora dukker opp igjen, da må  jeg kanskje prøve.

Min klare favoritt var Angelica, men hun er for tiden ute av gamet.

Lily (mulig hun kaller seg sweet Lily), er også veldig bra. Hun har heller ikke vært tilgjengelig siden november… 

Lenke til kommentar
13 minutter siden, Plamen123 skrev:

takk for nyttig info @PepperOni Blir spennende å se om Barbora dukker opp igjen, da må  jeg kanskje prøve.

Min klare favoritt var Angelica, men hun er for tiden ute av gamet.

Lily (mulig hun kaller seg sweet Lily), er også veldig bra. Hun har heller ikke vært tilgjengelig siden november… 

Det rare var at den gangen hun dukket opp klarte jeg å forutse at hun skulle komme ved å regne meg fram til at det var en "ledig plass" i en annonse som først var besatt av Daniela, som igjen skulle forlate før annonsen, uten at det var noen andre til å ta opp den plassen, så jeg fanget det opp med en gang...var nesten litt merkelig.:)  

• Like 1
Lenke til kommentar
På 27.1.2024 den 22.54, benny49 skrev:

Det er kun min kone der ikke deler mig passion.. men hun siger hele tiden " få dig en hobby"

Hehe. Hjemme har jeg faktisk fortalt at jeg har gjort dette (men som historier om enkelthendelser). Det er fordi hun har gjort det selv et par ganger gjennom årene, på reise. Kvalitetstantra med "yoni" er knapt å oppdrive i Norge. Men litt morsomt, og sikkert uvanlig, at kvinner gjør det. Likevel - jeg kjenner en annen også, så kanskje det skjer mer enn vi aner.

Lenke til kommentar