Chen Skrevet Fredag klokken 15:31 Share Skrevet Fredag klokken 15:31 14 timer siden, Tntlebron skrev: Har noen vært hos Laura på Angles? Vil dere anbefale henne? Velkommen til forumet. Jeg tok meg friheten til å gjøre et søk for deg. Laura er nevnt flere i Angels-trådene. Bl.a. her: 2 1 Siter Lenke til kommentar
KnightRider Skrevet Lørdag klokken 13:38 Share Skrevet Lørdag klokken 13:38 For den som liker erotisk massasje så anbefaler jeg å prøve Freya hos The Secret Island of Tantra. Jeg valgte 90 minutter med hennes hot offer. Etter en felles dusj startet hun med en erotisk dans som ingen andre har vært i nærheten av. Freya er i en egen liga i forhold til andre som jeg har besøkt hos blant annet Angels og FF. Hun sa at hun skulle være her i 14 dager, og muligens komme tilbake i juni. Jeg er ikke i tvil om at jeg må tilbake. 1 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Lørdag klokken 14:15 Share Skrevet Lørdag klokken 14:15 36 minutter siden, KnightRider skrev: For den som liker erotisk massasje så anbefaler jeg å prøve Freya hos The Secret Island of Tantra. Jeg valgte 90 minutter med hennes hot offer. Etter en felles dusj startet hun med en erotisk dans som ingen andre har vært i nærheten av. Freya er i en egen liga i forhold til andre som jeg har besøkt hos blant annet Angels og FF. Hun sa at hun skulle være her i 14 dager, og muligens komme tilbake i juni. Jeg er ikke i tvil om at jeg må tilbake. Det er bare å legge til på Ukas sexy liste @Idioten 4 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet i går, 11:40 Share Skrevet i går, 11:40 21 timer siden, KnightRider skrev: For den som liker erotisk massasje så anbefaler jeg å prøve Freya hos The Secret Island of Tantra. Jeg valgte 90 minutter med hennes hot offer. Etter en felles dusj startet hun med en erotisk dans som ingen andre har vært i nærheten av. Freya er i en egen liga i forhold til andre som jeg har besøkt hos blant annet Angels og FF. Hun sa at hun skulle være her i 14 dager, og muligens komme tilbake i juni. Jeg er ikke i tvil om at jeg må tilbake. Ja, jeg har merket meg henne! Hvor kose- og berøringsvilling er hun? Gjør hun noe oralt? 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg