mhm Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 Noen som vet om Sunrise Tantra også tilbyr kortere massasjer enn 90 minutter? Og evt tilbyr 2x lingam ved lengre økter? 2 Siter Lenke til kommentar
Harry Skrevet Torsdag klokken 13:39 Share Skrevet Torsdag klokken 13:39 3 timer siden, mhm skrev: Noen som vet om Sunrise Tantra også tilbyr kortere massasjer enn 90 minutter? Og evt tilbyr 2x lingam ved lengre økter? Kjenner noen som vært på Sunrise som par, sammen med sin kone. Da var det lingam og yonimassasje men ikke til klimaks for noen av dem. Inntrykket av konseptet var at man ikke skulle komme. 2 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anonym Skrevet Søndag klokken 19:16 Share Skrevet Søndag klokken 19:16 Er det ingen andre mulighet å kontakte Femme Fatale uten å bruke egen mobilnummer? Email eller noe … få ikke skaffet egen mobilnummer til denne formål. Linda kommer (se hjemmeside) til Femme Fatale snart. Noen erfaringer med henne? Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet Søndag klokken 19:28 Share Skrevet Søndag klokken 19:28 (endret) 33 minutter siden, Anonym skrev: Er det ingen andre mulighet å kontakte Femme Fatale uten å bruke egen mobilnummer? Email eller noe … få ikke skaffet egen mobilnummer til denne formål. Linda kommer (se hjemmeside) til Femme Fatale snart. Noen erfaringer med henne? Fare for at det blir en tur til Linda i morgen. Ser jo helt sinnsykt hot ut. Noen som har fått BJ osv av disse damene? Bare å ta med ekstra cash? Tror ikke de svarer på mail. Er jo bare å kjøpe et kontantkort i en sånn telenor butikk. Koster ikke mange kronene. Endret Søndag klokken 19:51 av ElonKusk 1 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet Søndag klokken 19:57 Share Skrevet Søndag klokken 19:57 26 minutter siden, ElonKusk skrev: Fare for at det blir en tur til Linda i morgen. Ser jo helt sinnsykt hot ut. Noen som har fått BJ osv av disse damene? Bare å ta med ekstra cash? Tror ikke de svarer på mail. Er jo bare å kjøpe et kontantkort i en sånn telenor butikk. Koster ikke mange kronene. På det nederste bildet ligner hun veldig på ei jeg er venn med på sosiale medier. Men husker ikke navnet. Har du lenke til kvinnemennesket? Kunne eventuelt noen kjørt bildesøk på det nederste bildet? Enten er det ekte, og da skal jeg noterer meg det og ikke flørte med hu der. Jeg holder meg nemlig unna prostituerte. Alternativt er det fake og da kan folk her inne unngå å bli svindlet. Er på gymmet og pumper gønz så jeg er litt opptatt akkurat nå. Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet Søndag klokken 19:58 Share Skrevet Søndag klokken 19:58 1 minutt siden, Oslomann77 skrev: På det nederste bildet ligner hun veldig på ei jeg er venn med på sosiale medier. Men husker ikke navnet. Har du lenke til kvinnemennesket? Kunne eventuelt noen kjørt bildesøk på det nederste bildet? Enten er det ekte, og da skal jeg noterer meg det og ikke flørte med hu der. Jeg holder meg nemlig unna prostituerte. Alternativt er det fake og da kan folk her inne unngå å bli svindlet. Er på gymmet og pumper gønz så jeg er litt opptatt akkurat nå. https://femmefatale.salon/norway-masseuses/ Hu som heter Linda Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet Søndag klokken 20:07 Share Skrevet Søndag klokken 20:07 9 minutter siden, ElonKusk skrev: https://femmefatale.salon/norway-masseuses/ Hu som heter Linda Så bare ett bilde der. Hvor er de andre fra? Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet Søndag klokken 20:17 Share Skrevet Søndag klokken 20:17 (endret) 10 minutter siden, Oslomann77 skrev: Så bare ett bilde der. Hvor er de andre fra? Du må bla. Edit: Ser måten du svarte tidfornytelse på. Skjønner jo at du ikke er helt riktig skrudd sammen. Skjønner at det blir litt for vanskelig for deg å forstå at pilene på bildet betyr at man kan bla..... Legger deg til på ignore lista mi nå. Endret Søndag klokken 20:21 av ElonKusk 2 Siter Lenke til kommentar
Anonym Skrevet Søndag klokken 20:29 Share Skrevet Søndag klokken 20:29 Kontantkort må registreres så hva hjelper det. Jeg vil ha kun tantra innenfor lover og regler (ja, gjerne av en massør som faller i smak med kropp og engasjement). Ønsker likevel ikke at navn blir registrert noe sted. Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet Søndag klokken 20:35 Share Skrevet Søndag klokken 20:35 5 minutter siden, Anonym skrev: Kontantkort må registreres så hva hjelper det. Jeg vil ha kun tantra innenfor lover og regler (ja, gjerne av en massør som faller i smak med kropp og engasjement). Ønsker likevel ikke at navn blir registrert noe sted. Trodde det var kona du ville skjule det for. Hvis det er politiet du er redd så er det bare å skrive at du kun ønsker massasje? Det er da fullt lovlig. Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet Søndag klokken 20:37 Share Skrevet Søndag klokken 20:37 (endret) 2 minutter siden, ElonKusk skrev: Trodde det var kona du ville skjule det for. Hvis det er politiet du er redd så er det bare å skrive at du kun ønsker massasje? Det er da fullt lovlig. Ser politiet at vederlaget klart overstiger prisen for ordinær massasje, risikerer du bot. Vedtar du ikke den, så vanker det fort tiltale. Kjedelig å stå i tingretten og prøve å overbevise en dommer - som kanskje selv har vært aktor - om at du "bare skulle ha massasje". Endret Søndag klokken 20:37 av Oslomann77 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Søndag klokken 20:45 Share Skrevet Søndag klokken 20:45 5 minutter siden, Anonym skrev: Kontantkort må registreres så hva hjelper det. Jeg vil ha kun tantra innenfor lover og regler (ja, gjerne av en massør som faller i smak med kropp og engasjement). Ønsker likevel ikke at navn blir registrert noe sted. Tja, jeg vet at mange tantra leverandører hevder at de opererer innenfor loven, men dette er i beste fall gråsone. Jeg vil hevde at det er lite risiko å besøke disse stedene, men det er fortsatt en liten risiko. Vi alle tar en liten sjanse. Jeg har kjøpt kontantkort og bedt om at det ikke er søkbart på nettet (188 osv). Politiet kan selvfølgelig koble sammen telefonnr og meg. Men det kan ikke "vanlige" folk. Jeg mener at politiet ikke prioriterer disse stedene, så det er ikke farlig at de har spor. Når du kontakter på sms eller WA, hold dialogen "ren", ikke nevn spesifikt tjenester. Bare avtale tid, sted og varighet. Resten tas personlig når du er der. Lykke til 😃 3 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg