Gå til innhold

Erotisk massage anbefalinger

benny49

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Plamen123 skrev:

Ja, jeg besøkte henne nylig. Dette er ei søt, sexy og petit jente fra Ukraina. Hun var svært intim og gav en god massasje. Et lite minus for dårlig engelsk, men hun kan absolutt anbefales. 

Trur jeg har lyst at besøke henne, virker som hun er i Trondheim nå da 😀

• Like 1
Lenke til kommentar
19 timer siden, Plamen123 skrev:

Ja, jeg besøkte henne nylig. Dette er ei søt, sexy og petit jente fra Ukraina. Hun var svært intim og gav en god massasje. Et lite minus for dårlig engelsk, men hun kan absolutt anbefales. 

Besøkte henne også nylig. Engelsken var da helt OK, og jeg opplevde ingen språkproblemer. Enig angående massasje, det kunne hun, og det var en god opplevelse, og anbefales.

• Like 3
Lenke til kommentar
På 29.10.2024 den 17.56, briljant skrev:

Hun var mye mer direkte og "på" mtp å ta på henne osv

Sant. Mye, mye mer av det. Men totalpakka inkl massasjen og B2B var 3/10.

• Like 2
Lenke til kommentar
På 31.10.2024 den 13.23, busch skrev:

Trur jeg har lyst at besøke henne, virker som hun er i Trondheim nå da 😀

Denne er en perle.

Jeg besøkte henne og fikk en meget god massasje. Veldig sexy og nær.

Stille og rolig, veldig proff.

Anbefales !! 

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Ikke noe å melde annet enn Angels har fått inn 2 helt nye jenter, Julia og Chanel! Alexa er dratt igjen, men for en dame.... (svett fortsatt...) 

• Like 1
Lenke til kommentar

Var hos Lea på Natural Freedom, spar pengene, uinspirert massasje og distansert. Tok også en tur til Safari på Strømmen, Lucy har diverse ansatte for tiden, de er greie, men ikke som Lucy.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har lyst å starte tråder om FemmeFatale, Secret Island, Diamond, eller noen av de andre studioene som har relatit standardiserte tjenester?

Ta gjerne Angels-tråden som et utgangspunkt for hvordan tråden skal se ut. Nøkkelord er: er det konsistent praksis mellom de forskjellige massøsene, eller er det mye variasjon? Jeg vil gjerne se poenggiving, selv om det kan være vanskelig. Min måte å gi poeng på: alt som er ok: 5-10 poeng. Alvorlige mangler er under 5.

Alvorlige mangler kan være alt fra bilder som stemmer dårlig til dårlig attitude og et produkt som overhodet ikke leveres. Vær obs på at det er forskjell på at produktet ikke leveres og at man har en dårlig dag. De gode massøsene vil alltid snakke med deg, ikke nødvendigvis til siste detalj, men de skygger ikke banen! 

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
33 minutter siden, PepperOni skrev:

produkt som overhodet ikke leveres. Vær obs på at det er forskjell på at produktet ikke leveres

Massasje er ikke “produkt” men tjeneste.Sex også er en tjeneste,produkt er en runkehull eller en dildo.

Når du selger en tjeneste,interasjon fra begge dele er forvent.

Du kan ikke bare ligge i en massasje benk helt død og forvente av jente gjør alle arbeid alene.

Jeg hadde mye gøy når jeg hadde min massasje,men det kreves på en mental nivå,det er ikke verdi a forsett a tilbyr det..

Lenke til kommentar
3 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Massasje er ikke “produkt” men tjeneste.Sex også er en tjeneste,produkt er en runkehull eller en dildo.

Når du selger en tjeneste,interasjon fra begge dele er forvent.

Du kan ikke bare ligge i en massasje benk helt død og forvente av jente gjør alle arbeid alene.

Jeg hadde mye gøy når jeg hadde min massasje,men det kreves på en mental nivå,det er ikke verdi a forsett a tilbyr det..

Ja, det er en tjeneste, men man er ganske passiv, selv om det er forskjellige måter å gjøre det på. Det blir litt en semantisk diskusjon også

Lenke til kommentar
18 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Det er sånn jeg gjør det.

• Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
19 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Ofte forventes det.

Men sist endte jeg med å slikke massøsen mens hun fullførte meg i den andre enden. 

Ikke mange tantrasteder som tillater dyp fingring som glir over i oral.

• Thanks 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Griffelen skrev:

Ikke mange tantrasteder som tillater dyp fingring som glir over i oral

Bare fassade:Kommer med 5 k som “gave”..du få full servise,middag på bord eller kalt øl.

That’s all about money..who pays more,got more..

Vis du betale pris som stå i “tabeller” selvfogelig du er ikke lov a gjør ingenting..

hehehe

• Like 1
Lenke til kommentar
58 minutter siden, 223 skrev:

@PepperOni Hvem syns du er best av Lucy eller Naomi?

Du mener Lucy hos Angels?

Hmm…på sitt beste så er Lucy ganske grenseløs og har et stort arsenal av teknikker og tilnærmelser. Samdusjing med Lucy kan være en ren fest. Jeg har bare vært hos Naomi to ganger, men hun er veldig deilig og bruder veldig på…jeg vil si det er ganske uavgjort. Men nå er det snart et år siden Lucy har vært i farta, så basert på siste tids erfaringer ville plassert Naomi litt over, men det er close.

• Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, PepperOni skrev:

Du mener Lucy hos Angels?

Hmm…på sitt beste så er Lucy ganske grenseløs og har et stort arsenal av teknikker og tilnærmelser. Samdusjing med Lucy kan være en ren fest. Jeg har bare vært hos Naomi to ganger, men hun er veldig deilig og bruder veldig på…jeg vil si det er ganske uavgjort. Men nå er det snart et år siden Lucy har vært i farta, så basert på siste tids erfaringer ville plassert Naomi litt over, men det er close.

Tenkte på hun her: https://tantraoslo.no/our-team/lucy-2/ men mulig jeg blander deg med noen andre. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia.  Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge.  1000 nok ett rom per dag.  Detaljer via WhatsApp +37258932215

Lenke til kommentar