Gå til innhold

Erotisk massage anbefalinger

benny49

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Badetiss skrev:

Jeg forsøkte henne og det fristet ikke til gjentagelse for min del.

Takk!
Det var viben jeg også fikk. 

Hvorfor funket det ikke? Er det hun på bildene også?

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Hans xxx skrev:

Det er hun på bildene. Utrolig sexy da hun var oljet inn. Petit! veldig bra håndarbeid 

litt distansert. 

Er så merkelig. Man ser jo nettopp det i bildene. Fin fasade og gjør alt riktig, men er som om blikket ser gjennom deg, og ikke til deg. Magefølelsen er jaggu meg sterk, ass!

Når det finnes så mange gode der ute så holder det ikke bare med teknikk. For meg kan godt teknikken være dårligere så lenge innlevelsen er der. Da slår de nesten alltid de med god teknikk. En med innlevelse klarer å ta til seg tegn, kommentarer og hint, mens sånne som henne bare lever i sin egen greie.

Jaja ... her sitter jeg og babler.

• Like 3
Lenke til kommentar

Elisabeth er den eneste hos Diamond jeg ikke har besøkt. Hun er her nå. Noen som kan si noe om henne. Ser at hun ikke er 21 år akkurat (som jeg er helt happy med), men det er personlighet og sjarm jeg er ute etter.

• Like 1
Lenke til kommentar
21 timer siden, Griffelen skrev:

Elisabeth er den eneste hos Diamond jeg ikke har besøkt. Hun er her nå. Noen som kan si noe om henne. Ser at hun ikke er 21 år akkurat (som jeg er helt happy med), men det er personlighet og sjarm jeg er ute etter.

Var min favoritt der, ikke like flink på avslutningen med henda som hun med rødlig hår. Men betydelig bedra B2b. Stund siden sist, men da var sutring på pattene og fingring på henne inkludert i B2b. Litt mer leken enn flere av de andre som jeg synes har vært litt mekaniske.

så kort oppsummert. Ikke like flink til å massere eller avsluttende, men gir mer av seg selv og mer åpen for berøring.

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Anders33 skrev:

Var min favoritt der, ikke like flink på avslutningen med henda som hun med rødlig hår. Men betydelig bedra B2b. Stund siden sist, men da var sutring på pattene og fingring på henne inkludert i B2b. Litt mer leken enn flere av de andre som jeg synes har vært litt mekaniske.

så kort oppsummert. Ikke like flink til å massere eller avsluttende, men gir mer av seg selv og mer åpen for berøring.

Takk for svar. Hvor gammel kan hun være? 

• Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Griffelen skrev:

Takk for svar. Hvor gammel kan hun være? 

Dårlig på alder, men 40-45 kanskje litt eldre. Ser det best i ansiktet, overraskende fast i fisken. Muggene er store og naturlige

• Like 3
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Anders33 skrev:

Dårlig på alder, men 40-45 kanskje litt eldre. Ser det best i ansiktet, overraskende fast i fisken. Muggene er store og naturlige

Takk. Jeg vet mange liker ungjenter, men jeg synes det er litt kleint når massøsen er på alder med datteren min.

• Like 2
Lenke til kommentar
18 timer siden, Anders33 skrev:

Jeg vil også si hun er mellom 40 og 45. Vil ikke si at brystene hennes er store, heller nesten store (og naturlige). Har kun møtt henne én gang selv, men det som skjedde forblir mellom oss. Men jeg kan nevne at vi fikk en skikkelig connection og jeg tror hun likte godt å ha meg på besøk. Jeg bare fleiper, så klart. Det var en helt ok opplevelse. Hyggelig dame. Det ble ikke noe berøring på meg, men mulig hun gir meg klarsignal om berøring om jeg besøker henne igjen, hvem vet. Også viktig for meg er at hun bor alene og at det er helt ok beliggenhet.

Endret av mhm
  • Like 1
Lenke til kommentar

Har avtale med Diamond-Elisabeth i formiddag, så får vi se. 1 time med B2B.

Hovedbegrunnelse: Har ikke truffet henne før.

Rapport kommer.

Endret av Griffelen
  • Like 4
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Nikki skrev:

Hadde tatoveringer,

Jeg vet ikke i dette  tilfellet, men det er flere som sladder tatoveringer på bildene.

• Like 1
Lenke til kommentar

Var det ikke en svensk og en finsk avdeling på Femme Fatale-siden? Nå får jeg bare opp 404 når jeg prøver å gå inn på noen av de to.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 21.10.2024 den 6.58, Griffelen skrev:

Har avtale med Diamond-Elisabeth i formiddag, så får vi se. 1 time med B2B.

Hovedbegrunnelse: Har ikke truffet henne før.

Rapport kommer.

Hvordan var det?

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, mhm skrev:

Hvordan var det?

Min erfaring med Elisabeth var dårlig. Hun var dårligste av de jeg har vært hos på Diamond på massasje. Hun var mye mer direkte og "på" mtp å ta på henne osv, så hvis man liker det så er jo det et pluss. Jeg foretrekker faktisk alle de andre Diamond har over henne, og hun er den eneste jeg unngår hvis jeg vil bruke dem.

Men som nevnt, hvis du liker direkte damer som fokuserer mer på ekstratingene enn massasjen og en bra lingam, så kan hun være et valg. Hun rødhårede er soleklar nr1.

• Thanks 1
Lenke til kommentar
På 28.10.2024 den 10.38, Nikki skrev:

Noen erfaringer med Julia fra Secret Island of Tantra?

Ja, jeg besøkte henne nylig. Dette er ei søt, sexy og petit jente fra Ukraina. Hun var svært intim og gav en god massasje. Et lite minus for dårlig engelsk, men hun kan absolutt anbefales. 

• Like 3
Lenke til kommentar