Gå til innhold

Erotisk massage anbefalinger

benny49

Anbefalte innlegg

På 8.7.2024 den 14.42, Karsten skrev:

Jeg velger omtrent alltid lapdance med Beata. Jeg liker rå lapdance på strippeklubber, og med massasje ingen unntak. Kan jeg få det med eskorte så ja takk til det også... 🍆💦💦

Expand  

Beate hos angels lydder lækker og god

lap dance har jeg aldrig prøvet, er det pengene værd

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 12.09, PepperOni skrev:

Det er hun her vi snakker om, ikke sant?IMG_3480.thumb.jpeg.a3bb610ba11a88c3e534f17f298b0838.jpeg

Expand  

... ikke så mye dyrere å dra ned til Praha å få b2b og skikkelig lingam med henne, enn en kose-stryke-puste-runde her. Hun er altså så forbanna pen.

Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 11.05, Tomm skrev:

Jeg var hos henne i Prague i mai 2022 og i august 2022. Der var det erotisk b2b massasje som startet med en deilig dusj sammen, deretter mye b2b, massasje i 69, sukking i øret og fritt fram for å stryke på bryster, rumpe og lår (kun ansikt og kjønn var off limits). Hun var flink både med massering, pirring og lingam. Første gangen tilbydde hun også lapdance, så da hadde jeg også det :) Tror ikke hun tilbyr det mer.

I Oslo var det en gang med Angels og en gang i Markveien. Begge gangen der var mer tantriske og mindre erotiske. Ser ut som hun foretrekker det her i Norge. Hun er veldig dyktig både som tantrisk og erotisk massør

Expand  

Ja, her svarer du jo egentlig. Så hun er mindre erotisk her i Norge enn i Praha. Nå frister det hvert fall å dra nedover å møte Bella på Matahari. 

Kan du si noe om hun ble tryggere på deg, eller ga litt mer, fordi du kom flere ganger? Følte hun seg tryggere og «ga litt mer»? Er noe i meg som sier at jeg bør fortsette å gå til henne også når hun kommer hit. Kanskje når hun føler seg tryggere så gir hun mer og bedre lingam f.eks.

Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 14.37, Tomm skrev:

Det er henne, ja

Expand  

Hjælpes! Mindfuck av dimensjoner her nå.. .!

Altså det er ingenting uventet og rart i at hun masserer i Praha også. De aller fleste som tar skift i Oslo masserer gjerne på hjemmebane også. Det er et større spenn av massasjesteder, og man har vel mer rene massasjesalonger med inngangsparti og ikke leiligheter som man har ommøblert . 

Men altså…jeg har vært hos henne to ganger. Her i Norge hører hun til «Sunrisenettverket» med større fokus på seksualterapi, sexual bodywork, mindfullness. Man er alltid passiv mottaker, mutual touch er fy, ingen 69 eller lignende. Mye pusteøvelser og andre teknikker…en ganske annen gren enn Angels, Femme Fatale, Mata Hari etc. 

Men blant disse i Sunrisenettverket så er det litt forskjellig approach. Noen har b2b, noen har det ikke. Noen er helt nakne noen hat litt på seg. Barbora har vært den mest «proper» av disse…hvis du ser på bildene av henne i RE så ser det ut som bilder fra et familiealbum. Hun er liksom den snilleste (og peneste) i klassen av de «snille»…håper dere skjønner at «snill» er litt i overført betydning.

Lista med addons som Barbora gjør er ikke så lang. Ingen dusjing eller b2b som en del av de andre gjør. 

Når jeg har vært hos henne så har hun litt kjøligere stil, men har hatt en veldig god intuisjon og timing og vi har kommet veldig godt overens. Hun har gitt meg ESO massasje, men altså ja, det er en viss distanse sammenlignet med andre massører. En av de første tingene hun fortalte meg var at hun var introvert, noe jeg selv er. Det gjorde at jeg forsto den litt avmålte stilen hennes. 

Å høre at hun jobber med erotisk massasje med b2b, 69 og mutual touch til daglig er rett og slett helt «hæææ?» for meg. Jeg hadde ikke sett den komme i det hele tatt. Jeg hadde sett for meg at hun kanskje jobbet på en av de mer typiske Tantra-salongene hvor gjennomsnittsalderen er litt høyere, men klientellet kanskje litt mer fast og mindre kommersielt. 

Så det jeg lurer så innmari på er hvorfor hun har valgt en litt mer esoterisk mindful-stil når hun masserer i Norge. Kanskje det er det hun egentlig vil? Hun snakket faktisk om at det fins forskjellige typer massasje første gang jeg var hos henne. Jeg hadde ikke sett for meg at hun hadde så førstehåndserfaring med begge varianter. 

Så blir spørsmålet skal man dra til Praha og teste «nattvarianten» av Barbora hvor hun har horn i panna og viser closeup-versjon av hele kroppen samtidig som man får ta på?? Det er jo rett og slett megafristende. Hun er rett og slett smellvakker og deilig, så det er fristende på alle måter. Jeg bare vet ikke om jeg er klar for det… tenk om det blir århundrets nedtur? Tenk om hun er drittlei erotisk massasje og bare vil fokusere på esoterisk Tantra. Jeg har bygd opp en bra greie med henne og det ville vært litt rart å bryte det opp med en annen stil…hmmm, som sagt mindfuck😒

Så finner jeg den anmeldelsen her og da blir jeg hvertfall usikker…

https://recenze.tapky.info/2022/12/27/bella-matahari-salon-2/

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 16.51, PepperOni skrev:

Altså det er ingenting uventet og rart i at hun masserer i Praha også. De aller fleste som tar skift i Oslo masserer gjerne på hjemmebane også. Det er et større spenn av massasjesteder, og man har vel mer rene massasjesalonger med inngangsparti og ikke leiligheter som man har ommøblert . 

Men altså…jeg har vært hos henne to ganger. Her i Norge hører hun til «Sunrisenettverket» med større fokus på seksualterapi, sexual bodywork, mindfullness. Man er alltid passiv mottaker, mutual touch er fy, ingen 69 eller lignende. Mye pusteøvelser og andre teknikker…en ganske annen gren enn Angels, Femme Fatale, Mata Hari etc. 

Men blant disse i Sunrisenettverket så er det litt forskjellig approach. Noen har b2b, noen har det ikke. Noen er helt nakne noen hat litt på seg. Barbora har vært den mest «proper» av disse…hvis du ser på bildene av henne i RE så ser det ut som bilder fra et familiealbum. Hun er liksom den snilleste (og peneste) i klassen av de «snille»…håper dere skjønner at «snill» er litt i overført betydning.

Lista med addons som Barbora gjør er ikke så lang. Ingen dusjing eller b2b som en del av de andre gjør. 

Når jeg har vært hos henne så har hun litt kjøligere stil, men har hatt en veldig god intuisjon og timing og vi har kommet veldig godt overens. Hun har gitt meg ESO massasje, men altså ja, det er en viss distanse sammenlignet med andre massører. En av de første tingene hun fortalte meg var at hun var introvert, noe jeg selv er. Det gjorde at jeg forsto den litt avmålte stilen hennes. 

Å høre at hun jobber med erotisk massasje med b2b, 69 og mutual touch til daglig er rett og slett helt «hæææ?» for meg. Jeg hadde ikke sett den komme i det hele tatt. Jeg hadde sett for meg at hun kanskje jobbet på en av de mer typiske Tantra-salongene hvor gjennomsnittsalderen er litt høyere, men klientellet kanskje litt mer fast og mindre kommersielt. 

Så det jeg lurer så innmari på er hvorfor hun har valgt en litt mer esoterisk mindful-stil når hun masserer i Norge. Kanskje det er det hun egentlig vil? Hun snakket faktisk om at det fins forskjellige typer massasje første gang jeg var hos henne. Jeg hadde ikke sett for meg at hun hadde så førstehåndserfaring med begge varianter. 

Så blir spørsmålet skal man dra til Praha og teste «nattvarianten» av Barbora hvor hun har horn i panna og viser closeup-versjon av hele kroppen samtidig som man får ta på?? Det er jo rett og slett megafristende. Hun er rett og slett smellvakker og deilig, så det er fristende på alle måter. Jeg bare vet ikke om jeg er klar for det… tenk om det blir århundrets nedtur? Tenk om hun er drittlei erotisk massasje og bare vil fokusere på esoterisk Tantra. Jeg har bygd opp en bra greie med henne og det ville vært litt rart å bryte det opp med en annen stil…hmmm, som sagt mindfuck😒

Expand  

Hallelujah til hele denne teksten!

Her må man virkelig gå noen runder med seg selv for å samle trådene.

Snakk om barken og veden ...

Jeg kunne dødd fornøyd om hun bare for en gangs skyld ga meg en lang deilig lingam, med det smellvakre smilet sitt, til jeg eksploderte. Da skulle hun få vært så esoterisk hun ville resten av øktene ... 

På Matahari-annonsen står det til og med at hennes favoritttjeneste er penis-massasje!! Skjønner at det kan ha flere grunner, men allikevel da ...

🤯🤯🤯

Endret av PeerGynt
Mer info
Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.01, PeerGynt skrev:

Hallelujah til hele denne teksten!

Her må man virkelig gå noen runder med seg selv for å samle trådene.

Snakk om barken og veden ...

Jeg kunne dødd fornøyd om hun bare for en gangs skyld ga meg en lang deilig lingam, med det smellvakre smilet sitt, til jeg eksploderte. Da skulle hun få vært så esoterisk hun ville resten av øktene ... 

🤯🤯🤯

Expand  

Første gang jeg var hos henne begynte jeg å takke henne mens hun holdt på med ESO-massasjen, sånn ekstatisk. Det har jeg aldri gjort før. Det var ganske intenst

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.06, PepperOni skrev:

Første gang jeg var hos henne begynte jeg å takke henne mens hun holdt på med ESO-massasjen, sånn ekstatisk. Det har jeg aldri gjort før. Det var ganske intenst

Expand  

Fy faen! Jeg må gå til henne helt til hun gir meg det samme også en dag. Kan jo ta sin tid hvis alt skal pustes gjennom først ...

Å bli edged av henne hadde gjort meg gal av glede.

Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.09, PeerGynt skrev:

Fy faen! Jeg må gå til henne helt til hun gir meg det samme også en dag. Kan jo ta sin tid hvis alt skal pustes gjennom først ...

Å bli edged av henne hadde gjort meg gal av glede.

Expand  

Ja det er litt pusteøvelser og stemmebruk og sånn hos henne…sant nok, men når hun først begynner på en lang intimmassasje…det er skills der altså.

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.15, PepperOni skrev:

Ja det er litt pusteøvelser og stemmebruk og sånn hos henne…sant nok, men når hun først begynner på en lang intimmassasje…det er skills der altså.

Expand  

Men hun har aldri tatt deg over kanten?

Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.18, PepperOni skrev:

Orgasme? Jo seff…begge gangene😃

Expand  

Var så vidt hun gjorde meg hard. 😳 Mesteparten var på ryggen.

Men bra! Da har jeg et nytt mål i livet. Haha!
Barbora skal ta meg over kanten.

Lucy, som også er en del av Sunshine, er jo faen meg helt rå på det her. Og hun har milking table!

Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.22, PeerGynt skrev:

Lucy, som også er en del av Sunshine, er jo faen meg helt rå på det her. Og hun har milking table!

Expand  

Hmm…interessant. Jeg har jo ikke testet massasjen uten ESO, men før forrige massasje presiserte hun at ESO var hennes spesialitet på samme måte en kokk snakker om signaturretten sin. Hun fikk et sånn frekt smil når hun sa det…

• Like 2
Lenke til kommentar

Ble for øvrig frista til å teste Lucy ja😃

På 8.7.2024 den 17.22, PeerGynt skrev:

Expand  

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.28, PepperOni skrev:

Hmm…interessant. Jeg har jo ikke testet massasjen uten ESO, men før forrige massasje presiserte hun at ESO var hennes spesialitet på samme måte en kokk snakker om signaturretten sin. Hun fikk et sånn frekt smil når hun sa det…

Expand  

... kjære vene.

Nå mister jeg snart helt realitetsorienteringen min her.

Men bra! Da vet jeg at det er noe å grave i her.

Nevnte du spesifikt at du ville ha fokus på lingam eller ESO? Hvorfor nevnte hun f.eks. det med at ESO var en spesialitet?

Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.30, PeerGynt skrev:

... kjære vene.

Nå mister jeg snart helt realitetsorienteringen min her.

Men bra! Da vet jeg at det er noe å grave i her.

Nevnte du spesifikt at du ville ha fokus på lingam eller ESO? Hvorfor nevnte hun f.eks. det med at ESO var en spesialitet?

Expand  

Nei jeg visste at jeg ville ha ESO. Hadde det begge gangene

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.31, PepperOni skrev:

Nei jeg visste at jeg ville ha ESO. Hadde det begge gangene

Expand  

Men ba du spesifikt om det, eller bare håpte du på det? Det at du ville det kan jo ikke hun nødvendigvis skjønne hvis ikke du nevner det. Virker som om jeg neste gang kanskje må nevne at ESO er noe jeg ønsker?

Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.33, PeerGynt skrev:

Men ba du spesifikt om det, eller bare håpte du på det? Det at du ville det kan jo ikke hun nødvendigvis skjønne hvis ikke du nevner det. Virker som om jeg neste gang kanskje må nevne at ESO er noe jeg ønsker?

Expand  

Jaja jeg ba om det før massasjen begynte

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.35, PepperOni skrev:

Jaja jeg ba om det før massasjen begynte

Expand  

Ikke sant!

Kanskje det er det med henne da. Man må være direkte. Alle andre tantramassører jeg har vært hos har nemlig ikke vært gniene på lingam eller ESO. Ikke alle har gått over kanten, men at jeg har vært god og hard, lenge, alltid ...

Den mest matnyttige chatten her inne på lenge! Nå skal jeg bli fast kunde hos Barbora når hun er her. For det er også deilig at hun er litt mer introvert og bruker tid på det rolige. Hvis man med det får en fantastisk avslutning, og med hennes ufattelige skjønnhet, da er hun om ikke Lucy, hvert fall et deilig alternativ.

Takker, @PepperOni 🫡

Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.39, PeerGynt skrev:

Ikke sant!

Kanskje det er det med henne da. Man må være direkte. Alle andre tantramassører jeg har vært hos har nemlig ikke vært gniene på lingam eller ESO. Ikke alle har gått over kanten, men at jeg har vært god og hard, lenge, alltid ...

Den mest matnyttige chatten her inne på lenge! Nå skal jeg bli fast kunde hos Barbora når hun er her. For det er også deilig at hun er litt mer introvert og bruker tid på det rolige. Hvis man med det får en fantastisk avslutning, og med hennes ufattelige skjønnhet, da er hun om ikke Lucy, hvert fall et deilig alternativ.

Takker, @PepperOni 🫡

Expand  

Ja hun er litt nedtona, men når hun smiler er hun helt fantastisk altså…😊 Man blir litt blendet av skjønnhet da

• Like 2
Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 16.51, PepperOni skrev:

Expand  

Du fant Tapky siden, ikke vetst :) Her er anmeldelser av alle Mataharijentene. Finner flere kjenninger,  blant annet Amelia (fra Angels?), Jennifer (FCT) og Chloe som har vært i Oslo (sykt sexy rumpe). https://www.tapky.info/?matahari-salon-truhlarska-773164811-773-164-811,39

De fleste er på tsjekkisk, men kopier over i et oversettelsesprogram.

Bella har bedre anmeldelser på tsjekkisk. Selv var jeg godt fornøyd med henne. Mitt tips er å være en av dagens første, da er de uthvilte. Se også på lengden på skiftet. De har både 6 og 12 timers skift. Hun fortalte meg at det som oftest var bare 15 min mellom hver og da blir man sliten mot slutten av dagen.

• Like 3
Lenke til kommentar
  På 8.7.2024 den 17.51, Tomm skrev:

Du fant Tapky siden, ikke vetst :) Her er anmeldelser av alle Mataharijentene. Finner flere kjenninger,  blant annet Amelia (fra Angels?), Jennifer (FCT) og Chloe som har vært i Oslo (sykt sexy rumpe). https://www.tapky.info/?matahari-salon-truhlarska-773164811-773-164-811,39

De fleste er på tsjekkisk, men kopier over i et oversettelsesprogram.

Bella har bedre anmeldelser på tsjekkisk. Selv var jeg godt fornøyd med henne. Mitt tips er å være en av dagens første, da er de uthvilte. Se også på lengden på skiftet. De har både 6 og 12 timers skift. Hun fortalte meg at det som oftest var bare 15 min mellom hver og da blir man sliten mot slutten av dagen.

Expand  

Ja det var jo en gøyal side…får jeg testa tsjekkisk-kunnskapene mine også, the real language of love😊 Blir jo frista til å ta en svipptur når man ser tilstandene der…😍

• Like 2
Lenke til kommentar