Gå til innhold

Milana???

Mr.Darksoul

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Satyr skrev:

Ps. Jeg mislikert sterkt uttrykket "bakmenn", for det dreier seg i realiteten ofte nok om avdankede, eldre horer, som nå er horemamma. Ikke menn.

Kan være enig med deg i dette, men bakmenn er et samlebegrep for alle disse hjelperne til sexarbeiderne som på en eller annen måte får betalt for å holde henne i arbeid.

Det oppleves nok mindre belastende å bli omtalt som en bakmann enn en hallik.  Selv om begge grupper og deres tjenester/ansvarsområde omfattes av hallikparagrafen som har en strafferamme på inntil 6.år.

• Like 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Tototre skrev:

Kan være enig med deg i dette, men bakmenn er et samlebegrep for alle disse hjelperne til sexarbeiderne som på en eller annen måte får betalt for å holde henne i arbeid.

Ja, men ordet er veldig kjønnet; hankjønn. Det er misvisende, for å si det mildt.

Feministene kjemper for å fjerne slik kjønning av nesten alle ord, begreper og titler, men akkurat denne lar de stå i fred, fordi den passer inn i deres verdensbilde hvor menn er overgripere i seksuelle relasjoner og er på den negative siden i alt som er seksuelt.

• Like 3
Lenke til kommentar
På 15.1.2024 den 8.43, Mr.Darksoul skrev:

Tok turen til Milana i går og kan si at de bildene er ca 10-15 år gamle.

Hun er hverken 23 og har en av de verste attitudene som finnes.

Snudde neste med engang jeg kom inn døra.

Hun hadde også et fult hus. Kunne høre flere mennesker i rommet ved siden av så Milana ble det ikke noe av. 

Så du mener at hun er 33 til 38 år gammel? Hvordan klarte du å liksom se det på et minutt.. ? Jeg besøkte henne i Parkveien en måned før deg. Jeg vil tro hun er i 20-årene. Men hun lever hardt. Drikker. Da kan man noen dager se eldre ut enn man er. At hun så vidt har bikket 30 kan ikke helt utelukkes, men jeg vil tippe hun er i 23-28-spennet.

Da jeg var der var hun komplett alene i leiligheten og det var bare et kjøkken, et bad og et hovedrom med dobbeltseng inkludert. Hun må ha skiftet til større leilighet eller du hørte stemmer fra en naboleilighet. En av to (med mindre du hører stemme i eget hode, men det tror jeg jo ikke).

Jeg ventet i lobbyen i mellom en halvtime og en time og så ingen suspekte mennesker i trafikk inn og ut. Det var ingen i den lange gangen da jeg kom opp via heis, heller.

Jeg tror på at hun her tiltrekker seg mange kjipe typer og det er regelrett urimelig å tro at en ukrainer i eksil som må takle noe av det verste avskummet vi har her oppe i nord, og som attpåtil skal ha sex med henne og forsøke å tvinge henne til å gjøre ting mot egen vilje med makt, ikke skal påvirke humøret og innstillingen i minst noen timer etter hver sånn episode som hun må oppleve. Hun er blond, vakker, vever og sped, så da får du jo alskens macho fremmedkulturelle som skal ha seg ei de tenker er lett å dominere og som samtidig tiltrekker dem pga "opposites attract". Sorry, altså, men sånn er det - selv om sikkert enkelte her ikke liker å høre det.

Ps. Jeg møtte henne langt på natt og hun sa jeg var siste for dagen. Hun skulle legge seg etterpå (klokken var minst 04 på det tidspunktet). Det var vel lørdag, natt til søndag eller natt til lørdag. Altså helg. Mye fulle vestkantkids ute i gatene og på vei inn og ut av lobbyen også. Pappajenter og pappagutter. Det var ikke noen rush-stemning. Hun var ikke spydig, men det som noen kan oppfatte som sur o.l. virket for meg helt klart å være en reaksjon på dårlige opplevelser samme kveld/natt. Jeg var forståelsesfull og ble sikkert oppfattet som empatisk. Hun myket fort opp og det var en intim og fin stemning kort etter. Husk at vi merker folks energi og vibes på kun veldig få sekunder når vi møter nye mennesker, f.eks. i døren.

Endret av Satyr
  • Like 5
Lenke til kommentar

Generell kommentar i denne tråden:

Synes vi absolutt skal anstrenge oss for å unngå å kalle ukrainere for "russere". Det framstår som grovt respektløst og sier også en del om forståelsesdybde og empati hos de som generaliserer sånt.

Så klart, ukrainske statsborgere kan være russisk-etniske. Milana ser ukrainsk-etnisk ut. Og om folk er ukrainsk-etniske ukrainere vil de uansett ofte beherske det russiske språket, helt eller delvis, pga medier, ha lært det i skolen, naboer osv - men så vidt jeg har skjønt så er russisk og ukrainsk minst like forskjellige som norsk og svensk - gjerne mer?

• Like 2
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
  • 4 months later...
På 15.7.2024 den 2.42, ZezeeRealBack skrev:

Vis du bekreft henne er 23,men synes bilde er 10 - 15 år gammel,sa hun har tatt bilde når hun var 9 år?😂😂😂

Høh?? 

Nei hun virket å være max 27, virker mer sannsynlig at hun er 23-24 og ca null sannsynlighet for at hun er 33 eller 38…

• Like 1
Lenke til kommentar