Gå til innhold

Gaggball´s Review


Gaggball

Anbefalte innlegg

Navn: Nipa

Pris: 500,- + 700,-

Tjenester: massage + hj

Sted: Sandvika

Bilder: Ekte

Anbefales: Ja

Måtte en tur vestover, og da passet det med stopp i Sandvika. Enkelt å gjøre avtale med, parkering i nærheten. Meget behagelig dame.

Massage = 500,- 30min  / Hard Thai massage = 700,- 30min / HJ = 700,-

Jeg valgte vanlig massage, som var behagelig. Dette er første Thai sted som har hodepute med hull til ansikt. Slik at man slipper en jæ*** vinkel på nakken under massage. Meget bra!!!

Avslutning var også bra. Hit skal jeg tilbake!

151663_nipa_6b0983f4_30711f14.thumb.jpg.c52e7d485a56e0796abec48224429bad.jpg

  • Like 2
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
På 7.9.2024 den 20.46, Gaggball skrev:

Navn: NancyTh22

Pris: ?

Tjenester: massage + ? 

Sted: Kongsberg

Bilder: Vet ikke

Anbefales: Vet ikke, ditt valg

Måtte ut på en lang kjøretur her om dagen, og siden jeg aldri har forsøkt noe/noen i Kongsberg, så hvorfor ikke? Enkel å få kontakt med. Fikk spørsmål om hvor jeg var fra og alder. Så krevde hun bilde av meg...? Er ikke interessert i å sende bilde av meg selv til forskjellige damer!

Derfor ingen treff. Det er opptil enhver om de sender bilde av seg selv, jeg gjør det ikke!

179864_nancyth222_4e4aca9c_6192b571.thumb.jpg.d4b387c67992f67133628aea9318f217.jpg

Henne har jeg truffet, på massasjestudio. Til nå den mest pirrende massasjen jeg har mottatt og god massasje i tillegg! Damen er eldre, 45+ men holder god standard, både kropp og ansikt. Hadde ett deilig treff med hun så anbefales. Er ikke særlig god i kommunikasjon på WA dog, så vær kort og konsis i hva du vil.

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...