Gaggball Skrevet Januar 8 Forfatter Share Skrevet Januar 8 Neste: Emmie Pris: 500 + 500 Tjenester: massasje + hj her er menyen utvidet (bj 1000, samleie 1500) Sted: Drammen Bilder: Ekte WIR: Ja, det vil jeg gjøre. Passet greit med en stopp hos Emmie når jeg passerte Drammen. Hatt bedre massasje, men greit nok. Spesielt mtp om du ønsker utvidet meny. Alder er vel 35 år kanskje (?) flott kropp, blid og hyggelig dame. 5 2 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 Jeg tipper at Charen har bikket 50. Ihvertfall ikke lenge til hvis hun er under 50. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 8 Forfatter Share Skrevet Januar 8 34 minutter siden, LoveOWO skrev: Jeg tipper at Charen har bikket 50. Ihvertfall ikke lenge til hvis hun er under 50. Ikke uenig. Og om hun er 50+/- so er kroppen hennes enda mere imponerende 2 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Januar 9 Share Skrevet Januar 9 7 timer siden, Gaggball skrev: Ikke uenig. Og om hun er 50+/- so er kroppen hennes enda mere imponerende Ja det er riktig. 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 11 Forfatter Share Skrevet Januar 11 Navn: Agnetha88 Pris: 1000,- (30min) Tjenester: Deep throat, sex Sted: Oslo, møkkete leilighet. Skal dog sies at dette er noen år siden! Bilder: Ekte Anbefales: Nei, ser hun har positive anmeldelser på RE. For meg var det helt feil. Hun sa hun gjorde DT, noe som ikke stemte. Ser på profilen hennes nå, at dette er fjernet fra menyen. Bra for Agnetha at hun har noen fornøyde kunder, jeg er ikke en av de! 1 3 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 12 Forfatter Share Skrevet Januar 12 Navn: Perry Pris: 500 + 500 Tjenester: Massasje + HJ Sted: Drammen Bilder: Ekte Anbefales: Ja. Hun er min faste massør. Endelig er hun tilbake etter juleferie hos familien. Gir meg god massasje og en meget behagelig HJ. 4 5 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Januar 13 Share Skrevet Januar 13 7 timer siden, Gaggball skrev: Navn: Perry Pris: 500 + 500 Tjenester: Massasje + HJ Sted: Drammen Bilder: Ekte Anbefales: Ja. Hun er min faste massør. Endelig er hun tilbake etter juleferie hos familien. Gir meg god massasje og en meget behagelig HJ. Så det stopper med hj eller er det mulighet for mer? 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Januar 13 Share Skrevet Januar 13 (endret) Perry er kostbar! Og som jeg har skrevet tidligere er hun den vakreste thaien jeg har møtt i Norge. Etterlyser oxo andres erfaringer med henne om extra! Første gangen hos henne på loftet i Drammen, var det like før jeg tok henne i doggy uten, der hun viftet med stumpen full av olje. Men turte ikke. Har dog fått b2b, bj og 69. Hun elsker å bli slikket. Der har menyen stoppet for meg selv om jeg har spurt flere ganger. Og det har kostet mer enn hos andre. Sluttet å se henne pga. det. Men hun blir jo eldre og ting kan endre seg. Endret Januar 13 av Tototre 1 2 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Januar 13 Share Skrevet Januar 13 7 timer siden, Tototre skrev: Perry er kostbar! Og som jeg har skrevet tidligere er hun den vakreste thaien jeg har møtt i Norge. Etterlyser oxo andres erfaringer med henne om extra! Første gangen hos henne på loftet i Drammen, var det like før jeg tok henne i doggy uten, der hun viftet med stumpen full av olje. Men turte ikke. Har dog fått b2b, bj og 69. Hun elsker å bli slikket. Der har menyen stoppet for meg selv om jeg har spurt flere ganger. Og det har kostet mer enn hos andre. Sluttet å se henne pga. det. Men hun blir jo eldre og ting kan endre seg. Hva kostet det deg da? 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 13 Forfatter Share Skrevet Januar 13 Jeg har aldri spurt Perry om noe mer. Da jeg liker massasjen hennes og hvordan hun avslutter med HJ. Ekstra ytelser utover det, kan jeg ikke si noe om. Perry er ei meget behagelig dame for meg! 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Januar 13 Share Skrevet Januar 13 50 minutter siden, Pwhite skrev: Hva kostet det deg da? 2.5k inkl. bj med kondom for en time. Brukte å betale henne 2k uten bj og sex. Totalt, så ikke noe massasjegebyr på toppen, altså. Og jeg forhandler med alle thaier, for hun ville alltid ha mer. Enig i at massasjen hennes er god. Og pirrende. Hvor gammel kan hun være nå? Rundt 30 vil jeg tippe. 6 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 14 Forfatter Share Skrevet Januar 14 Navn: Alesya full GFE Pris: 1500,- Tjenester: Deep throat, prostate massasje, sex, high heels Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja, uten tvil. Har vært på besøk mer enn 1 gang, og flere skal det bli. Hun fremstår for meg slik hun beskriver seg selv. Uskyldig barnehage lærer med en dirty side Meget behagelig dame for meg. 7 4 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 27 Forfatter Share Skrevet Januar 27 Navn: Marilyn Pris: 1500,- Tjenester: Deep throat, BJ, CIM Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja, for meg så kommer jeg tilbake. Ble en tur til Marilyn. Flere år siden jeg hadde vært hos henne. Husket bare at jeg var fornøyd den gangen. Ville ikke skrive review av henne da jeg ikke husket detaljer og besøkte henne igjen. Hun har nå fjernet nasjonalitet på RE. Jeg er rimelig sikker på at tidligere sto det Russisk(?) Alder tipper jeg er 45+/- (?) Bildene er de samme som tidligere hvor hun er slank. Nå er hun tynn! Så om du ikke liker petite/tynn/slank så er ikke dette damen for deg. Vil nok si at deep throat mangler den bitte lille biten på å gå helt ned. Men hun har en deilig munn og kan bruke den. Blid og hyggelig, service ble utført som avtalt og siden det var igjen litt tid etter jeg hadde avsluttet i munn hennes så tilbydde hun massasje. 6 3 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Januar 28 Share Skrevet Januar 28 På 27.1.2024 den 22.26, Gaggball skrev: Navn: Marilyn Pris: 1500,- Tjenester: Deep throat, BJ, CIM Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja, for meg så kommer jeg tilbake. Ble en tur til Marilyn. Flere år siden jeg hadde vært hos henne. Husket bare at jeg var fornøyd den gangen. Ville ikke skrive review av henne da jeg ikke husket detaljer og besøkte henne igjen. Hun har nå fjernet nasjonalitet på RE. Jeg er rimelig sikker på at tidligere sto det Russisk(?) Alder tipper jeg er 45+/- (?) Bildene er de samme som tidligere hvor hun er slank. Nå er hun tynn! Så om du ikke liker petite/tynn/slank så er ikke dette damen for deg. Vil nok si at deep throat mangler den bitte lille biten på å gå helt ned. Men hun har en deilig munn og kan bruke den. Blid og hyggelig, service ble utført som avtalt og siden det var igjen litt tid etter jeg hadde avsluttet i munn hennes så tilbydde hun massasje. Har du ett nr til meg? 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 28 Forfatter Share Skrevet Januar 28 3 minutter siden, Pwhite skrev: Har du ett nr til meg? Marilyn er tilbake i midten av februar sa hun. 2 Siter Lenke til kommentar
Milkyway Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 På 8.1.2024 den 21.07, Gaggball skrev: Neste: Emmie Pris: 500 + 500 Tjenester: massasje + hj her er menyen utvidet (bj 1000, samleie 1500) Sted: Drammen Bilder: Ekte WIR: Ja, det vil jeg gjøre. Passet greit med en stopp hos Emmie når jeg passerte Drammen. Hatt bedre massasje, men greit nok. Spesielt mtp om du ønsker utvidet meny. Alder er vel 35 år kanskje (?) flott kropp, blid og hyggelig dame. Hei, jeg har møtt Emmie noen ganger, og på tross av flere forsøk, så stopper det på B2B…. Har du gode kilder på utvidet meny? 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 2 minutter siden, Milkyway skrev: Hei, jeg har møtt Emmie noen ganger, og på tross av flere forsøk, så stopper det på B2B…. Har du gode kilder på utvidet meny? Jeg har møtt hun. Helt greit, pen jente. Og jeg har pult hun med kondom. 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 30 Forfatter Share Skrevet Januar 30 3 timer siden, Milkyway skrev: Har du gode kilder på utvidet meny? Ja, Emmie. Var hun som spurte om jeg ønsket noe mer og ramset opp... 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 31 Forfatter Share Skrevet Januar 31 Navn: Finja Pris: 1600,- Tjenester: Deep throat, sex, anal, outfits, high heels Sted: Sandefjord og Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Finja er på min topp 3 liste. Alt er utført iht ønske fra meg. Har stor sans for små, slanke, petite og blonde damer. Rett å slett ei topp dame som utfører alt med et smil for min del. 8 4 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Februar 1 Forfatter Share Skrevet Februar 1 Da folkens... Etter å ha sett annonsen hennes i flere omganger siden 2021, hvertfall siden 2022 så besluttet jeg å få sjekket ut en gang for alle her tidligere i uken!!! Navn: Lisa Best GFE Pris: 1500,- for 30min var avtalen Tjenester: Deep throat, sex, high heels ble avtalt Sted: Oslo (Frogner) Bilder: Falsk Anbefales: Nei! Enkelt å greit å finne frem, fikk god beskrivelse. Vær dog oppmerksom på at det er JÆ**** glatt i bakgården. Like før jeg tok en salto. Døren ble åpnet og jeg spurte hvem hun var? Selv ikke en noen som er dyktig på sminke og photoshop får henne til å bli damen på bildene i profilen. Sa nei takk og forlot! 1 4 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Februar 18 Forfatter Share Skrevet Februar 18 Navn: Aimee Pris: 1600,- (30min) Tjenester: Bj, 69, DFK, GFE, Cowgirl Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja. Hun er en av mine top 3 damer. Meget behagelig dame for meg. Satser på enda et treff før hun reiser denne gangen. Kommer tilbake i April (tror jeg?) 3 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 18 Share Skrevet Februar 18 (endret) 9 timer siden, Gaggball skrev: Navn: Aimee Pris: 1600,- (30min) Tjenester: Bj, 69, DFK, GFE, Cowgirl Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja. Hun er en av mine top 3 damer. Meget behagelig dame for meg. Satser på enda et treff før hun reiser denne gangen. Kommer tilbake i April (tror jeg?) Redigert, da jeg misforsto litt det du skrev i forrige innlegg. Men absolutt en helt topp strøken dame. En av de få jeg ville brukt uttrykket ravishing om. Elegant, kul og girl next door. Et høyreist tinderegg. Endret Februar 18 av Saitolaito Misforsto forrige innlegg. Siter Lenke til kommentar
Lars Monsen Skrevet Februar 20 Share Skrevet Februar 20 bestiller du alltid 30min? 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Februar 21 Forfatter Share Skrevet Februar 21 2 timer siden, Lars Monsen skrev: bestiller du alltid 30min? Njaa... Litt avhengig av hva jeg ønsker. Ny eskorte som jeg aldri har besøkt før: Alltid 30min, siden jeg ikke "kjenner" vedkommende. Er det ei jeg har vært hos tidligere og trives godt med, kan det bli 1t. Er det massasje/tantra, er det som regel 30min første gangen og 1t deretter om kjemien og service er bra. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg