Gaggball Skrevet Desember 6, 2024 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2024 Navn: Amalia O Pris: 1500,- Tjenester: Deep throat, sex Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja Flott dame, serviceminded, alt iht avtale, ikke noe tidspress, rett å slett et behagelig møte. Det er dog en negativ sak, og det er at hun røyker, og det kjenner/smaker du ved kyssing. Men uansett ei dame som jeg har på lista for flere besøk. 6 4 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 6, 2024 Share Skrevet Desember 6, 2024 Røyksmak er ikke det verste. Det kan jo t.o.m. være menthol, men det var det vel ikke? Takk for gode anmeldelser. Det er et svært godt poeng du avslutter med: Om at hun vil få flere besøk. Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Desember 11, 2024 Share Skrevet Desember 11, 2024 Gratis sex dating I Norge - https://norges-eskort.no Tilgjengelig etter registrering via e-post på siden Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 1 Forfatter Share Skrevet Januar 1 Navn: Nipa Pris: 500,- + 700,- Tjenester: massage + hj Sted: Sandvika Bilder: Ekte Anbefales: Ja 2024 siste massasje ble med Nipa da jeg måte en tur vestover til Asker, da passet det med stop i Sandvika. Like flott dame som tidligere. Men, jeg må si massasjen var bedre første gangen. Nå var hun mer "leken" og rett på sak om hva jeg ønsket av tillegg. Ble med bare massasje + HJ, da hun forlangte 2000,- for BJ. Det er ikke aktuelt å betale fra min side! 5 4 Siter Lenke til kommentar
skinstaad Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 2000 for kun BJ var stiv pris ja, vurderer å besøke hun men det var litt høy pris. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Januar 2 Forfatter Share Skrevet Januar 2 Navn: Naomigirl Pris: 1000,- 30min Tjenester: Erotisk massasje med happy ending Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja Sprudlende, blid, serviceinnstilt. Rett å slett ei knallbra dame for min del. Kommer tilbake til Oslo i mars +/- Hun skal besøkes flere ganger. 4 6 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 4 Share Skrevet Februar 4 På 22.11.2024 den 17.04, Gaggball skrev: Navn: Adriana @ Diamond Exclusive Pris: 1800,- / 1t Tjenester: Tantra + HJ Sted: Drammen Bilder: Ekte Anbefales: Njaa... Been there, done her Avtalte tantra + hj + et ønske fra meg. Det skulle ikke være noe problem. Kom til stedet, og Adriana har ekte bilder, med et stort frontparti for de som er opptatt av bryster. For min del er det uinteressant. Var lenge siden jeg hadde hatt Tantra, så derfor var det valgt denne gangen. Blid hyggelig dame. Som man kan se på bildene så er Adriana sminket, og stylet. Men uansett ei ekte dame ift profilen. Gjentok avtalen, da var plutselig ikke mitt ønske på menyen lenger, da hun ikke hadde det med seg(?) Hun bruker mye olje, tantra var annerledes enn de jeg har hatt tidligere. Vil si midt på treet. Hatt værre og bedre. Reiser nok ikke tilbake til henne. Hun er operatør styrt (greit nok for meg) slik som Angeles etc også er. Sendte en melding etterpå hvor jeg sa min mening ift det som var avtalt.... Noe som ble beklaget. På 22.11.2024 den 18.41, Chen skrev: Takk, jeg var litt nysgjerrig på henne, men etter review din, så tenker jeg at jeg lar være. Takk for at du tok en for laget. Gikk gjennom gamle reviews for å finne inspirasjon. Fant denne rapporten, og min kommentar. Men det viser seg at jeg likevel har besøkt denne dama, men da under navnet Adria. Og nå er hun selvstendig (tror jeg). Jeg var veldig fornøyd, særlig med frontpartiene 😁 2 Siter Lenke til kommentar
Kalta69 Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 www.noresk.com/dating/Kalta69 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Februar 14 Forfatter Share Skrevet Februar 14 Navn: Naomigirl Pris: 1000,- 30min Tjenester: Erotisk massasje med happy ending Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja Så Naomi var tilbake og da var det et enkelt valg. Knall dame! Anbefales 4 5 Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Februar 14 Share Skrevet Februar 14 6 timer siden, Gaggball skrev: Navn: Naomigirl Pris: 1000,- 30min Tjenester: Erotisk massasje med happy ending Sted: Oslo Bilder: Ekte Anbefales: Ja Så Naomi var tilbake og da var det et enkelt valg. Knall dame! Anbefales Er det kun hj i happy endingen eller fullpakke mulig? 2 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Februar 15 Forfatter Share Skrevet Februar 15 20 timer siden, Daskeladden skrev: Er det kun hj i happy endingen eller fullpakke mulig? Har aldri spurt om noe mer. 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Mars 1 Share Skrevet Mars 1 HOTTE JENTER PÅ SEX DATING-SIDE https://eurogirls.no/IrenaMi Gratis registrering via e-post Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Mars 2 Forfatter Share Skrevet Mars 2 Navn: Sabai massasje og aromaterapi Pris: 600,- 30min + 600,- HJ Tjenester: Massasje med happy ending Sted: Vikersund Bilder: Tvilsomt Anbefales: Greit nok Aner ikke hvor mange år det er siden jeg har vært på denne kanten av landet? Men passet seg slik å stoppe her etter en lang dag med tung jobb. Da var det godt å legge seg ned for massasje. Massasjen var grei nok, hatt både værre og bedre. Samme kan sies med HJ, hatt bedre og værre. Alt i alt et helt ok besøk. Skal jeg tilbake? Om det passer seg slik så er det ikke utenkelig. Dama er godt voksen, men en deilig kropp. Her var det også muligheter for en utvidet meny, uten at jeg helt fikk med meg det hun sa.... 4 7 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 HOTTE JENTER PÅ SEX DATING-SIDE https://eurogirls.no/IrenaMi Gratis registrering via e-post Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg