Gå til innhold

Rammer: Håndbok for horekunder

Gjest

Hvor lange tekster?  

6 stemmer

1. 1. Hva er passende lengde på innledning til tema + historie?

• 200 ord, svært lettlest
      0
    • 200-500 midt på magen mellom pupper og lår
      4
    • 500-800 ganske avansert og tungt å lese
      2
    • Vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Måtte lage en ny meningsmåling før kapittel 1 legges ut.  Har fått noen gode innspill fra flere.  Takk!  I tillegg til det som står under vil det i hvert kapittel bli gjort forsøk på å få med en relevant historie, som jeg henter fra forumet (skal spørre om lov, men de som ikke svarer tar jeg bare fra!) 

Rent praktisk tenker jeg at hvert nye kapittel opprettes som et nytt emne, ála dette: Kap.1 Hvorfor kjøpe sex? Håndbok for horekunder.  Så kommer det en innledning til emne og folk står fritt til å diskutere under.  På den måten vil de forskjellige kapitlene ha en viss oversikt.  De som kommer med innspill til kapitler og innledning (kanskje du også vil skrive en innledning, f.eks. om Thaimassasje) vil bli omtalt og kan skryte av dette i fylla.

Lenke til kommentar

PREMIEREFEST

når 1.kapittel av Håndbok for horekunder slippes her.

Pressemeldinger blir sendt til de store mediehusene.

Du kan sitte der hjemme, eller i utlandet, og sprette din champagne sammen med oss (som i det rojale "vi").  Tidspunktet blir annonsert 24 timer før.

Lenke til kommentar
33 minutter siden, Tototre skrev:

PREMIEREFEST

når 1.kapittel av Håndbok for horekunder slippes her.

Pressemeldinger blir sendt til de store mediehusene.

Du kan sitte der hjemme, eller i utlandet, og sprette din champagne sammen med oss (som i det rojale "vi").  Tidspunktet blir annonsert 24 timer før.

Det er noen forummedlemmer som nå har fått en personlig invitasjon til festen.  Keg skulle sendt den til noen flere, men blir stoppet av meldigen: Du kan ikke sende mer enn 10 meldinger om dagen (antakelig for å unngå spamming).  Tenker du at du  oxo bør få en personlig invitasjon tar du kontakt med meg, eller skriver det under her i et innlegg.  Gjerne med begrunnelse😂

@LoveOWO det stoppet rett før jeg skulle invitere deg.  Vil du være med på dette siden du vant trekningen før jul og dette ikke innebærer å delta på et gangbang? 

Lenke til kommentar

Publiseringen er nær!  Av første kapittel.

kap.1 Det første møtet / Håndbok for horekunder

var sånn det var tenkt for en uke siden.  Men vil heller forkorte Håndbok for horekunder til HfH, og kalle det episoder i stedet for kapitler.  Dette vil egne seg for podkast!

Så første kapittel/episode kommer som et innlegg jeg kaller:

HfH - del 1: Det første møtet episode 1: Behov som må møtes! 

Så for å kunne referere til denne episoden seinere vil jeg si at det var del01/ep01.

Da kan vi fylle på med ubegrenset antall episoder i del 1, del 2, osv.

Episode 1: Behov som må møtes!         handler om at gledespikene i verdens eldste yrke behøves for at mange samfunn skal fungere.  Og fordi det er mange som har for lite sex.  Derfor er markedet der.

Lenke til kommentar

Har skrevet ferdig kladden/førsteutkastet nå.  Her er starten.  Premierefesten blir lørdag 30.12. kl 21.21. 

Da tenker jeg å legge HfH del01/ep01 ut som et innlegg i Fillene fyker.  Fint om noen vil lage logo eller forside til håndboka! 

Og så kanskje et fint bilde som blikkfang til P R E M I E R E F E S T E N ?

bilde01.thumb.png.6c3172868af937d2b01133c1653e46b8.png

Lenke til kommentar