Gjest Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 @johnlogan jeg har lurt litt på det samme. En vanlig innlogging for meg inneholder bla. flg.: - Følger egne tråder for å se om det er vits med noen oppfølging av et eller annet som en eller annen ikke har forstått/misforstått/ikke vil forstå/en kverulant. Så langt har jeg ikke sett noen god grunn til oppfølging av det som @Samsom har bidratt med. Tror ikke du heller trenger å ofre så mye energi på det. Tipper at du får en del rare og morsomme meldinger oxo. Sånn er det jo å være synlig. Det beste er jo likevel tilbudene som vi ellers ikke ville fått Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 Litt stalker-like. Merkelig navn - skrivefeil? 1 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Desember 27, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2023 6 minutter siden, Revenger skrev: Litt stalker-like. Merkelig navn - skrivefeil? Mulig dette er hva han tenkte : https://en.wikipedia.org/wiki/SangSom 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg