Hamaresk Skrevet Desember 23, 2023 Share Skrevet Desember 23, 2023 Noen som har møtt henne? https://eskortejenter.net/en/oslo/girl-profile/barbie-29649.html#listing_tab Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Desember 23, 2023 Share Skrevet Desember 23, 2023 Syk kropp!! Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 23, 2023 Share Skrevet Desember 23, 2023 Minner meg om en Armensk-Svensk dame som var aktiv for 3-4 år siden. Jeg er usikker, men vær litt på vakt. Jeg er i tillegg meget skeptisk til EJ. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 23, 2023 Share Skrevet Desember 23, 2023 (endret) 8 minutter siden, Revenger skrev: Minner meg om en Armensk-Svensk dame som var aktiv for 3-4 år siden. Jeg er usikker, men vær litt på vakt. Jeg er i tillegg meget skeptisk til EJ. Er alltid på vakt når jeg ikke er på jobb! Hun er jo deilig på bildene, ja. Håper noen har møtt/møter henne å skriver litt om det. Snu i døra om du føler det blir feil. Å ja, vi vet at du er skeptisk til EJ @Revenger😂 Noen ganger er det all grunn til å være det. Endret Desember 23, 2023 av Tototre Snu i døra Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 23, 2023 Share Skrevet Desember 23, 2023 Sliten svenske i 30 årene med altfor mye fillers og botox i trynet. Kroppen var ikke noe i nærheten av bildene som er kraftig redigerte og tatt i gode vinkler. Kan like gjerne ta deg en tur ut på byen og få deg noe gratis. Hvordan disse norske og svenske jentene kan ta blodpris for elendige tjenester skjønner jeg meg ikke på. Skjønner det er økende inflasjon og renter men den markedsutviklingene de her følger er noe for seg selv. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 23, 2023 Share Skrevet Desember 23, 2023 Kanskje EJ primært er for heimfødingene? Sikkert derfor det også er vanskelig å treffe rett der. Vet at noen av damene der synes site'n er oversiktelig, men... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg