johnlogan Skrevet Desember 22, 2023 Share Skrevet Desember 22, 2023 Ett mekka for bareback hunters. Alt fra Thai, PH, Viet & MY til Afrika, Øst, Russland og andre land i M East. Bor du på riktig hotell så er det bare å hente i baren eller på gaten på utsiden. Bør prøves. Fra NOK 1000 og oppover per runde! Styr unna Desember til februar. Low Season - sommer er best. 2 2 Siter Lenke til kommentar
Eventyrlysten Skrevet Desember 29, 2023 Share Skrevet Desember 29, 2023 På 22.12.2023 den 10.18, johnlogan skrev: Ett mekka for bareback hunters. Alt fra Thai, PH, Viet & MY til Afrika, Øst, Russland og andre land i M East. Bor du på riktig hotell så er det bare å hente i baren eller på gaten på utsiden. Bør prøves. Fra NOK 1000 og oppover per runde! Styr unna Desember til februar. Low Season - sommer er best. Er det noen hoteller du vil anbefale? 2 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Desember 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2023 53 minutter siden, Eventyrlysten skrev: Er det noen hoteller du vil anbefale? Ja, FIVE Palm Jumeirah Dubai ( og i område rundt ) Damer inne på hotellene og det er dame i gatene som står å venter på kunder! Ikke noe stress å ta med på rommet så lenge det er disree. Bra utvalg. Slipper Taxi. Pris fra NOK 1000 og oppover. Unngå høy sesong Desmeber - februar 4 1 Siter Lenke til kommentar
Eventyrlysten Skrevet Desember 29, 2023 Share Skrevet Desember 29, 2023 Akkurat nå, johnlogan skrev: Ja, FIVE Palm Jumeirah Dubai ( og i område rundt ) Damer inne på hotellene og det er dame i gatene som står å venter på kunder! Ikke noe stress å ta med på rommet så lenge det er disree. Bra utvalg. Slipper Taxi. Pris fra NOK 1000 og oppover. Unngå høy sesong Desmeber - februar Herlig! Takk 😃 er tjenestene de leverer på nivå med Norge eller det bedre? 2 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Desember 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2023 8 minutter siden, Eventyrlysten skrev: Herlig! Takk 😃 er tjenestene de leverer på nivå med Norge eller det bedre? Du får det du ønsker! Viktig å bare være tydelig på hva du vil da. Jeg liker bareback og musesprut så jeg spør etter dette. Jeg liker også CIM og finner de som er klar for dette! 1 3 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Desember 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2023 PS Jeg digger å monger i Oslo! Jeg bra bra kontroll her og mener at Oslo er en av Europas beste horehus. Her får du alt du vil ha til en OK pris. 1 2 Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Desember 29, 2023 Share Skrevet Desember 29, 2023 Oslo er tragisk hvis du liker 2 store mugger+europeisk jente 3 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Desember 30, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2023 12 timer siden, shawty lo skrev: Oslo er tragisk hvis du liker 2 store mugger+europeisk jente Jeg liker lav risiko, kontrollert terreng, oversiktlig priser, kort reiseveg , home turf & villige kvinner! 6 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 1 Share Skrevet Januar 1 På 30.12.2023 den 1.55, johnlogan skrev: Jeg liker lav risiko, kontrollert terreng, oversiktlig priser, kort reiseveg , home turf & villige kvinner! Dubai i sommer er jo galskap, kan ikke engang gå ut før kveldstid. Men takk for infoen, skal prøve meg neste vinter siden jeg uansett skal dit. Er det helt dødt på vinteren? Siter Lenke til kommentar
RobPor Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 Jeg er ganske så sikker på at det er veldig mange norske jenter der også. Jeg bare ser på insta at enkelte jenter reiser veldig mye til dubai og, dette er jenter jeg vet ikke har nåla i veggen. Jobber i hjemmesykepleien. Men gasser seg 6 ganger i året i Dubai på fete hoteller. Jeg har ikke belegg for dette, men jeg synes det er shady. In a good way. 3 Siter Lenke til kommentar
luksusmann Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 5 minutter siden, RobPor skrev: Jeg er ganske så sikker på at det er veldig mange norske jenter der også. Jeg bare ser på insta at enkelte jenter reiser veldig mye til dubai og, dette er jenter jeg vet ikke har nåla i veggen. Jobber i hjemmesykepleien. Men gasser seg 6 ganger i året i Dubai på fete hoteller. Jeg har ikke belegg for dette, men jeg synes det er shady. In a good way. Dubai Porta Potty ☺️ 3 1 Siter Lenke til kommentar
RobPor Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 På 3.1.2024 den 19.54, luksusmann skrev: Dubai Porta Potty ☺️ Vet ikke om de er helt der men hvem vet 2 1 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet Juli 30 Share Skrevet Juli 30 På 29.12.2023 den 12.45, johnlogan skrev: PS Jeg digger å monger i Oslo! Jeg bra bra kontroll her og mener at Oslo er en av Europas beste horehus. Her får du alt du vil ha til en OK pris. Jeg er enig, Oslo er bra! Jeg syntes ikke Dubai er optimalt for eskorter. Det finnes mange andre , bedre destinasjoner. 2 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet August 16 Share Skrevet August 16 En bekjent på ett annet forum har hatt hun her i Dubai nå: https://www.instagram.com/katulienka85/ https://fapello.com/katulienka85-1/ https://fapeza.com/katulienka85/59/#media Påstand om BB 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg