Idaws Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Prøv jenteforumet. Send en PM til admin. 1 Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Prøv jenteforumet. Send en PM til admin. Gjerne det, men regelen er å sende til AmandaP først. Jeg kan trå til hvis hun er for opptatt. Verifisering skjer fortrinnsvis på telefon eller Skype. 1 Siter Lenke til kommentar
AmandaP Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Nå har jeg vilkårlig gått inn på flere poster og sett etter denne AmandaP, da jeg ikke fikk noen link til henne Jeg gjør det sikkert unødvendig tungvint men jeg ville helst ikke spørre, siden jeg fant ikke noen søkefunksjon heller...? Jeg er her, jeg. 1 Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Nå har jeg vilkårlig gått inn på flere poster og sett etter denne AmandaP, da jeg ikke fikk noen link til henne Jeg gjør det sikkert unødvendig tungvint men jeg ville helst ikke spørre, siden jeg fant ikke noen søkefunksjon heller...? Klikk på Private Meldinger oppe til høyre. Send så en ny PM til AmandaP. Det er bare å skrive navnet i mottakerfeltet og teksten i dertil egnet felt. Søkefunksjonen er forsåvidt under "Hurtiglenker" helt til venstre på samme linjen som "Private meldinger". 1 Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Nå har jeg vilkårlig gått inn på flere poster og sett etter denne AmandaP, da jeg ikke fikk noen link til henne Jeg gjør det sikkert unødvendig tungvint men jeg ville helst ikke spørre, siden jeg fant ikke noen søkefunksjon heller...? Jeg er her, jeg. Se der ja! Sannelig var det ikke i full stereo! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Nå har jeg vilkårlig gått inn på flere poster og sett etter denne AmandaP, da jeg ikke fikk noen link til henne Jeg gjør det sikkert unødvendig tungvint men jeg ville helst ikke spørre, siden jeg fant ikke noen søkefunksjon heller...? Send en PM til AmandaP; dvs en melding her inne på Noresk. Øverst oppe til Høyre ... Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Nå har jeg vilkårlig gått inn på flere poster og sett etter denne AmandaP, da jeg ikke fikk noen link til henne Jeg gjør det sikkert unødvendig tungvint men jeg ville helst ikke spørre, siden jeg fant ikke noen søkefunksjon heller...? Send en PM til AmandaP; dvs en melding her inne på Noresk. Øverst oppe til Høyre ... Æh ... hmmm... Akkarat ja. Som sagt. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Nå har jeg vilkårlig gått inn på flere poster og sett etter denne AmandaP, da jeg ikke fikk noen link til henne Jeg gjør det sikkert unødvendig tungvint men jeg ville helst ikke spørre, siden jeg fant ikke noen søkefunksjon heller...? Send en PM til AmandaP; dvs en melding her inne på Noresk. Øverst oppe til Høyre ... Æh ... hmmm... Akkarat ja. Som sagt. Alle kastet seg på tastaturet for hjelpe Siter Lenke til kommentar
Administrator Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Send en PM til AmandaP; dvs en melding her inne på Noresk. Øverst oppe til Høyre ... Æh ... hmmm... Akkarat ja. Som sagt. Alle kastet seg på tastaturet for hjelpe Alltid hyggelig å kunne hjelpe en jomfru i nød! Siter Lenke til kommentar
Nadheim Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Dersom du ønsker å snakke med med noen som ikke står i prostitusjon selv, og som ikke vil dømme deg eller kjøpe noe av deg- ta gjerne kontakt med Nadheim Du trenger ikke ha et problem for å snakke med oss. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg