Gjest Skrevet Desember 17, 2023 Share Skrevet Desember 17, 2023 I starten var det mange gledespiker som bare ble besøkt en gang. Det var litt pga. spenningen med å møte nye hele tiden og mulighetene til å teste utvalget. Nå er det flere som jeg besøker mer enn bare en gang. For at jeg skal ha lyst til det må hun ha gjennomført et møte hvor jeg har hatt opplevelsen av å være i sentrum. Ikke mobiltelefonen, hennes dårlige dagsform, ikke alt det som er extra-extra, ikke det som er ikke-det, ikke-det, eller for den saks skyld, hennes dårlige ånde. Får jeg i tillegg oppleve at hun gir meg mer enn forventet, ja, da er det bare det litt ubestemmelige ordet KJEMI som må stemme for at hun blir besøkt igjen. Derfor har jeg fem faste som jeg nå rullerer mellom Og så blir det jo noen sidesprang av og til! Siter Lenke til kommentar
shawty lo Skrevet Desember 17, 2023 Share Skrevet Desember 17, 2023 bra hygiene, service(OWO) må være heftig, bildene stemmer for at det blir runde 2 for min del. som de fleste horekunder liker jeg også å prøve noe nytt. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg