Gå til innhold

Tantric massasje med kyssing og kosing

Georgepeter

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, alpdlp skrev:

Mulig med bj?

Usikker. Tviler, men har egentlig ikke noe stor grunn til det, for har ikke spurt. Men leste de fleste anmeldelsene hennes på RE og Trustpilot, ca 50-60 til sammen, og ingen som hintet i den retning. Men utover det var det nok den mest intime tantra massasjen jeg har hatt, av ca 30. 

Lenke til kommentar
4 minutter siden, alpdlp skrev:

Trustpilot, meget interessant at du tok opp dette. Finnes det reviews av eskorter på Trustpilot? Har du link?

Ikke sett anmeldelser av noen andre der. Skal sjekke det litt ut. Kom over denne rett og slett fordi hun hadde hjemmeside med link. Siden er nede nå ser det ut til, men anmeldelsene er fortsatt tilgjengelig; https://www.trustpilot.com/review/ritualtantra.no 

Lenke til kommentar
13 timer siden, Mr.Darksoul skrev:

Hei 

jeg har sett litt på Satisfacion Massage. Jeg synes hun ser spennende ut men kanskje litt kraftig. Gjerne litt mer informasjon om opplevelsen med henne 😎

• Like 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Hans xxx skrev:

Hei 

jeg har sett litt på Satisfacion Massage. Jeg synes hun ser spennende ut men kanskje litt kraftig. Gjerne litt mer informasjon om opplevelsen med henne 😎

Henger meg på denne. 

Har hun owo som tjeneste? 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 14.12.2023 den 22.05, Hans xxx skrev:

Hei 

Hun var litt kraftig, men også litt lav. Hun utfører owo, men mot et lite tillegg. Besøkte henne først sammen med venninnen hennes og deretter alene. Hun var mer energifull når hun var alene og alle penga gikk til henne😆

• Like 1
Lenke til kommentar