Gå til innhold

Nayrobi feltrapport

Okay

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, RoarStrand skrev:

Noen som har vært hos henne i det siste? 
leverer hun fremdeles på stagnerende nivå?

Jeg har akkurat vært hos Nayrobi og hun levererte over mine forventninger 10/10
image.png.594aaef3f487cb124a635ca80428e171.png

Ikke noe å si på utsikten heller.

Endret av Zippi
  • Like 6
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Med mindre hun  tenner på at hennes bilder blir delt på horekundeforum, ikke smart?

mange snitches i forumet, både anonym og brukere. 

• Like 2
Lenke til kommentar

@shawty lo har du tatt stilling til publisering av bilder på forumet nå?  Det er nok ingen av de avbildede som liker det noe særlig at de miste kontrollen over hvor det publiseres, men det er jo det fremste salgsargumentet deres.  Og ofte det eneste som gjør at vi kan validere om en annonsør er den vedkommende utgir seg for å være.  Det har vært så mange meningsløse tråder som har blitt oppklart når det har kommet bilder på banen.  vi trenger disse, eller hva?

• Like 2
Lenke til kommentar

Siste gang jeg delte bilder jeg fant i pimpeyes, dama lagde bruker her og var ikke fornøyd. Harmless bilder hvor hun bare hadde ikke sminke på men jeg skjønner hvorfor de ikke liker det.

jeg legger ikke bilder jeg finner i andre nettsider fremover,  med mindre det er scam annonse. Noen her inne delte bilder hvor dama suger og blir pisset på i et par uker siden, dama lagde bruker og var misfornøyd, tenk hvis hun vet hvem du er og prøver å ta hevn.

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
30 minutter siden, shawty lo skrev:

Siste gang jeg delte bilder jeg fant i pimpeyes, dama lagde bruker her og var ikke fornøyd. Harmless bilder hvor hun bare hadde ikke sminke på men jeg skjønner hvorfor de ikke liker det.

jeg legger ikke bilder jeg finner i andre nettsider fremover,  med mindre det er scam annonse. Noen her inne delte bilder hvor dama suger og blir pisset på i et par uker siden, dama lagde bruker og var misfornøyd, tenk hvis hun vet hvem du er og prøver å ta hevn.

Det var meg. Snakket med Adaline og alt er ok👍 Men ja man skal ikke poste private bilder uten videre.

Bilder man snipper fra nett/RE mener jeg er ok.

• Like 3
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

Det var meg. Snakket med Adaline og alt er ok👍 Men ja man skal ikke poste private bilder uten videre.

Bilder man snipper fra nett/RE mener jeg er ok.

Er helt enig med at hvis det er bilder som de selv har delt på nette så er det helt innenfor, enten må betale på en side eller ikke, det spiller ingen rolle. Det er fair game. Og er det scam del i full fart, ting som skjer mellom to er jeg litt Bob Bob på, så det skal jeg ikke blande meg i

• Like 3
Lenke til kommentar

Hun er en flott dame, eneste som faktisk er renslig men prisene er veldig høye nå for tiden. Men ser man etter en rå dame som en kan slikke i alle hull uten å få brune flekker i kjeften, kjør på. Vakker latina

• Like 3
Lenke til kommentar

Å dele bilder uten samtykke kan være straffbart

Mange opplever at noen skaffer seg tilgang til private og intime bilder ved såkalt «hacking», eller at bilder blir delt videre av noen man stoler på. Slike forhold har økt de siste årene, i takt med økt bruk av både mobil og sosiale medier som Instagram, Snapchat og Facebook. Jeg får ofte spørsmål om hvorvidt det er straffbart å skaffe seg tilgang til eller dele videre bilder uten samtykke fra den som er avbildet. Svaret på dette er klart, selv om det i dagens lovverk ikke eksisterer en konkret bestemmelse som gjør slike forhold straffbare. Det er imidlertid flere bestemmelser i ulike lover som blir brukt for å gjøre slike handlinger ulovlig.

Samtykke er et krav

Å dele bilder av andre uten samtykke er ulovlig og derfor straffbart. Hovedregelen er at den som er på bildet også er den personen som bestemmer over det. Den som har stilt opp på et bilde er i loven gitt en rett til å bestemme hva som skal skje med bildet. Dette følger av åndsverkloven § 45 c.

Dette gjelder selv om den som er avbildet har sendt bildet til deg eller til noen andre. At du mottar et bilde betyr ikke at du har samtykke til å dele bildet videre til andre. Det er også viktig å huske på at et samtykke kan trekkes når som helst. Det betyr at man ikke lenger har rett til å oppbevare eller dele bildet. Gjør man dette etter at samtykket er trukket, vil det være ulovlig.

Brudd på åndsverkloven § 45 C kan straffes med bøter eller fengsel i inntil 3 måneder.

Dersom bildene har et innhold som kan krenke privatlivets fred, kan handlingen også være straffbar etter straffeloven § 267. Etter denne bestemmelsen er det straffbart å dele eller offentliggjøre bilder eller informasjon som kan være avslørende, nedverdigende eller krenkende for den eller de som er avbildet. Nakenbilder og fyllebilder, er typiske eksempler som kan rammes av denne bestemmelsen.

Straffbart å oppbevare bilder som er delt uten samtykke

Det å motta eller skaffe seg bilder som ikke er delt lovlig (det vil si uten samtykke fra den som er avbildet) er også ulovlig. Foreligger det ikke et samtykke i første rekke, vil det være en straffbar handling ved å bare ha bildet.

Ved å bruke Snapchat eller andre sosiale medier, samtykker man til at bildet, informasjonen eller videoen gjøres tilgjengelig på den tjenesten. Samtykket er imidlertid begrenset til den bruken man selv gjør i tjenesten, som f.eks. at et bilde på Snapchat kun skal vises i 10 sekunder. Samtykket foreligger da kun for de 10 sekundene og det vil være straffbart å f.eks. ta en skjermdump.

Deler man bilder som er delt på slike sosiale medier og det ikke foreligger en godkjennelse, begår man en straffbar handling. Det vil for eksempel være straffbart å laste ned bilder, motta eller oppbevare screenshots av Snapchatbilder ol.

Slike handlinger er straffbart som heleri etter straffeloven § 332. Det å motta, skaffe eller oppbevare et bilde som er delt ulovlig regnes som et utbytte fra en straffbar handling.

---

• Like 1
Lenke til kommentar

Strengt tatt skal vi be eskorten om lov til å gjenbruke bildene de selv har lagt opp på RE.

Jeg tror derimot at ingen av dem kommer til å forfølge saken om noen bruker RE-bildene når vi skriver om dem her på forumet. De KAN gjøre det, men jeg tror ikke de gjør det.

Når vi re-publiserer falske bilder som ikke er av den jenta/dama som annonserer bruker vi faktisk bilder av en intetanende person. Dette er helt klart straffbart, samt uetisk.

Å legge ut bilder du selv har tatt av en du besøker er heller ikke lovlig uten samtykke av den det gjelder. Dette straffes også strengere etter straffelovens §267.

Endret av SolanGundersen
skrivefeil rettet
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 5.8.2024 den 20.08, SolanGundersen skrev:

Strengt tatt skal vi be eskorten om lov til å gjenbruke bildene de selv har lagt opp på RE.

Jeg tror derimot at ingen av dem kommer til å forfølge saken om noen bruker RE-bildene når vi skriver om dem her på forumet. De KAN gjøre det, men jeg tror ikke de gjør det.

Når vi re-publiserer falske bilder som ikke er av den jenta/dama som annonserer bruker vi faktisk bilder av en intetanende person. Dette er helt klart straffbart, samt uetisk.

Å legge ut bilder du selv har tatt av en du besøker er heller ikke lovlig uten samtykke av den det gjelder. Dette straffes også strengere etter straffelovens §267.

Bare for ordens skyld, jeg har tillatelse fra Nayrobi, så lenge ansiktet er sladdet.

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, Zippi skrev:

Bare for ordens skyld, jeg har tillatelse fra Nayrobi, så lenge ansiktet er sladdet.

Det er helt etter boka!

Dette med publisering av bilder bør folk være ryddige på i alle sammenhenger. Ikke bare i hobbyen vår.

Be om lov før du publiserer!

• Like 4
Lenke til kommentar

Squirting klarer jeg meg godt uten. Men dama er petit, ser fin ut, virker vennlig og snakker engelsk i motsetning til disse overarbeidede ungpikene fra Colombia. Da er hun verdt et laken eller to mer i mine øyne. Har booket meg inn for et treff i nær fremtid. 

• Like 3
Lenke til kommentar

Har besøkt dama og har ikke annet enn positivt å si om henne. Minst like pen/søt/sexy som på bildene. Meget vennlig og lett å slappe av med. Fantastisk god til å suge. Jeg liker det rolig og mykt. Dette var den beste på flere år.

Jeg betalte 3000 for en time inkludert OWO og CIM.

Hun ga også en meget solid massasje på slutten.  
Jeg tror hun må være den beste av de som kommer hit regelmessig for tiden.

• Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Spørsmål: Ser at Nayrobi nå har partner i hun Lunaa. Noen som har vært til en/begge nå nylig og vet om de bor sammen i samme leiligheten? Er meget sugen (Pun intended) på et møte med Nayrobi, men liker lite at det er flere damer i leiligheta  

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Besøkte Nayrobi forleden dag og kan virkelig skrive under på alt som har blitt nevnt tidligere.

Betalte for en halvtime med owo, men kom etter bare et kvarter 🥵

Virkelig verdt pengene!

Bare synd jeg kledde på meg så fort, da hun visstnok gjør massasje etter endt session...

Uansett vel verdt pengene! 

11/10

• Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia.  Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge.  1000 nok ett rom per dag.  Detaljer via WhatsApp +37258932215

Lenke til kommentar