Gå til innhold

Nayrobi feltrapport

Okay

Anbefalte innlegg

På 23.12.2023 den 20.29, Oslo_bukken skrev:

Jeg måtte selvfølgelig prøve dama ut😉 Droppet anal men gikk for owo/cim og squirt så landet på 2800 for en time. Hun er som flere sier, et lite gullfunn. Sjelden digg liten kropp med en heeelt fantastisk rumpe, og superdeilig å ha sex med. Squirtet gjorde hun også, selvom vibratoren sluttet virke. Da brukte hun fingrene på klitoris imens jeg knullet henne og hun sprutet masse💦 Avsluttet i munnen på henne.

Alt i alt en topp opplevelse👍

Klart, det er jo snakk om urin, så de fleste damer klarer vel helt fint å urinere på kommando da urin er noe de fleste har kontroll over fra ca 2-årsalderen

• Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Burt_Reynolds skrev:

Klart, det er jo snakk om urin, så de fleste damer klarer vel helt fint å urinere på kommando da urin er noe de fleste har kontroll over fra ca 2-årsalderen

Nå er du åpenbart utenfor riktig  kompetanseområde, Burt'ern.

F.eks:

https://www.ung.no/oss/252338

• Like 1
Lenke til kommentar

Synes denne varianten blir for enkel, det er nok mye urin, men ikke bare d, og urin skal jo uansett være veldig rent...

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Revenger skrev:

Synes denne varianten blir for enkel, det er nok mye urin, men ikke bare d, og urin skal jo uansett være veldig rent...

Ja, det tror vi alle at urin er som klorin, bare ufarlig.  Men har dere smakt på urin da?  Der er det mange forskjellige smaker etter hva du har spist/drukket/sykdommer m.m., så tenk på å vaske tissen etter at du har tisset om du skal putte den i munnen på en eller annen rett etterpå :-) 

• Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Burt_Reynolds skrev:

5 timer siden, Tototre skrev:

Ja, det tror vi alle at urin er som klorin, bare ufarlig.  Men har dere smakt på urin da?  Der er det mange forskjellige smaker etter hva du har spist/drukket/sykdommer m.m., så tenk på å vaske tissen etter at du har tisset om du skal putte den i munnen på en eller annen rett etterpå :-) 

8 timer siden, Revenger skrev:

5 timer siden, Tototre skrev:

Squirt eller kvinnelig ejakulasjon/utløsning. Dette er en væske som blir skilt ut av noen kjertler i urinrøret. Det som kommer ut, kan derfor lukte svakt av urin og kan være gulaktig på farge. 

• Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Burt_Reynolds skrev:

Jeg har møtt nok damer som squirter til å vite at dette ikke er urin, selvom det nok inneholder urin også. Eksen min squirtet masse, og væsken var helt gjennomsiktig. For min del bryr meg egentlig veldig lite om kjemiske sammensetningen av denne fluiden. Hvis det er piss så får det være piss😉 Jeg digger når dama kommer så beina skjelver og spruten står💦uansett fluid😉

• Like 2
Lenke til kommentar

Pek på et annet sted enn blæren hvor det skal kunne komme enorme mengder væske fra! Dette er urin, og damer som tilbyr ‘squirting’ urinerer på kommando.

78A9E0C3-A8F9-44D8-B961-43889545B483.png

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg er lege. Det er ingen kjertler som kan produsere store mengder væske i det området. Bartholins kjertler og Skenes kjertler (google: Bartholins glands, skenes glands) er de eneste kjertlene i dette området og de kan produsere kun minimale mengder væske. Når det kommer en strøm av gjennomsiktig væske (blank, gul, whatever) så er det urin.

EDIT: Men hva betyr nå det? Det er folk som tenner på (det som i mitt hode er) rarere ting... Smaken er som baken, delt i to og full av dritt.

Endret av GromX
skrivefeil
  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, GromX skrev:

Jeg er lege. Det er ingen kjertler som kan produsere store mengder væske i det området. Bartholins kjertler og Skenes kjertler (google: Bartholins glands, skenes glands) er de eneste kjertlene i dette området og de kan produsere kun minimale mengder væske. Når det kommer en strøm av gjennomsiktig væske (blank, gul, whatever) så er det urin.

EDIT: Men hva betyr nå det? Det er folk som tenner på (det som i mitt hode er) rarere ting... Smaken er som baken, delt i to og full av dritt.

Jeg elsker når jenter spruter!  Akkurat hva som spruter har det vært noe forskjellig smak på🙂  Og farge!  Vi som tenner på det liker det jo.

Likevel, kjæreste dr. @GromX, det er de tre ordene jeg er lege, som er det mest interessante i innlegget.  

• Like 3
Lenke til kommentar
  • Kvinnelig utløsning og såkalt spruting («injeksjon» av store mengder væske) er i bunn og grunn to forskjellige prosesser, som imidlertid kan skje samtidig under en orgasme : 
    Sitat

Sprøyting alene refererer til periodisk utstøting av urin i blæren. Kvinnelig utløsning er derfor både en utstøting av det hvitaktige til gjennomsiktige utløsningen fra Skenes kjertel [14] [1] , samt en utstøting av urin fra blæren, hvor begge væskene så blandes umiddelbart etter utdrivningen, ettersom kjertelåpningene ligger rett ved urinrørsåpningen. 

«Squirtvæske består først og fremst av vann og store mengder urinsyre, urea, kreatinin og natrium» [15] , men inneholder også det prostataspesifikke antigenet PSA [16] , et enzym som skilles ut av Skenes kjertler.
  • Like 1
Lenke til kommentar

Et annet interresant poeng er at vi har klart å sende Webb teleskopet ut i ytre rom for å se universets opprinnelse. Men har ikke klart å avklare 100% om squirt er urin. Og det koster bare 2K NOK å oppleve fenomenet Live, i Oslo sentrum, som eneste tilskuer på en intimkonsert. 2024 er et fantastisk år å være menneske.

Lenke til kommentar

Super enig - kvinnekroppen som det ytre universet! Men, tenk på klassikeren, mannen er fra Mars, kvinnen fra Venus! Vi er forskjellige - heldigvis!

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 20.1.2024 den 15.58, Saitolaito skrev:

Et annet interresant poeng er at vi har klart å sende Webb teleskopet ut i ytre rom for å se universets opprinnelse. Men har ikke klart å avklare 100% om squirt er urin. Og det koster bare 2K NOK å oppleve fenomenet Live, i Oslo sentrum, som eneste tilskuer på en intimkonsert. 2024 er et fantastisk år å være menneske.

Leste det som "Live på Oslo Spektrum"

....

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

wow, efter at have set dine videoer, tror jeg at jeg bliver nødt til at besøge denne prinsesse så hurtigt som muligt inden for de næste par dage!

nu skal jeg ud og betale en prinsesse med halvfjerds sedler.
jeg går ud lige nu👑🍾😎💸

• Like 3
Lenke til kommentar

Bestevennen min var her. Hun er veldig hyggelig og profesjonell, lett å snakke. Veldig flink til det hun driver med, men ett stort negativ med hun nå er at hun har blitt en av de ekstra jentene nå, som skal ha ekstra for owo og det er 1500 ekstra for anal, så hvem vet hva en full pakke service vil koste nå

• Like 1
Lenke til kommentar
18 timer siden, anonymbruker skrev:

wow, efter at have set dine videoer, tror jeg at jeg bliver nødt til at besøge denne prinsesse så hurtigt som muligt inden for de næste par dage!

nu skal jeg ud og betale en prinsesse med halvfjerds sedler.
jeg går ud lige nu👑🍾😎💸

Prinsebytte, eller Ghostwriter, eller bare Google translate😊

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor hun har slått av anmeldelser? 
regner med at hun leverer på samme nivå som har blitt kommunisert i desember?

• Like 1
Lenke til kommentar