Gå til innhold

Thaimassasje - der selve massasjen er god

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg sjekker om en tråd som dette er liv laga. Altså en tråd som skal handle om steder eller massøser som faktisk tilbyr kompetent massasje. Et sted der man kan gå og bli massert på en kvalifisert måte, fortrinnsvis i den tiden man har bestilt.

Nær sagt alle steder tilbyr noe i tillegg. Sånn er det bare. Og en dyktig utført B2B er et stort pluss, det samme er teasing underveis og en kyndig HJ. Utover det er det likegyldig. Steder som tilbyr knull på samlebånd er uinteressante, og de som tilbyr ubeskyttet sex bør ikke nevnes her - men kanskje som advarsler.

Thai eller ikke-thai. Poenget er massasjen og litt spice. 

Er det nok interesserte og nok erfaringer til å holde en slik tråd i live?

Lenke til kommentar

Jeg syntes The Queen ga veldig god massasje, men hun er kanskje ikke aktiv lengere.

Så var det ei svensk thai som kalte seg Coco som holdt til i markveien 27 for ca to år siden som var veldig bra, noen som vet hvor hun ble av?

Lenke til kommentar

Søsteren til Pimpa, i Dælenenggt. ga god massasje, holdt på avtalt tid og hadde ryddige forhold. Ikke alle som jobbet samme steder hadde tilsvarende standard, men det er jo ikke å vente. Har ikke sett henne på bildene deres på lenge, så hun er kanskje ute av business, hun også.

Lenke til kommentar
53 minutter siden, Blyanten skrev:

Søsteren til Pimpa, i Dælenenggt. ga god massasje, holdt på avtalt tid og hadde ryddige forhold. Ikke alle som jobbet samme steder hadde tilsvarende standard, men det er jo ikke å vente. Har ikke sett henne på bildene deres på lenge, så hun er kanskje ute av business, hun også.

Hva het søstern? Har vært en del i Dælenggata men aldri møtt noen som lignet på Pimpa. Hvis hun er i nærheten av Pimpa utseendemessig og service messig så er det jo veldig bra :)

Lenke til kommentar

Det er vel hun som står som daglig leder. På jobb bruker hun annet navn, akkurat som søsteren. Noen få år siden jeg var der, så husker ikke navnet hun bruker. Ikke lenger ansiktsbilder av dem på nettstedet heller. Men service er bra, ja. Utseendet ikke likt, men fin og oppegående dame født 1974.

Lenke til kommentar
22 timer siden, Blyanten skrev:

Det er vel hun som står som daglig leder. På jobb bruker hun annet navn, akkurat som søsteren. Noen få år siden jeg var der, så husker ikke navnet hun bruker. Ikke lenger ansiktsbilder av dem på nettstedet heller. Men service er bra, ja. Utseendet ikke likt, men fin og oppegående dame født 1974.

Hun bruker navnet Nong på jobb. Bra service hos henne men tror at hun har trukket seg ut av masseringen for tiden. Virker sånn når jeg prater med henne på messenger

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 5.1.2024 den 1.19, Bikkuriv2 skrev:

Ferie virker det som. 

Hører det navnet hele tiden, men har hun annonse på RE til vanlig? Er annonsene alltid under navnet Pimpa?

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...