Gå til innhold

Stig6 on realesc is dangerous

Tammy

Anbefalte innlegg

Hei gutter. 
jeg har fått et oppdrag i å finne ut hvem disse 2 er. 
ei vennine av dama fikk livet sitt ødelagt forrige uke av en av dem. De kontaktet til familien hennes i hjemlandet hennes og fortalte at hun var eskorte. 
bottom line, familien har utstøtt henne…hun er knust og ødelagt… 

Jeg kan utgi mer informasjon på Pm. 

hun vil være anonym i dette. Men som jeg har forstått så har disse to plagd jenter i lang tid. 

Den som kommer med navnene deres får en heftig belønning.

hun er villig til å betale MYE. 5 siffret beløp…

send meg pm om du har info

f07c27fc-81d9-4c64-bcd7-21aa85627097.jpeg

Lenke til kommentar

@Trollmannen det beste er å anmelde til onkel.  Vel er det en og annen skurk her inne som sikkert vil la seg friste av en pengebelønning (vi liker jo alle penger, for da kan vi kjøpe mer sex!), men dette kan raskt føre til at feil personer blir hengt ut for noe de ikke har gjort.  Som det ofte er med en sånn heksejakt som dette ser ut til å være.

Ja, jeg vet at onkel ofte henlegger, men bruk heller pengene på en advokat som kan presse på.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

@Trollmannen det beste er å anmelde til onkel.  Vel er det en og annen skurk her inne som sikkert vil la seg friste av en pengebelønning (vi liker jo alle penger, for da kan vi kjøpe mer sex!), men dette kan raskt føre til at feil personer blir hengt ut for noe de ikke har gjort.  Som det ofte er med en sånn heksejakt som dette ser ut til å være.

Ja, jeg vet at onkel ofte henlegger, men bruk heller pengene på en advokat som kan presse på.

Hun har vært hos onkel. 
i følge dem har de ikke gjort noe ulovlig. 
så de kunne ikke følge dette opp. 
Men de kunne vis de hadde navn på personene. 

derfor bruker vi nå heller denne metoden. 
før pengene betales ut, skal vi selvsagt være 100% sikre at det er rett person. Så infoen må kunne bevise dette. 

sist jeg snakket med henne. Sa hun 50-60.000kr kunne hun glatt betale. 
hun har tjent godt i denne bransjen. Så tror hun driter i pengene akkurat nå. 
som sagt er livet hennes ganske skakk-kjørt. 

• Like 2
Lenke til kommentar

Hvis dere er villige til å cashe ut sånne summer, send melding til admin på r.e. 

eierene der er jo pengesultne. Det har jo vært tema her før. 
garanterer deg at de gir ut all info på disse to mot pengene. 

• Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Mann45 skrev:

garanterer deg at de gir ut all info på disse to mot pengene

Skremmende at RE lar seg bestikke og utlevere informasjon om noen, selv om dette er noen drittsekker.
Anbefaler å anmelde det så fort dere har fått navnene, men ikke legg ut navn og tlf nr her!

• Like 2
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Trollmannen skrev:

som sagt er livet hennes ganske skakk-kjørt

Mulig hun skulle tenkt på det før hun horer seg rundt om i verden.

Din beste sjanse er å få telefon nummeret fra en annen jente som har hatt kontakt med dem (hvis hun ikke har de selv). Har du flaks er det nummer under eget navn på 1881.

RE kan kanskje gi deg ip adressen som skrev anmeldelsen men videre kommer du ikke uten politiet eller muligens rettsapparatet. Er de lure har de brukt VPN eller TOR.

Jeg ser ikke helt hva politiet kan gjøre annet enn bot på 25k. Det er ikke ulovlig å oute noen. Har det vært trusler og annet inne i bildet så er det en annen sak...

Endret av Tukleren
Lenke til kommentar

Uten å si for mye her. 

Får jeg en ip, har jeg folk til dette. Finner ut eksakt hvor de er. 

Vpn har jeg folk som cracker på dagen. 

For å si det sånn. Er en grunn til at jeg fikk dette oppdraget. 

Lagt ut hooks overalt.

Noen biter på snart

Lenke til kommentar
44 minutter siden, Trollmannen skrev:

Uten å si for mye her. 

Får jeg en ip, har jeg folk til dette. Finner ut eksakt hvor de er. 

Vpn har jeg folk som cracker på dagen. 

For å si det sånn. Er en grunn til at jeg fikk dette oppdraget. 

Lagt ut hooks overalt.

Noen biter på snart

Jeg har ikke så mye å bidra med, men tenkte jeg kunne gi deg litt musikk til arbeidet.

• Thanks 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Dag_driver skrev:

Noe mistenksomt at det jaktes på personalia til de 2 RE-brukerene rett etter at de har «outet» et par scammer-annonser… 

Njaa. Har vel vært en heksejakt på denne fyren i lang tid nå, har det ikke ?

Lenke til kommentar
1 time siden, Mann45 skrev:

Njaa. Har vel vært en heksejakt på denne fyren i lang tid nå, har det ikke ?

Eller så skal mesterhaxxoren ha personalia til de som er dumme nok til å kreve finnerlønnen.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
På 17.7.2024 den 9.11, Gjest skrev:

Stig6/Trygve er fortsatt aktiv på RE med dårlig reviews. Snodig type. 

Mye negativt om denne personen, men han ser ut til å være den eneste brukeren som avslører svindelannonser ved å legge igjen negative anmeldelser.

• Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, Chen skrev:

Problemet med han var at han stalker og truet damene. Vet ikke om han fortsatt gjør det. 

Er vi egentlig sikre på det?

Det ble postet et bildet av en kar med ungen sin som viste seg å være uskyldig.

Ingen av dem som la ut bildet, eller snakket om han kunne bekrefte at han på bildet var "stig6".

Selvfølgelig er han farlig når han går rundt å avslører "scammere", og mange vil også påstå at han stalker dem når han avslører dem gang på gang.

Jeg sier ikke at "stig6" ikke har stalket og truet, men har vi noe bevis for at det er riktig mann?

• Like 3
Lenke til kommentar
47 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Er vi egentlig sikre på det?

Det ble postet et bildet av en kar med ungen sin som viste seg å være uskyldig.

Ingen av dem som la ut bildet, eller snakket om han kunne bekrefte at han på bildet var "stig6".

Selvfølgelig er han farlig når han går rundt å avslører "scammere", og mange vil også påstå at han stalker dem når han avslører dem gang på gang.

Jeg sier ikke at "stig6" ikke har stalket og truet, men har vi noe bevis for at det er riktig mann?

Vi fikk noen screenshot av noe meldinger av en forstyrret mann. Den personen er problemet. 

Alt annet informasjon er jeg enig at vi må ta med en klype salt. 

• Like 2
Lenke til kommentar
På 7.2.2024 den 23.10, Gjest skrev:

IMG_4191.thumb.jpeg.b97015ecbdf43d288e7a943eb68c970b.jpeg

IMG_4192.jpeg

IMG_4190.jpeg

Disse chatloggene ser ut til å være én person som skriver til seg selv, skrivemåten og tegnsettingen er helt like. Ikke typisk måte for en nordmann å skrive engelsk på. Jeg vet ikke med de andre skjermbildene, men akkurat disse er ikke ekte.

I tillegg skriver den "ene" personen "Hello I am Stig6", og den "andre" personen skriver "will also report your user stig6". Svært lite sannsynlig at dette er 2 personer.

• Like 4
Lenke til kommentar

En annen ting med stig6.

Har han en misjon om å luke vekk svindlere på RE? Bruker han dagene sine på å kontakte damene, og hvis de ber om forskudd (eller prøver å svindle på andre måter), så gir han dem negativ anmeldelse? 

Jeg kan ikke huske å ha sett at han har gjennomført et kjøp og skrevet anmeldelse i ettertid. 

• Like 6
Lenke til kommentar
17 timer siden, Pipelort skrev:

Skrivemåten i anmeldelsene minner meg litt om gode gamle tototre

Oooohh. Tototre, hører du?? Skal du bare la @Pipelort komme med slike beskyldninger uten at du kommer frem og forsvarer deg!?? 😂

• Haha 5
Lenke til kommentar
På 26.2.2025 den 15.17, Chen skrev:

En annen ting med stig6.

Har han en misjon om å luke vekk svindlere på RE? Bruker han dagene sine på å kontakte damene, og hvis de ber om forskudd (eller prøver å svindle på andre måter), så gir han dem negativ anmeldelse? 

Jeg kan ikke huske å ha sett at han har gjennomført et kjøp og skrevet anmeldelse i ettertid. 

Do you have the link from that menn? 👍

Lenke til kommentar