Revenger Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Hold avstand. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2023 Fordi 90% er fake!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2023 Må legges ned Helt useriøst crap!! Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 7, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2023 (endret) Følgende har jeg hatt dårlige erfaringer med på EJ: Emilie - scam Norsk Asiatisk - No show på hotell Norske Julie - No show på hotell Vanesa (sic) - ikke svar Jessica - bitch om dette er tidligere Rose fra UK - grøss! Onlyfans partner - gammel og overpriset røy - Mia - se også på RE. Særlig gunstig OWO - 😡 Norske/Polske - Ikke svar Luna, Borthen ... Sabine Lola: dau? Gidder ikkje meir. Endret Desember 7, 2023 av Revenger Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 9, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2023 For å fylle ut ytterligere: Diana har kjørt samme scammet: du tror du har en deal, på oppløpet kommer en påstand om at du er en dude som forfølger henne, senere legges det opp til forskuddsscam. Tidligere Melaninbabe var også scam. Jeg har kun møtt en flott jente på EJ som faktisk var real og veldig bra. Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 9, 2023 Share Skrevet Desember 9, 2023 2 timer siden, Revenger skrev: For å fylle ut ytterligere: Diana har kjørt samme scammet: du tror du har en deal, på oppløpet kommer en påstand om at du er en dude som forfølger henne, senere legges det opp til forskuddsscam. Tidligere Melaninbabe var også scam. Jeg har kun møtt en flott jente på EJ som faktisk var real og veldig bra. Hvem var det da? Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 9, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2023 Hun har gått ut av businessen. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 4, 2024 Share Skrevet Mars 4, 2024 På 9.12.2023 den 15.05, Revenger skrev: Hun har gått ut av businessen. Norske ines?😂 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Mars 4, 2024 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2024 Apekatten slår til igjen! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg