Gjest Skrevet Desember 9, 2023 Share Skrevet Desember 9, 2023 16 timer siden, Tototre skrev: Gangbangs med totalt ukjente, som også ønsker å forbli anonyme både mens det står på og etterpå, her noen utfordringer når det skal arrangeres: Kommunikasjonen på forhånd. Hvilken kanal er mest hensiktsmessig for å bevare anonymitet? Når skal sentrale opplysninger deles? Til hvem skal sentrale opplysninger deles? Kan de anonyme gi noen form for sikkerhet om at de kommer uten å betale depositum? Hva skal til for at det avlyses? Bestemmes ofte av et minste antall frammøtte. Hvor skal en møtes? Hvordan være trygg og ikke tenke på at du kan bli utsatt for outing? Når overleveres beløpet som er avtalt? Finne det riktige tidspunktet slik at en ikke risikerer å bli lurt. Her er det absolutt et marked for de som klarer å få til en sømløs logistikk med slalomkjøring gjennom disse seks punktene. Vil vel påstå at det minst krever erfaring på mellomledernivå 😂 Dette er grunnen til at GB er best i andre miljøer. Har vært med på tre stykker, i det nå nedlagte VIP Room. Avtale inngått i Cupido Club, alle betalte egen inngang, de som kom de kom, og damene tok ikke betaling. De solgte ikke sex, men ville realisere en fantasi. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 9, 2023 Share Skrevet Desember 9, 2023 1 time siden, Karsten skrev: Hva med å verifisere seg via BankID...? Eller hos onkel? Arranger gb hos onkel - ganske sikkert.... Torsdager passer litt dårlig for meg. Siter Lenke til kommentar
Kindermaxi Skrevet Desember 9, 2023 Share Skrevet Desember 9, 2023 (endret) Blir gjerne med som tilskuer men betaler fullpris hvis det er cool Endret Desember 9, 2023 av Kindermaxi 2 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Desember 26, 2023 Share Skrevet Desember 26, 2023 Her er det vel bare å dra i gang et nytt forsøk, må jo være mulig å få gjennomført, tross problemene beskrevet lengre opp i tråden. 2 Siter Lenke til kommentar
Gang bang Skrevet Februar 3, 2024 Share Skrevet Februar 3, 2024 På 30.11.2023 den 23.54, Suliet skrev: Hei folkens. Jeg har ordnet en jente fra SD som er keen på gangbang med 4 stk nå på lørdag. Hun skal ha 12K totalt for noen timer(det blir 3K per person, så blir det 300/400 per person på hotellrom). Ingen kondom, hun liker det røft og vil ha dobbel penetrering. DM meg de som er interessert med info om dere selv, så finner vi ut av det. PS: Blir nytt gangbang neste uke med to andre fine jenter som vil ha 7 menn, så de 3 som er med denne gangen får også prioritet neste uke om de vil være med. Ååå jeg vil også få blitt med på en gang bang solgt fitta mi sikkelig 2 Siter Lenke til kommentar
Gang bang Skrevet Februar 3, 2024 Share Skrevet Februar 3, 2024 På 9.12.2023 den 17.46, Kindermaxi skrev: Blir gjerne med som tilskuer men betaler fullpris hvis det er cool Ja går fint det 1 Siter Lenke til kommentar
Gang bang Skrevet Februar 3, 2024 Share Skrevet Februar 3, 2024 På 26.12.2023 den 14.54, Jeff Pezos skrev: Her er det vel bare å dra i gang et nytt forsøk, må jo være mulig å få gjennomført, tross problemene beskrevet lengre opp i tråden. Jeg kjønner ikke at hvordan jeg skriver skal ha så stor ting å si jeg er en kåt 21 årlig med våte drømmer 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 3, 2024 Share Skrevet Februar 3, 2024 Google kjønner så schjøenner du d nokk! 1 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 3, 2024 Share Skrevet Februar 3, 2024 9 timer siden, Gang bang skrev: Jeg kjønner ikke at hvordan jeg skriver skal ha så stor ting å si jeg er en kåt 21 årlig med våte drømmer Da er det bare å laste ned tinder vennen, du får nok det du søker etter der. Om du tror noen gir deg forskuddsbetaling her, har du nok vrangforestillinger. Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Februar 4, 2024 Share Skrevet Februar 4, 2024 På 3.2.2024 den 13.38, Gang bang skrev: Ååå jeg vil også få blitt med på en gang bang solgt fitta mi sikkelig Prøv å sende en PM til Suliet, kanskje han kan sette opp et nytt forsøk? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 7, 2024 Share Skrevet Februar 7, 2024 Gangbang -Bukake er min drøm. Har annonsere det flere ganger,uten suksess. Flere ringer,noen bekreft og fa adress og bare en som kommer. og en gang jeg hadde en Nyttår fest med fullbuffet,åpen bar…og to mann som klare ikke a hå en stiv.. DP eller mer en to mann det er bedre nå mann kjenne hverandre fra for. Har bodd i Belgia..swingers club er helt fantastisk der og i Nederlands (fun 4 two e Tusenfryd av swingers!!!🥰) Mann bli redd og flau av andre mann her i Norge,det er en turn off..’ I den gammel swingers klubb i Parkeveien 62,det var mest voyer en faktisk swingers pår.. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 7, 2024 Share Skrevet Februar 7, 2024 På VIP Room skjedde dette hele tiden. Husker hun som satte seg på alle fire og ville leke tog. Tror vi var seks-syv menn som var "vogner" :)) Ellers husker jeg en opplevelse med et cuckold/hotwife-par, som booket et hotellrom. Det var aldri vanskelig å bli en liten gruppe, men der var jo utgangspunktet ikke et miljø som dette - eller kvinner vi snakker om her. Det var vanlige mennesker med fantasier og kontakt på helt andre typer nettsteder. Ingen penger involvert, ingen kjøpesex, bare lysten til å realisere noe. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 7, 2024 Share Skrevet Februar 7, 2024 Stor frustasjon som eskorte er du kan få masse penger vis du akseptere å hå ok sex med flere. Men du fa ikke samme kick som du få nå du er en par og dra til en sex club og suddenly noen ta deg og begynt å leke med fitta din,og begynt a runke deg.. Det er ingen adrenalin nå en kunde kommer til meg med en to ark med tjeneste som han vil hå,betale for en time,spute i 30 min,klar ikke har en ereksjon til og dra. Jeg synes jeg vil hå en mer fargerik sexliv utenfor bransje.😉 Siter Lenke til kommentar
draugen Skrevet Februar 8, 2024 Share Skrevet Februar 8, 2024 På 3.2.2024 den 13.38, Gang bang skrev: Ååå jeg vil også få blitt med på en gang bang solgt fitta mi sikkelig Jenta si det, ei skikkelig hore 1 Siter Lenke til kommentar
Gummislave Skrevet Februar 8, 2024 Share Skrevet Februar 8, 2024 På 8.12.2023 den 15.48, Tototre skrev: Gangbangs med totalt ukjente, som også ønsker å forbli anonyme både mens det står på og etterpå, her noen utfordringer når det skal arrangeres: Kommunikasjonen på forhånd. Hvilken kanal er mest hensiktsmessig for å bevare anonymitet? Når skal sentrale opplysninger deles? Til hvem skal sentrale opplysninger deles? Kan de anonyme gi noen form for sikkerhet om at de kommer uten å betale depositum? Hva skal til for at det avlyses? Bestemmes ofte av et minste antall frammøtte. Hvor skal en møtes? Hvordan være trygg og ikke tenke på at du kan bli utsatt for outing? Når overleveres beløpet som er avtalt? Finne det riktige tidspunktet slik at en ikke risikerer å bli lurt. Her er det absolutt et marked for de som klarer å få til en sømløs logistikk med slalomkjøring gjennom disse seks punktene. Vil vel påstå at det minst krever erfaring på mellomledernivå 😂 Det du trenger er en nøytral tredjepart (transaksjonskoordinator) som alle involverte stoler på. Typiske eksempler på dette ellers er eiendomsmeglere og advokater. Men gitt sakens natur regner jeg med at det kan bli vanskelig... 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 8, 2024 Share Skrevet Februar 8, 2024 41 minutter siden, Gummislave skrev: Det du trenger er en nøytral tredjepart (transaksjonskoordinator) som alle involverte stoler på. Typiske eksempler på dette ellers er eiendomsmeglere og advokater. Men gitt sakens natur regner jeg med at det kan bli vanskelig... Det nest beste er en ikke-nøytral person som alle involverte stoler på. Jeg går for tiden i lære hos en som har gjort dette mange ganger før. Regner med en bratt læringskurve og at det blir mulig å stå som arrangør i løpet av året. Selv om jeg helt klart ser at dette forumet slett ikke er det beste stedet for noe sånt, så er det ikke umulig. Det vil bare ta litt tid! Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 På 8.2.2024 den 20.59, Tototre skrev: Det nest beste er en ikke-nøytral person som alle involverte stoler på. Jeg går for tiden i lære hos en som har gjort dette mange ganger før. Regner med en bratt læringskurve og at det blir mulig å stå som arrangør i løpet av året. Selv om jeg helt klart ser at dette forumet slett ikke er det beste stedet for noe sånt, så er det ikke umulig. Det vil bare ta litt tid! Jeg tror jeg ville valgt et lukket forum åpent kun for admin-invitasjon. Så kan medlemmer foreslå til admin. Dersom ikke dette blir veldig troverdig så er ihvertfall ikke jeg med... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 På 8.2.2024 den 18.58, draugen skrev: Jenta si det, ei skikkelig hore Kanskje, kanskje ikke.. hvem vet? 😉 Siter Lenke til kommentar
draugen Skrevet Februar 10, 2024 Share Skrevet Februar 10, 2024 8 timer siden, Karsten skrev: Kanskje, kanskje ikke.. hvem vet? 😉 Hvem vet inte jag hvem vet inte du vi vet ingenting da vi vet ingenting nu. 1 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Februar 19, 2024 Share Skrevet Februar 19, 2024 Det er lite rapporter her fra gangbang`s det har vært snakk om, eller havner rapportene på et lukket forum? 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 19, 2024 Share Skrevet Februar 19, 2024 (endret) 5 timer siden, nelson2 skrev: Det er lite rapporter her fra gangbang`s det har vært snakk om, eller havner rapportene på et lukket forum? vil du ha rapporter, eller vil du ha GB å delta på? Dette var merkelig nok et GB arr. via forumet som fikk meg til å reg. en bruker. Kanskje det skal være en metode for medlemsverving??? Så blir de som har vært sammen på GB invitert inn i de innerste gemakker etterpå, hvor alt det spicy fortsetter i de lukkede fora? Nelson2, jeg er ikke med i et sånt forum som rapporterer slike ting nå i dag, men ser ikke bort fra det i framtida. Her er tråden til GB jeg deltok https://www.noresk.com/forum/emne/9323-sex-helg-13-til-15-oktober/ Har ennå kontakt med dem Endret Februar 19, 2024 av Tototre link lagt til Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Februar 19, 2024 Share Skrevet Februar 19, 2024 46 minutter siden, Tototre skrev: vil du ha rapporter, eller vil du ha GB å delta på? Nei, jeg ønsker ikke tilgang til noe lukket forum eller GB, det er ikke helt min greie. Det var ren nyskjerrighet siden GB har fått mye oppmerksomhet, men for meg virker det som det ikke kom noe videre ut av det. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 19, 2024 Share Skrevet Februar 19, 2024 (endret) 12 minutter siden, nelson2 skrev: Det var ren nyskjerrighet siden GB har fått mye oppmerksomhet, men for meg virker det som det ikke kom noe videre ut av det. aha... @mann41 hadde to forskjellige tråder (minst) om arrangementet. Jeg skrev en knøttliten rapport i den andre tråden her https://www.noresk.com/forum/emne/9322-gb-tøm-og-røm/ (kort til å være meg) Tror kanskje jeg var det nærmeste hun kom til det å møte en BBC den helgen. Han fikk problemer med å komme (til stedet). Da jeg knullet henne var det to andre menn i rommet. Det var mest sånn se på mens en annen holdt på. Ingen av oss tok henne samtidig. Og så hadde det vært et par menn innom før jeg kom, men de var gått tidligere. Dette var ikke ulovlig engang, for ingen av oss betalte for moroa! Endret Februar 19, 2024 av Tototre siste avsnitt lagt til Siter Lenke til kommentar
draugen Skrevet Februar 19, 2024 Share Skrevet Februar 19, 2024 På 9.12.2023 den 9.23, Blyanten skrev: de som kom de kom, Bokstavelig talt. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 19, 2024 Share Skrevet Februar 19, 2024 57 minutter siden, draugen skrev: Bokstavelig talt. haha...draugen kikker inn på land og liker kanskje det han ser? Ja, ordspill er elsket, som kvinner, vin og sang. @Suliet dette er din tråd. Hvordan har det gått med deg? Har du noe å fortelle om GBs som har vært, eller er det noe på gang utenom forumet? Oppfatter deg som en mann med jernet i ilden! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg