Enri Skrevet November 26, 2023 Share Skrevet November 26, 2023 Noen som vet om det finnes Thai massasje i Trysil Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet November 26, 2023 Share Skrevet November 26, 2023 7 minutter siden, Enri skrev: Noen som vet om det finnes Thai massasje i Trysil Er du ikke venn med Google? Siter Lenke til kommentar
Enri Skrevet November 26, 2023 Forfatter Share Skrevet November 26, 2023 Finner ikke noe Siter Lenke til kommentar
Datasex Skrevet November 27, 2023 Share Skrevet November 27, 2023 Trysil Thaimassasje finnes. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 27, 2023 Share Skrevet November 27, 2023 Har ikke erfaring med thaimassasje i Trysil, men som @Datasex skriver så fins det. Harald Eia fortalte for ganske mange år siden at alle visste at på slike steder er det sex å få. Så fulgte Nrk Brennpunkt opp med dokumentaren Massasjesalongene. Trysil er et stort og godt marked med alt hyttefolket som drar dit. "Åh, så du velger Trysil framfor ferie i Thailand?" Siter Lenke til kommentar
bertel1221 Skrevet November 28, 2023 Share Skrevet November 28, 2023 Har heller ikke erfaring i Trysil, mem er det thaimassasje, så er sjansen stor for hjelp. Stikk innom, be om å ta dusj på forhånd, legg deg naken på benken (la henne se lisjekar dingle når du legger deg opp. Spre bena godt, rett på junior og legg han fint ned mellom bena så hun ser på herligheten. Vær hyggelig, smil og gi gjerne komplimenter om rommet, stedet, senga eller massøren. Så er du klar for massasje. Følger du denne oppskriften, har jeg enda tilgode å ikke få noe som helst tilbud om ekstra. For meg har dette vært en suksessfull oppskrift til å få tømt junior på en eller annen måte på de forskjellige thaimassasjene. 1 Siter Lenke til kommentar
Tommen5 Skrevet November 28, 2023 Share Skrevet November 28, 2023 Samme oppskrift for meg og, og det funker alltid!;)) og enig; vær raus med komplimenter. «Si meg, har du vært modell?» - det slår alltid an. Massører er som jenter flest, de liker skryt!;) 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg