Gå til innhold

Hvem var din siste hore?

Gjest

Mitt siste besøk var ikke det første!  

99 stemmer

1. 1. Hvor ofte betaler du for seksuelle tjenester?

• 1 x i måneden
      46
    • 2 x/mnd
      23
    • 3-5x/mnd
      17
    • 1-2x i uka
      7
    • 4-6x i uka
      2
    • Hver dag (du kan ikke regne med utgiftene som påløper om du er gift/samboer, men elskerinner som blir godtgjort økonomisk er OK)
      4

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Apeesel skrev:

Er ikke billig reps om dem ikke er ekte. Enten vsf eller cf kopier. Men fortsatt en lekker kolleksjon, med mindre noen kommer med en lupe eller skal granske dem er det vel ingen som vet om dem er falske fra avstand. Karen har jo porsche, de fleste har tillit til at en mann med dyr bil har ekte klokker. 

Alltid på vakt jeg da;)

Lenke til kommentar
18 minutter siden, Revenger skrev:

All the way.

Bare synd at Aquanaut og Nautilus er krevende å kjøpe i Norge. Videresalget er også kontrollert. Priser på c24 er kunstig høye. Bjerke har 10+ år venteliste. 

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Apeesel skrev:

Er ikke billig reps om dem ikke er ekte. Enten vsf eller cf kopier. Men fortsatt en lekker kolleksjon, med mindre noen kommer med en lupe eller skal granske dem er det vel ingen som vet om dem er falske fra avstand. Karen har jo porsche, de fleste har tillit til at en mann med dyr bil har ekte klokker. 

Hva er en cf kopi? 

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Apeesel skrev:

Frister å lage en klokke tråd. Ser interessen er stor blant oss horekunder.

Jeg introduserte en tråd: Watchfucking - men problemet er at klokkene mine er mer synlige enn pikken min, og da går det ikke. Laget en dickpick med en Rolex rundt roten, men den kan jeg aldri vise - et forsøk på fisk og fyrstikkeske😀

Lenke til kommentar
2 minutter siden, johnlogan skrev:

Bare synd at Aquanaut og Nautilus er krevende å kjøpe i Norge. Videresalget er også kontrollert. Priser på c24 er kunstig høye. Bjerke har 10+ år venteliste. 

Bjerke er spesielle. Youtuberen Nico Leonard var innom og fikk kjøpt en smurf, han solgte klokka par dager senere. Pisset med at dem ikke ønsker å selge til flipper er bare tull. Er man kjendis er alt mulig, både patek, rolex etc

Lenke til kommentar
1 minutt siden, johnlogan skrev:

Hva er en cf kopi? 

CF og VSF er bare navnet på fabrikkene som produserer 1:1 kopier. Sjekk ut reptime på reddit om det er av interesse. 

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Apeesel skrev:

Bjerke er spesielle. Youtuberen Nico Leonard var innom og fikk kjøpt en smurf, han solgte klokka par dager senere. Pisset med at dem ikke ønsker å selge til flipper er bare tull. Er man kjendis er alt mulig, både patek, rolex etc

Akkurat på Patek er depositumet 150K også. Rolex 25K , jeg har ikke finanser til å bare parkere 150K for en klokke jeg får i 2034🤷‍♂️

Jeg har en kul vintage bil også. Til sommer kjøring.

IMG_0405.jpeg

IMG_0404.jpeg

• Thanks 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Apeesel skrev:

Sånn er det nok globalt - hør på Archie😝

• Like 1
Lenke til kommentar

Akkurat på Patek er depositumet 150K også. Rolex 25K , jeg har ikke finanser til å bare parkere 150K for en klokke jeg får i 2034🤷‍♂️

Jeg har en kul vintage bil også. Til sommer kjøring.

IMG_0405.jpeg

IMG_0404.jpeg

Jøss du tjener bra, I alle dager er det du jobber med😲

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Revenger skrev:

Sånn er det nok globalt - hør på Archie😝

LOL Archie 

Jeg satt ved siden av han i Pattaya en gang. For en tulling. Blakk er han også. 
Archie Luxury my ass 

Lenke til kommentar

LOL Archie 

Jeg satt ved siden av han i Pattaya en gang. For en tulling. Blakk er han også. 
Archie Luxury my ass 

Har du sett når han ble tricked av et gmlt skinn - priceless!

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Revenger skrev:

Har du sett når han ble tricked av et gmlt skinn - priceless!

Nei, jeg syntes typen er forferdelig. Har ikke sett på han på årevis. Han oppfører seg i virkeligheten som han gjør på YouTube. Skriker you fuckets til alt og alle. Han ble kastet ut og jeg så på. Han et også en fat fuck. Jeg ble fortalt at han bodde / bor i Pattaya. 

Lenke til kommentar
2 minutter siden, johnlogan skrev:

Nei, jeg syntes typen er forferdelig. Har ikke sett på han på årevis. Han oppfører seg i virkeligheten som han gjør på YouTube. Skriker you fuckets til alt og alle. Han ble kastet ut og jeg så på. Han et også en fat fuck. Jeg ble fortalt at han bodde / bor i Pattaya. 

Han er en super harry, men noen ganger - skal sende deg et morro klipp, han ble nok robbet for alle sine klokker for ca et år siden🙁

• Like 1
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Apeesel skrev:

Jepp!  Og verden vil bedras.  Igjen og igjen.  En spesiell bil er ikke så lett å fake, men klokker?  Nå tror jeg likevel på at samlingen til @johnlogan er ekte pga. hans øvrige livsstil.  Alternativt er det sånn at falske klokker er den del av måten å finansiere de øvrige tingene 😂

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Jepp!  Og verden vil bedras.  Igjen og igjen.  En spesiell bil er ikke så lett å fake, men klokker?  Nå tror jeg likevel på at samlingen til @johnlogan er ekte pga. hans øvrige livsstil.  Alternativt er det sånn at falske klokker er den del av måten å finansiere de øvrige tingene 😂

Har selv noen få klokker, en speedmaster og datejust. Men hadde aldri møtt en eskorte med klokken på. Hørt historier om folk som blir rana, og disse prinsessene har full peiling på det. Spesielt i London er det ille

Lenke til kommentar
22 minutter siden, Apeesel skrev:

Har selv noen få klokker, en speedmaster og datejust. Men hadde aldri møtt en eskorte med klokken på. Hørt historier om folk som blir rana, og disse prinsessene har full peiling på det. Spesielt i London er det ille

Har vært litt uvøren selv. De fleste er blåst, men innimellom, særlig japanske/koreanske damer, har notert klokker. Husker en koreansk Hjørdis-type som sparte til en U-BOAT.

Har gått bra, men igjen har vært litt uvøren. I utlandet har jeg gått med en G-Shock.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Apeesel skrev:

Jeg har møtt på få utfordringer. I Oslo , kun en gang, Romania gjeng. Jeg skjønner at noe er på gang og klarer å smette ut før en gjeng ankommet i en gammel BMW316. De var på klokke jakt.

…en annen gang var i Barcelona. Da fikk jeg en gjeng med nigerianere etter meg. De var mange også, 10+ mann! Rakk akkurat inn på hotellet. Lite hyggelig. 

• Sad 1
Lenke til kommentar