Gå til innhold

Hvem var din siste hore?

Gjest

Mitt siste besøk var ikke det første!  

99 stemmer

1. 1. Hvor ofte betaler du for seksuelle tjenester?

• 1 x i måneden
      46
    • 2 x/mnd
      23
    • 3-5x/mnd
      17
    • 1-2x i uka
      7
    • 4-6x i uka
      2
    • Hver dag (du kan ikke regne med utgiftene som påløper om du er gift/samboer, men elskerinner som blir godtgjort økonomisk er OK)
      4

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, johnlogan skrev:

Jeg fikk denne nå, søndag morgen! Familien hun jobber for har reist på ferie og hun er kåt, jeg må vel « en tur på jobb» etterpå! 
Deilig med disse amatør jentene som liket sex🫶

IMG_5703.jpeg

Er det mulig å få kontakt infoen hennes?

Lenke til kommentar
1 time siden, johnlogan skrev:

Jeg fikk denne nå, søndag morgen! Familien hun jobber for har reist på ferie og hun er kåt, jeg må vel « en tur på jobb» etterpå! 
Deilig med disse amatør jentene som liket sex🫶

IMG_5703.jpeg

Er det muligheter for å få kontakt informasjon hennes. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Hun fikk strålen med varm sed rett i høna. Jeg klarte ikke å komme på runde #2 som var en bummer 🤷‍♂️ prøve igjen i morgen. 

Hun hadde en kunde i går, fortalt hun, som også var engstelig for graviditet så han hadde sprutet henne i munnen.

Hun er ikke kjent med at jeg skyter blankt !

• Haha 2
Lenke til kommentar
På 26.3.2024 den 10.17, tannlegen skrev:

du er ikkje redd for at det endar med unnfangelse?

Fyren selger nok bare en av rolex klokkene for å betale barnetrygda i flere år frem i tid😁 neida, regner med han har sterilisert seg.

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Apeesel skrev:

Fyren selger nok bare en av rolex klokkene for å betale barnetrygda i flere år frem i tid😁 neida, regner med han har sterilisert seg.

Klokkesalg er usikkert for tiden...

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Revenger skrev:

Klokkesalg er usikkert for tiden...

Nja, rolex, patek, ap etc holder seg godt. Apen skaffet nylig seg en daytona :) 

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Apeesel skrev:

Ut fra noen av dagens poster bør jo en som har litt peiling snakke om å skyte blankt.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Klokkene synker i verdi, kronen har aldri vært svakere mot euro, har vi hatt vår siste gledespike?

Nei, tror ikke det.  Har hatt et par jenter så langt i påska som godtok NOK.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Klokkene synker i verdi, kronen har aldri vært svakere mot euro, har vi hatt vår siste gledespike?

Nei, tror ikke det.  Har hatt et par jenter så langt i påska som godtok NOK.

Det er hat å selge klokker om dagen. Markedet er helt dødt. Jeg kjenner noen som har solgt klokker med store tap nå for å betale huslån og Mastercard. Mange er presset. Tøffe tider. 

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg gjorde to eskorter gravide i samme kvartal en gang. Det var stress. Hun ene gikk greit da hun ikke ønsker å bli gravid med en kunde. Hun andre var det jævelig mye jobb å få til å ta abort, men jeg kom i mål.

Jeg var på volvat uka etter! 

• Haha 5
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Revenger skrev:

Tviler på d der😊 vis meg boksen og esken for nautilusen;)

Sender deg en PM når jeg er tilbake fra hytta! Er du en Patek mann? 

Lenke til kommentar
41 minutter siden, Revenger skrev:

Tviler på d der😊 vis meg boksen og esken for nautilusen;)

Er ikke billig reps om dem ikke er ekte. Enten vsf eller cf kopier. Men fortsatt en lekker kolleksjon, med mindre noen kommer med en lupe eller skal granske dem er det vel ingen som vet om dem er falske fra avstand. Karen har jo porsche, de fleste har tillit til at en mann med dyr bil har ekte klokker. 

Lenke til kommentar