Bulle Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 1 time siden, Whiteshadow skrev: Veldig bra massasje av ei jente som har vært i Norge i ca. 6 uker. Har ikke vært der på noen måneder nå, men kanskje man skulle ta en tur igjen. Hvordan var hun nye du traff? Alder ? Utseende ? 1 Siter Lenke til kommentar
Whiteshadow Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 3 timer siden, Bulle skrev: Har ikke vært der på noen måneder nå, men kanskje man skulle ta en tur igjen. Hvordan var hun nye du traff? Alder ? Utseende ? Hun er vel rundt 40ish et sted kanskje. Ganske høy, ikke slank, men heller ikke stor. Likte personligheten hennes 😊 1 Siter Lenke til kommentar
Badetiss Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 Jeg har truffet to nye hos Safari, ikke så verst men ikke så bra som Lucy foreløpig. 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 (endret) 48 minutter siden, Badetiss skrev: Jeg har truffet to nye hos Safari, ikke så verst men ikke så bra som Lucy foreløpig. @Badetiss Vet du om Lucy er der nå eller er hun på ferie? Jeg spør fordi da kan jeg legge inn en kommentar på "ukas sexy..." for Safari sin del. Kan være greit siden Lucy er en viktig del av tilbakemeldingene på det stedet. Tilbud om full pakke? Endret November 16 av SolanGundersen Siter Lenke til kommentar
Badetiss Skrevet November 17 Share Skrevet November 17 Jeg tror Lucy bare tar litt fritid og er ofte der. Jeg har aldri fått tilbud om full pakke der. 1 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet Mandag klokken 13:52 Share Skrevet Mandag klokken 13:52 På 17.11.2024 den 1.20, Badetiss skrev: Jeg tror Lucy bare tar litt fritid og er ofte der. Jeg har aldri fått tilbud om full pakke der. Det ryktes fra en kilde av det er mulighet for sex, men jeg har ikke fått dette. 2 Siter Lenke til kommentar
Tototre Skrevet Mandag klokken 14:35 Share Skrevet Mandag klokken 14:35 40 minutter siden, Aksel Hennie skrev: Det ryktes fra en kilde av det er mulighet for sex, men jeg har ikke fått dette. Ryktet gikk i noen måneder. Vi hørte det oxo og skrev at det var mulig i Ukas Sexy. Nå er det så mange som sier at de ikke får det, så det står verken Ja eller Nei, men åpent. Ukas Sexy - siste utgave i november 24 Det er kanskje noen som får det fordi de er godt kjent, og/elller betaler bra. 3 Siter Lenke til kommentar
Sharky Skrevet Mandag klokken 18:20 Share Skrevet Mandag klokken 18:20 Hvordan er de jentene utseendemessig? Har de kurver, store pupper? 2 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mandag klokken 19:21 Share Skrevet Mandag klokken 19:21 Kun fått owo 1 Siter Lenke til kommentar
Aksel Hennie Skrevet Tirsdag klokken 09:41 Share Skrevet Tirsdag klokken 09:41 15 timer siden, Sharky skrev: Hvordan er de jentene utseendemessig? Har de kurver, store pupper? Magre kvinner, ikke så mye bryster , 5 av 10 imho. Funker fint om du er "into sisters" 3 Siter Lenke til kommentar
jazmin Skrevet Tirsdag klokken 19:06 Share Skrevet Tirsdag klokken 19:06 https://vipurl.pro/hotlady Siter Lenke til kommentar
Mann1991 Skrevet Tirsdag klokken 20:22 Share Skrevet Tirsdag klokken 20:22 Tok meg en tur etter å ha lest flere rapporter om hvor bra dette stedet tydeligvis skal være. Glemte igjen at medkollegaer her inne har forskjellige standarder og preferanser. Ble møtt av en som heter Susan. Stor rompe og store pupper, kanskje i midten av 40 årene. Til vanlig hadde jeg betalt maks 800 for å pule henne (i dritings tilstand), men hadde sykt lyst på en solid og pirrende massasje som flere her inne skryter av. Relaxing massage: masse olje og stryking. Alt foregikk systematisk. Først 10 min på ryggen, deretter 5 min venstre arm, 5 min høyre arm, 10 min rompe (til og med dette var ikke pirrende), 5 min på begge lår, 5 min på legger. Så var det å snu seg rundt, og samme prosess på denne siden også. Avsluttet med verdens kjedeligste og mest mekaniske runk noensinne som varte i 5 min - og plutselig var timen slutt. Fikk ikke prøvd Lucy desverre, men fikk prøvd konseptet. Og sorry: ingen er bedre enn thai damene. Lek pa thai i lillestrøm (hun unge blonde) har en massasje som er 100 ganger bedre, samt pirrende som pokker. I tillegg er hun flørtende, morsom og deilig. Sånn er livet, man bommer av og til. Lekse lært. 3 4 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Tirsdag klokken 20:26 Share Skrevet Tirsdag klokken 20:26 2 minutter siden, Mann1991 skrev: Tok meg en tur etter å ha lest flere rapporter om hvor bra dette stedet tydeligvis skal være. Glemte igjen at medkollegaer her inne har forskjellige standarder og preferanser. Ble møtt av en som heter Susan. Stor rompe og store pupper, kanskje i midten av 40 årene. Til vanlig hadde jeg betalt maks 800 for å pule henne (i dritings tilstand), men hadde sykt lyst på en solid og pirrende massasje som flere her inne skryter av. Relaxing massage: masse olje og stryking. Alt foregikk systematisk. Først 10 min på ryggen, deretter 5 min venstre arm, 5 min høyre arm, 10 min rompe (til og med dette var ikke pirrende), 5 min på begge lår, 5 min på legger. Så var det å snu seg rundt, og samme prosess på denne siden også. Avsluttet med verdens kjedeligste og mest mekaniske runk noensinne som varte i 5 min - og plutselig var timen slutt. Fikk ikke prøvd Lucy desverre, men fikk prøvd konseptet. Og sorry: ingen er bedre enn thai damene. Lek pa thai i lillestrøm (hun unge blonde) har en massasje som er 100 ganger bedre, samt pirrende som pokker. I tillegg er hun flørtende, morsom og deilig. Sånn er livet, man bommer av og til. Lekse lært. Takker for utdyping! 1 Siter Lenke til kommentar
lewli Skrevet Tirsdag klokken 21:41 Share Skrevet Tirsdag klokken 21:41 1 time siden, Mann1991 skrev: Relaxing massage: masse olje og stryking. Alt foregikk systematisk. Først 10 min på ryggen, deretter 5 min venstre arm, 5 min høyre arm, 10 min rompe (til og med dette var ikke pirrende), 5 min på begge lår, 5 min på legger. Så var det å snu seg rundt, og samme prosess på denne siden også. Samme opplevelse nylig, bare at jeg tok B2B. Så du kan legge til litt pladask vugging i olja i så vidt 5min ish på hver side. Veldig nedtur, møtt Lucy tidligere og det har vært 10/10 Tror ikke jeg tar sjansen igjen, med mindre en kan være helt sikker på hvem man møter. Totalt bomtur... 1 Siter Lenke til kommentar
super74 Skrevet 14 timer siden Share Skrevet 14 timer siden Meld tilbake til Lucy om at hun ikke var noe bra. Ikke sikkert hun blir lenge i såfall. 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet 14 timer siden Share Skrevet 14 timer siden (endret) 19 timer siden, Mann1991 skrev: Tok meg en tur etter å ha lest flere rapporter om hvor bra dette stedet tydeligvis skal være. Glemte igjen at medkollegaer her inne har forskjellige standarder og preferanser. Ble møtt av en som heter Susan. Stor rompe og store pupper, kanskje i midten av 40 årene. Til vanlig hadde jeg betalt maks 800 for å pule henne (i dritings tilstand), men hadde sykt lyst på en solid og pirrende massasje som flere her inne skryter av. Relaxing massage: masse olje og stryking. Alt foregikk systematisk. Først 10 min på ryggen, deretter 5 min venstre arm, 5 min høyre arm, 10 min rompe (til og med dette var ikke pirrende), 5 min på begge lår, 5 min på legger. Så var det å snu seg rundt, og samme prosess på denne siden også. Avsluttet med verdens kjedeligste og mest mekaniske runk noensinne som varte i 5 min - og plutselig var timen slutt. Fikk ikke prøvd Lucy desverre, men fikk prøvd konseptet. Og sorry: ingen er bedre enn thai damene. Lek pa thai i lillestrøm (hun unge blonde) har en massasje som er 100 ganger bedre, samt pirrende som pokker. I tillegg er hun flørtende, morsom og deilig. Sånn er livet, man bommer av og til. Lekse lært. På lek pa thai. Er det hun på bilde med tatoveringer du referer til eller er det ei annen som ikke er vist på bildene på RE? og er det FP eller bare HJ Endret 14 timer siden av Pwhite 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg