Gå til innhold

Safari African Massage


Chubbybear

Anbefalte innlegg

Noen som har nylige erfaringer med andre enn Lucy? Vurderer en tur i starten av september, og er undrende på hvordan kvaliteten til de andre massørene. Tenker da på utseende og kvaliteten på massasjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, ordsmed skrev:

Noen som har nylige erfaringer med andre enn Lucy? Vurderer en tur i starten av september, og er undrende på hvordan kvaliteten til de andre massørene. Tenker da på utseende og kvaliteten på massasjen.

Jeg har ikke hatt henne i sommer, men massasje kvaliteten er bra på B2B og Soft Sensual Massage! Det var ikke snakk om å få dyppet den på mine 2 besøk. Tror ikke jeg skal tilbake. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Hvor intimt var massasjen? Kun snakk om hj, eller var de mer nærgående med pupper, rumpe o.l? 

Husker du hvordan de var utseende messig?

Takk for at du deler 😁

Endret av ordsmed
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, ordsmed skrev:

Hvor intimt var massasjen? Kun snakk om hj, eller var de mer nærgående med pupper, rumpe o.l? 

Husker du hvordan de var utseende messig?

Takk for at du deler 😁

Helt naken på B2B + håndjobb og finger i rumpa ved klimax. Jeg sprutet på min egen mage. 

Jeg skrev Soft Sensual Massage, men den henter Soft Relaxing Massage. Hun hadde truse på + hånd jobb. Jeg sprutet utover brystene og min egen mage , jeg lå på ryggen og hun var over. Ok runketeknikk med vridning. 

Jeg kan ikke si at hun/de er veldig vakkere.  Ikke sykt fine bryster heller, men jeg liker silicon.  

Rent og pent sted. Bra ambiance. Horehus vibber. 

  • Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Takk for oversiktelig svar! Hvis jeg tar turen i september så skal jeg supplere med egne erfaringer. For min del er det ikke veldig nøye om de er dritlekre eller ikke de som jobber der. Det er viktigere med totalpakken og helhetsinntrykket 😁

  • Like 2
Lenke til kommentar

De annonserte prisene på dette stedet ligger jo noe høyere enn andre steder, er da eventuelle 'go with the flow' hendelser inkludert eller tilfaller dette ekstra kostnad etterpå? 

Har lenge vurdert en tur hit, men annonserte utgangspriser satte det på vent. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

De tar aldri noe ekstra. Første besøket mitt ble jeg spurt om det var noen steder de ikke fikk lov til å røre. Jeg sa nei, og fikk hj x2 uten ekstra kostnad. Så go with the flow er gratis 😉

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Ladenstaa skrev:

De annonserte prisene på dette stedet ligger jo noe høyere enn andre steder, er da eventuelle 'go with the flow' hendelser inkludert eller tilfaller dette ekstra kostnad etterpå? 

Har lenge vurdert en tur hit, men annonserte utgangspriser satte det på vent. 

Jeg har ikke pult der, men tror du må betale ekstra for å presse inni dem! Gitt at de vil tilby dette denne dagen. 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Jeg er en massasje-entusiast som reiser jevnlig til Oslo og benytter da anledningen til å besøke tsjekkiske tantra-jenter, typisk på Angels. Kan dere beskrive hvordan tjenestene på Safari er sammenliknet med stedene med tsjekkiske jenter? Spør siden jeg lurer på om det er verdt tur/retur Strømmen uten egen bil :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, kjekk73 skrev:

Kan dere beskrive hvordan tjenestene på Safari er sammenliknet med stedene med tsjekkiske jenter? Spør siden jeg lurer på om det er verdt tur/retur Strømmen uten egen bil :)

Det grunnleggende er nokså likt, men her er nok massasjen seriøs. Ikke bare kosing, men regulær og god massasje. Stemningen er mer ekte, mindre glatt/profesjonell (kan evt. ha noe med kjemi å gjøre), og "mersalg" skjer ikke. Value for money i særklasse, men litt tungvint og tidkrevende å komme dit dersom utgangspunktet er f.eks. Oslo. Det har ført til at jeg noen ganger har endt andre steder.

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 30.7.2024 den 7.00, Griffelen skrev:

Det grunnleggende er nokså likt, men her er nok massasjen seriøs. Ikke bare kosing, men regulær og god massasje. Stemningen er mer ekte, mindre glatt/profesjonell (kan evt. ha noe med kjemi å gjøre), og "mersalg" skjer ikke. Value for money i særklasse, men litt tungvint og tidkrevende å komme dit dersom utgangspunktet er f.eks. Oslo. Det har ført til at jeg noen ganger har endt andre steder.

Tungt å komme til Strømmen? Kan jeg kjøpe noe av det du sniffer? 😂😉

Kjører du, tar det fra 10-25. Minutter.  (Prøv å kjør litt i Oslo på samme tid😉)

Jeg kjørte på 13 minutter da jeg bodde sentralt på Løren. 

Tog tar 23 minutter uten bytte og noe korter med bytte.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Lurer1 skrev:

Tungt å komme til Strømmen? Kan jeg kjøpe noe av det du sniffer? 😂😉

Kjører du, tar det fra 10-25. Minutter.  (Prøv å kjør litt i Oslo på samme tid😉)

Jeg kjørte på 13 minutter da jeg bodde sentralt på Løren. 

Tog tar 23 minutter uten bytte og noe korter med bytte.

Alt er relativt. Jeg jobber i Oslo, men bor et annet sted. Dette er en dagtid-syssel, i arbeidstiden. Da snakker vi "ekstern lunsj" eller "møte ute av huset". Tidsbruk er vesentlig. Til Bjørvika går jeg på 5 min, til adressen på Grønland 1 min. Skal jeg til Strømmen tar det en hel time totalt tur/retur, og en del mer enn det, på grunn av spasertur og ventetider.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Hadde for erfaring med en annen dame når jeg fikk 4 hånds massage en gang, da var Lucy med også. 

Husker ikke hva den andre dama het. Hun var litt kortere enn Lucy, større pupper, noe tyngre. Så ut som om de var på ca samme vi alder .Fikk Bj av begge to, nær og intim b2b og fikk ta så og si over alt på begge.

Om det hadde blitt samme behandling hvis jeg var hos bare henne vet jeg ikke, men håper det hadde vært tilfelle.

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...