Revenger Skrevet November 23, 2023 Share Skrevet November 23, 2023 (endret) Dette var svært bra, andre gangen hvor massasje også ledet til mye annet (forsøkte ikke OWO). Hun er en svært attraktiv ungjente - en del Sambuca/en del Caipirinha. Fantastiske attributter, super simpatico med et vakkert smil under flammende hår. Go for it nå! Endret November 23, 2023 av Revenger Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet November 23, 2023 Share Skrevet November 23, 2023 3 timer siden, Revenger skrev: Dette var svært bra, andre gangen hvor massasje også ledet til mye annet (forsøkte ikke OWO). Hun er en svært attraktiv ungjente - en del Sambuca/en del Caipirinha. Fantastiske attributter, super simpatico med et vakkert smil under flammende hår. Go for it nå! Hva betalte du for dette? å hva fikk du? Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet November 23, 2023 Forfatter Share Skrevet November 23, 2023 3 lapper for FP (en klokketime) - litt dyrt, men det var verdt det. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 23, 2023 Share Skrevet November 23, 2023 Men det var ikke damen på bildene formoder jeg? Hun jeg møtte hadde ikke rødt hår, hadde betydelig større hofteparti og virket ganske sjenert. Men flotte fordeler og var plutselig ikke så sjenert mot slutten da tilbudene om ekstratjenester kom. Takket høflig nei, og det gikk greit, men ble litt klein avslutning. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet November 23, 2023 Forfatter Share Skrevet November 23, 2023 Jo, det var damen på bildene, og hun hadde rødt hår. Hun var ikke en slim variant, men sykt deilig syntes jeg. Jeg fikk tilbudet om ekstra på sms i forkant (cash management) og syntes det var en grei variant. Likte også den forsiktige approachen i annonsen. Opplevde en annen variant med Freja som nok var sesongens topp for min del. Sesongens desiderte downer var at norske Christina gikk i opplag. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Desember 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2023 Saitolaito, Tenker jeg skal moderere meg litt. Møtte Elena igjen, var fornøyd, men tror ikke at bildene var av henne allikevel. Hrmf...jeg som var så skråsikker. Sorry. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg