Gå til innhold

Cute perverts...?

Gjest

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
1 minutt siden, Karsten skrev:

Safe er 5... 3 er "ok"...

Jeg hadde en duo i sommer. Pris avtalt, men det måtte flere høvdinger på bordet for å få det som var lovet når vi var naken. 

Det hele ble en nedtur da pris / penger / økte rate var i fokus. 

Lenke til kommentar
8 timer siden, johnlogan skrev:

Jeg hadde en duo i sommer. Pris avtalt, men det måtte flere høvdinger på bordet for å få det som var lovet når vi var naken. 

Det hele ble en nedtur da pris / penger / økte rate var i fokus. 

Hvilken duo var det?

Lenke til kommentar
1 time siden, Pwhite skrev:

Hvilken duo var det?

Jeg kjenner dem ikke personlig, men begge var fra sør America. Hun ene var sexy hun andre luktet veldig svette og var mindre sexy. Leilighet i Vika. Ikke verdt pengene 💸🤷‍♂️

Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Problemet med duo er at den ene alltid er mer sexy enn den andre! Det beste er om det blir en slags battle mellom de to - det har jeg bare opplevd en gang - det var knall.

Hvem var det du opplevde det med?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Revenger skrev:

Problemet med duo er at den ene alltid er mer sexy enn den andre! Det beste er om det blir en slags battle mellom de to - det har jeg bare opplevd en gang - det var knall.

Har hatt flere trekanter med eskorter.  Den beste var i Polen for 13 år siden.  Ei erfaren som var med ei ung til hotellet mitt.  Hun unge var absolutt best siden hun ville bevise for den andre at hun kunne dette😁

Lenke til kommentar