Gå til innhold

Mocky

Gjest

Anbefalte innlegg

• 1 year later...

Detre er egentlig ganske så fint. Kompetent massasje, hyggelig samtale på godt norsk, morsom og flørtete dame og en flink avrunding. Kan bli stamsted når bra massasje er viktig.

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Fikk endelig besøkt denne skjønnheten! Hun er mye penere i virkeligheten enn på bildene! Dette ble for meg den beste og mest behagelige Thaimassasjen ever! Mocky kan sitt yrke og hun utstråler en profesjonell holdning til det hun holder på med. Oppfører man seg som en høflig og seriøs gentleman, venter belønningen til slutt! Har aldri opplevd bedre service på Thaisalonger! Mocky kunne jeg gjerne besøkt hver dag. Jeg har funnet min favorittjente i Tigerstaden og gleder meg allerede til neste besøk! Takk Mocky! ♥️

• Like 5
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
10 timer siden, brucew skrev:

HE= Happy Ending

FP= Full Pakke

Vet ikke om du er morsom eller misforstod @Tukleren😄

Men jeg lurer på det samme. Hva er belønningen, HE eller FP?

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Chen skrev:

Vet ikke om du er morsom eller misforstod @Tukleren😄

Men jeg lurer på det samme. Hva er belønningen, HE eller FP?

Presisjonen er så som så her på forumet 🤪 Ikke meningen å torpedere seriøsiteten i det du faktisk etterlyser, @Chen

Hva er belønningen hos Mocky for å være snill og grei gutt? Blir det plutselig lov å tafse? Eller er det håp om et skikkelig håndgrep rundt en junior som vekkes til liv? Body 2 body??? Eller er belønningen for å være snill og grei, og ikke minst gavmild, et skikkelig knull med lidenskap og gjensidig nytelse?

Belønning kan være så mangt.......

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Ox1 skrev:

Presisjonen er så som så her på forumet 🤪 Ikke meningen å torpedere seriøsiteten i det du faktisk etterlyser, @Chen

Hva er belønningen hos Mocky for å være snill og grei gutt? Blir det plutselig lov å tafse? Eller er det håp om et skikkelig håndgrep rundt en junior som vekkes til liv? Body 2 body??? Eller er belønningen for å være snill og grei, og ikke minst gavmild, et skikkelig knull med lidenskap og gjensidig nytelse?

Belønning kan være så mangt.......

@Ox1, slutt å pirr meg! 😅

Jeg har planlagt neste treff, men det er ikke Mocky. Nå lurere jeg på om jeg likevel må stikke innom Mocky på vei til avtalen min. 😄

Dere ruinerer meg (les lommeboka). 😔

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar