Gjest Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Vis du vill begynne kun for å tjene penger så bør du finne på noe annet. Yrket krever hard arbeid og at du har interesse for mennesker, du selger ikke bare sex, men ofte trenger de noen å snakke med, eller de kan ha andre problemer gjerne seksuelt som du får bryne deg på. det er ikke lett tjente penger ... Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Vis du vill begynne kun for å tjene penger så bør du finne på noe annet.Yrket krever hard arbeid og at du har interesse for mennesker, du selger ikke bare sex, men ofte trenger de noen å snakke med, eller de kan ha andre problemer gjerne seksuelt som du får bryne deg på. det er ikke lett tjente penger ... Og Celin har holdt på i mange år og har sett det meste vil jeg tro Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Vis du vill begynne kun for å tjene penger så bør du finne på noe annet.Yrket krever hard arbeid og at du har interesse for mennesker, du selger ikke bare sex, men ofte trenger de noen å snakke med, eller de kan ha andre problemer gjerne seksuelt som du får bryne deg på. det er ikke lett tjente penger ... Og Celin har holdt på i mange år og har sett det meste vil jeg tro ja sett, hørt og opplevd det meste ja. Kan si det sånn at etter 6mnd i full jobb sov jeg i 3uker på ferie, en uke med opplevelser. Jeg var mega utslitt, ikke av knulling og kos, men av telefoner, mail osv og noen få treff som ikke er glansbilde. Lært å si nei og tenke penger er ikke alt Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg